Tirsdagsskravlings :)

Ra2

Glad i forumet
Hva skal dere gjøre i dag da jenter?

Jeg skal snart få storebror i barnehagen. Deretter er det hjem igjen. Planen er å få vasket litt klær og kanskje få ryddet litt. Bekkenet er ikke noe særlig for tiden, så blir korte økter. Ser heller ikke bort fra at det blir en dupp i løpet av dagen :)))

Planer for middag er fiskepudding med potet og raspet gulrot :))

Ha en super dag jenter!!!

Skravletråder liker vi :D

Her har jeg vært i aktivitet siden før kl 7 i dag tidligemoticon  men siden jeg var tidlig i gang, rakk jeg å gjøre klar vesla slik gubben leverte henne på vei til jobb ;) 

Ellers har jeg nå vaska første maskina med babyklær og fått det i tørketrommelen, så nå gleder jeg meg til å skulle brette og legge på plass  Men nå har jeg fått starta oppvaskmaskin, vaskemaskin og tørketrommel, har fått bretta en masse håndklær og klær, så nå skal jeg bare kose meg en stund med en god kaffi og data, så nå er jeg klar til skravling :D

Effektive dere er! Jeg har akkurat stått opp og har den fine planen om å gjøre minst mulig i dag... Litt smårydding og lage middag til mannen kommer hjem, men ellers tror jeg det blir kvalitetstid med sofa og se på opptak av diverse program på Getboksen:) 

Jeg har ikke gjort noe mer enn å tømme tørketrommelen ( klærne ligger fortsatt i stampen ) og ha på vask ene babydyna  Men siden bekkenet krangler har jeg en god grunn til å slappe litt av også ;)  Nå skal jeg sitte i sofaen en stund til å finne ut hva jeg skal lage til middag

Her vaskes det også klær, syns det aaaaldri blir tomt.. Har vaska babytøy og ting i flere dager.. Nå ble jeg nødt til å ta litt klær til storesøster, for skittentøyskurven var på vei til å renne over.. Nå mangler jeg å vaske et par sengekanter, et lammeskinn, pluss tøy i 68 til baby ellers er det i orden... Men fyyy så andpusten man blir så nå har jeg litt pause.. Ellers skal vi ha laks og fiskepinner til middag, gubben og vesla spiser til min store fortvilelse ikke laks, bare fiskepinner, noe jeg syns er grusomt..! Så da blir det to middager.. Gleder meg til laks for det er sååå godt..! :)

Her vaskes det også klær, syns det aaaaldri blir tomt.. Har vaska babytøy og ting i flere dager.. Nå ble jeg nødt til å ta litt klær til storesøster, for skittentøyskurven var på vei til å renne over.. Nå mangler jeg å vaske et par sengekanter, et lammeskijj, pluss tøy i 68 til baby ellers er det i orden... Men fyyy så andpusten man blir så nå har jeg litt pause.. Ellers skal vi ha laks og fiskepinner til middag, gubben og vesla spiser til min store fortvilelse ikke laks, bare fiskepinner, noe jeg syns er grusomt..! Så da blir det to middager.. Gleder meg til laks for det er sååå godt..! :)

Hær vaskes det tøy til den store gullmedaljen! Vi har snart bodd i den nye leiligheten i 1 måned men har ikke hatt mulighet til og vaske tøy før i dag. Og det blir mange poser det.

Så skal jeg lage Taco til middag i dag siden søster og ho mor kommer på besøk =)

Her ble hele huset shinet i går til tross for mitt kranglete bekken, noe jeg får så til de grader igjen for i dag. Så i dag er det sofasliting som har stått på menyen.. Skal sette på en maskin med klær, og brette sammen noen av de rene klærne etterpå, og så finne ut av hva vi skal ha til middag. I dag er det trim for yngstejenta, så like greit å ikke ta seg ut før man absolutt må heller, tenker jeg

Jeg var jo på vei til sofaen for lenge siden, men har ikke kommet så langt. Skulle finne noe å lage til middag og begynte å grave i den store haugen med oppskrifter på diverse ark og lapper. Fant ut et bare var rot og fant en bok som nå alt skrives/limes inn i! Foreløpig godt motivert, så får vi se hvor lenge det varer!

Her enda alle planer opp i at jeg sovna på sofaen  jaja.... nå må jeg få rydda opp i en stabel med pappkasser som står her og tar opp plass og jeg må hente inn mer ved. Er i tillegg sikkert i full sving med å ødelegge et saueskinn, da jeg prøver å vaske det på ullprogram med Milo. Har lest flere som gjør det, så jeg prøver... i verste fall må jeg kjøpe et nytt  Har skikkelig lyst å dra å shoppe babykle, ser jeg har bare 3 strømpebukser str 50-56 og to par sokker. Har også bare 3 bodyer i str 56, noe som er litt lite. Men jeg må vell vente litt til jeg har fått mer penger på konto tenker jeg... men det er NÅ det er salg på barneutstyrsbutikken....

Her er det oppussing for fulle mugger skulle jeg til å siVi holder på å pusse opp ett gammelt kontorrom/lagringsrom som skal bli Jenny sitt rom når hun er stor nok. Har nytapetsert,nymalt veggene og taket. Så idag blir det maling av gulvlister og vinduslister og sette opp nye taklister Gikk for hvite vegger fordi vi planlegger å selge om 3-4 års tid. Selv om det er kjekt med "rosa" farger til jente så får vi heller pynte med jente farger istede! Så det er planene våres idag da. Så VELDIG kjekt å være gift med en tømrer hihi

Hei! :)
Idag leverte jeg først Elias i barnehagen. Så dro jeg hjem og dusjet og ordnet meg før jeg dro til ei veninne hvor vi gikk tur og spiste deilig lunsj :)
Så hentet jeg Elias, lagde middag og ryddet opp etter middag. Nå ser Elias på film og jeg koser meg med en kopp te og glor her
Skikkelig kosedag med andre ord! Godt innimellom det og. Etterpå skal jeg vaske litt klær før jeg skal sette meg godt tilrette og se på fruene ikveld :)
Ha en fin kveld alle sammen!

Back
Topp