Tirsdagstråden??

Bruker763eli

Forumet er livet
Ja, jeg leter og leter men får vel lage meg min egen - for finner den ikke[8D]

Her var det opp i 7-tia - mannen var allerede reist på jobb og eldstemann var oppe og klar for "ferieklubb". Amalie var mer enn klar for en ny dag i barnehagen mens Karoline var en smule trøtt. Men det gikk da greit med levering idag også. Skal hente storesøster litt tidligere enn Amalie - for det ble visst litt lenge for henne på SFO. Hun trenger litt lenger tid til å tilpasse seg, og igår ble det visst litt mye nytt på en gang.

Har lite planer ellers - jeg BURDE gjøre masse i huset men i stedet nyter jeg mine siste feriedager - og det helt alene[:)][:)]

Ha en flotters tirsdag![:)][:)]

God tirsdag :-)
Føller med super stresset om dagen, sover dårlig. Får håpe det går over etter vi er gift.
Chr er i barnehagen han synnes nok at det var deilig å komme tilbake ditt etter 3 ukers ferie.
I dag skal vi til sy dama med bunaden til chr og i morgen skal jeg prøve brudekjolen min igjen sydama er ferdig med den.

ha en strålende dag

jeg er nettopp tilbake fra en liten (vindus-)shopperunde i Ørsta. Johanna var hjemme noen timer i morges, så kom G hjem og spiste lunsj med oss før de to dro til Ålesund... nå sover knerten i vogna si, og jeg skal ordne meg noe mat.

I morgen er det endelig barnehage igjen - og grøss og gru, på fredag begynner August også. G og Johanna skulle se om de fant barnehagesekk til lillebror i dag.

Ellers har jeg ambisjoner om å benke meg foran tv'n med strykejernet i kveld - August har masse klær som må merkes, og Johanna har også fått en del nytt i sommer som ikke ahr fått navn i seg ser jeg. Greit å få unnagjort det før alle er tilbake fra ferie og det er fullt med unger i barnehagen igjen

Back
Topp