Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er en app for kjøp og salg av brukte ting. Likner Finn og andre tjenester, men dette er litt hypet opp på en måte. Feks bruker Jenny Skavlan Tise mye for å selge sine klær, sko, møbler mm. Flere kjendiser og mange «mannen i gata». Mye merkevare som selges der har jeg inntrykk av.
Jeg har profil og har med hell solgt en del ting, både møbler, bøker, vesker mm.
Har du Sphock? Tenkte først på det da jeg leste beskrivelsen av Tise.
Har ikke Tise selv, ikke hørt om det før nå.
Aldri hørt om, hva er det?
Nysgjerrig på hva dette er for noe?![]()
Det er en app salgsmarked for gjenbruk ryddig og fin måte å ta bilder på så kan man sette på pris på bilde og bruke det andre steder også men et salgs samfunn får klær møbler osvAldri hørt om. Vil du fortelle mer?
Funker bra den appenDet er en app for kjøp og salg av brukte ting. Likner Finn og andre tjenester, men dette er litt hypet opp på en måte. Feks bruker Jenny Skavlan Tise mye for å selge sine klær, sko, møbler mm. Flere kjendiser og mange «mannen i gata». Mye merkevare som selges der har jeg inntrykk av.
Jeg har profil og har med hell solgt en del ting, både møbler, bøker, vesker mm.