Tirsdagstråden

oslojente1980

Forumet er livet
VIP
Her er Mina forkjøla IGJEN[&:] Jeg er så lei sykdom at jeg ikke kan få sagt det[&o] Så hun er hjemme fra bhg idag. Sovet veldig dårlig i natt, så håper virkelig jeg får lurt henne til å ta en dupp senere i dag.

Jeg skulle egentlig passet sønnen til en venninne, siden hun skal til tannlegen. Men ikke noe særlig å ta med Mina til byen idag når hun er så forkjøla og det er så kaldt ute[&:] Håper hun får ordnet det på en annen måte

Stille og rolig her idag...

Frustrerende med så mye sykdom - her har barna vært friske i to uker, og det føles som en evighet etter over en måned med sykdom... klart det er litt rennnende neser, men det er småtterier.

Her er vi i ferd med å gjøre oss ferdige med morgenrutinene, og ungene skal i barnehagen. Vurderer å dra rett på butikken og handle inn til litt baking - har så lyst å bake rundstykker med feta, tomat, hvitløk og masse annet snacks, har funnet en oppskrift som ser fantastisk ut. I dag kommer snekkeren vår på "synfaring" i huset, han ville se det innvendig før han kommer med et endelig bud... kanskje litt nybakst kan smøre han litt??

God formiddag [:)]

Jeg har nesten nettopp stått opp. Fått ordnet slik at kattungen slipper å klatre og dette ned fra kassa (for det var det første de gjorde når jeg sto opp) Så nå blir de vel krypende rundt her [:-] Etterpå skal vi en tur til Sverige, litt harry må man være [8D] Også skal vel sikkert samboern på jobb i kveld/natt, så da får man se hva man finner på [:)]

Oslojente : God bedring til Mina! Forstår godt du er lei sykdom nå asså [&:]

God bedring til MIna.

Her har vi vært lit våkne i natt, Nathalie hoster og hoster, og Lukas er tett og snørrete. I dag kommer min søster på besøk fra Oslo, alltid like spent på hvordan ungene reagere. ER ikke så ofte de har sett henne.

Elelrs har vi ikke så mange planer. SKal ha homeparty (cosmopharma) i morgen, så må handle inn litt mat[;)].

God morgen er vel en overdrivelse.. Her det det min tur å være syk.. Nå har jeg hangla i flere uker da, så endelig brøt det ut får en si.. Men jeg orka jo ikke levere ungene i dag tidlig, men angrer jo litt nå da.. Men får bare rote som de vil og styre på.. Så tar jeg det når jeg blir frisk.. [:)]
Ellers så kommer L hjem igjen nå.. Det gikk skeis på den første prøven, så da må, han vente til sommeren/høsten for å ta den på nytt.. Men det er langt i fra verdens undergang, men jeg forstår at han blei kjempeskuffa! De var forøvrig overraskende mange som strøk, så de blir en god gjeng som skal tilbake i sommer da.. [:)] Blir Danmarksferie på meg og ungene mao! [;)] Koselig det.. Jeg skal som sagt bare ligge på sofaen og synes synd i meg selv i dag..

Almyrida: Så dumt at det gikk skeis med prøven til L... er det prøvene det er noe galt med, eller er det mange av kursdeltakerne som har tatt litt lett på det? Når kommer han hjem, og blir han hjemme helt til sommeren da?

Her sitter jeg og har tatt en shine-runde i huset... det er greit om det ikke ser helt bomba ut når vi skal vise det frem (selv om han ikke bryr seg om klær på gulvet og rot på benken så vet jeg med meg selv at det ville plaget meg).

Hadde ambisjoner om å bake i dag, vi får se hva det blir til... ser så vanvittig gode ut de hvitløks-/tomat-/fetarundstykkene, så kan jeg bare lage pastasalat til... om ungene vil spise det da?

Skal bli spennende å høre det endelige budet, Lenemor [;)]

Så kjedelig for L, Almyrida [&o] Men som du sier; det er jo ikke verdens undergang. Han får jo en ny sjanse om ikke så altfor lenge til. Og dere får en sommerferie "på kjøpet" [;)]

Og Oslojente: jeg skjønner godt at du er lei nå [:'(] Sykdom er noe dritt!

Her har jeg store planer om å vaske gulv, bad og kjøkken idag. Rydda igår, så det skal ikke ta så lange tida, men det er jo så KJEDELIG!!! [:@]
Har fri imårra og, men da skal jeg være med mamma på IKEA å kjøpe kjøkken [:)]

Ha en fin dag alle sammen [:D]

God dag!

Jeg har endelig fått satt meg ned idag.. puh.. Bertine er hjemme fordi hun hadde feber igår, formen er veldig bra og feberen er borte heldigvis..

Jeg har vært hos legen for å sjekke at spiralen sitter på plass, og det gjør den heldigvis.. Jeg hadde absolutt ikke lyst til å sette meg i den stolen idag, men han legen er "flink" og rask, så det går nå greit..

Rasmus har vært på 5 mnd kontroll idag, fått vaksiner og blitt veid.. Han er endelig tilbake på kurven sin, han la ikke på seg nemlig, så derfor begynte vi med grøt.. Han er glupsk!

Nå har Bertine tvungen hvilestund i senga si, så skal vi se "Knerten gifter seg" etterpå, gleder meg til å se den..[:)]

Back
Topp