Tirsdagsskravlings :))

Ra2

Glad i forumet
Var sååå spent når jeg gikk inn på bf i dag for å se om det hadde vært noe action i natt. Ingen som har skrevet noe om det foreløpig. Er så artig nå når det skjer noe !!

I natt har jeg som vanlig surret, og sovet lite. I 4-tida måtte jeg tappe litt varmvann i badekaret og mjuke opp og massere leggene og forbladene mine. Har funnet ut at det er mitt beste triks når jeg får urolige bein. Etter det sov jeg som en stein fram til storebror våknet kl 7.

I dag har jeg ingen store planer. Mulig jeg slår til å lager fyrstekake. Jeg syns hjemmelaget fyrstekake er utrolig godt. Tenke jeg skulle lage i langpanne og fryse ned stykker slik at jeg kan ta opp å servere når vi får besøk når babyen er kommet :))

Ha en flottings dag jenter!!

God morgen :D

Her har det vært veldig lite søvn i natt pga mye do-besøk.. :p  ;/ og idag stikker det veldig, og har en veldig aktiv prins i magen:) så det er vell koselig :)

Jeg skal også bake kake idag, vet ikke hvilken enda, men noe skal d bli:) Lillesøsteren min fyller 19år idag, så idag blir det kake og kos :) Ikveld reiser min far og samboer til Oslo for å hente en bil. Så da blir jeg alene i 3 dager:) Er 37+1 idag, så det går vell greit :)

Håper alle sammen får en fin dag idag, og håper det kommer oppdatering i løpet av dagen av de som hadde tegn på fødsel :D

Ha en fin dag :)

Jeg har vært på jordmorkontroll i dag :) Baby ligger fint med hodet ned i bekkenet, men ikke festa. Fin og jevn fosterlyd, fin størrelse - blir nok ikke av de største ... noe som jeg synes er greit  Jeg hadde litt høyt blodtrykk i dag, dvs det var ikke ALT for høyt, men det har steget en del siden forrige kontroll så hun vil ha meg på en rooolig dag i dag, og inn til ny måling i morgen bare for å være sikker. Har tross alt historie med svangerskapsforgiftning fra forrige svangerskap, der det slo mest ut på blodtrykk, så her tar man igen sjangser 

Så heldigvis shina jeg hus i går, så i dag skal jeg bare ( på  jordmors - ordre ) ligge på sofaen å slappe av :) Har heldigvis en tykk bok å kose meg med

Huff..irriterende å ha slike netter:( Fyrstekake, det hørtes godt ut. Men jeg er ikke så flink at jeg klarer lage hjemmelaget :O 

Her har jeg heldigvis sovet til 9 i dag, sto opp og tok meg en dusj og samboer kjøpte hvert sitt halvt horn til oss som frokost:D Ellers har jeg besøkt ei venninne som jeg skulle kjøpe pumpe av:) Så nå har jeg kommet hjem og planen videre er å bare strikke og slappe av. Samboer jobber kveldskift denne uka, så blir alene med 2 stk hunder :)

Idag har eg faktisk gjort litt til en forandring..
eller..
eg har rydda i klesskapet mitt (det trengtes)
skifta på senga
vaska ei maskin med kler
og GÅTT å henta poste :) hihi

det høres nok svært lite ut for en heil formiddag, men for meg er dette masse! hehe

det er så nydelig vær ute, så eg har så lyst ut! men bekkenet setter en stopper for det dessverre...

Klesklypa skrev:
Idag har eg faktisk gjort litt til en forandring..
eller..
eg har rydda i klesskapet mitt (det trengtes)
skifta på senga
vaska ei maskin med kler
og GÅTT å henta poste :) hihi

det høres nok svært lite ut for en heil formiddag, men for meg er dette masse! hehe

det er så nydelig vær ute, så eg har så lyst ut! men bekkenet setter en stopper for det dessverre...

Det ER jo MASSE!!! Vet ikke om jeg har klart så masse på en formiddag. Kanskje hvis jeg har hatt hele dagen på meg.

.....nå står fyrstekaken i ovnen, begynner å lukte deilig :))

Da har jeg fått ryddet inn etter oppvasken, nå tenkte jeg å lage meg noe mat og se litt på tv. Tent noen lys, så nå kan jeg slappe av i sofaen med strikketøyet og bare kose meg :D

Back
Topp