Tirsdagsskravling

Kizzie

Elsker forumet
Heisann....
hva driver dere med i dag da?...

Her skal det vaskes en haug med klær og legges sammen....[&o]ååhh deterså kjedelig å legge sammen klær[8D]....
Celine er forkjøla, snørra baaare renner når hu er våken, å når hu skal sove blire kjempetett.....også surver hu hele dagen så her har vi det "kjempegøy"...... men hu får paracet innimellom da, og det hjelper,så det er nok noe som plager hu....[8|]...ikke lett når dom ikke kan si hvor dem har vondt altså....[&o]......

Ellers har vi det bare bra....teller ned dagene til 1års dagen og tenker litt på den om dagen....[:D]...

stooor klem fra meg og Celine...[;)]

Huffda, stakkars Celine, er ikke så lett å være liten og forkjøla nei! Akkurat hatt en periode her også men han begynner å bli bra nå da!![:)]
1-års dag ja.. der sa du noe! Det gikk plutselig opp for meg her at det er ikke to uker igjen en gang!![:-] HJELP![:D]

Jeg skal strax dra å ta passbilde av meg og junior, også skal vi gå å bestille nytt pass![:)] Litt spent på hvordan det skal gå å ta passbilde av han da, turbo-gutten, fotografen skal nok få noe å bryne seg på[8D][:D]

Masse god bedring til Celine[:D]

Stakkar Celine.
Det er ikke godt å være så forkjøla altså[&:]
God bedring til deg i alle fall[:D]
Og kizzie: Brette kleer er det værste som finnes!!!

Happy!:
Skal dere på tur?
Så spennende da[:D]

Og her er den stooore vaske-dagen i dag.
Vi får besøk av naboen med familie. Dattera der
er et år eldre enn Elise, så de leker så godt sammen.
Og hun har akkurat fått seg en liten søster. Så da må
vi hilse litt på. Så har invitert dem på kake og kaffi
i kveld. Så da bør huset skinne litt[:D]

Vi har akkurat hatt besøk av ei venninne og gutten hennes som er like gammel som Ragnhild, kjekt å ha en lekekompis  [:)] Så skal hun ha seg en dubb mens jeg skal vaske litt osv, også skal vi på foreldrekaffe i barnehagen til storesøster etterpå [:)] Klær ja.. Ikke snakk! her er det full! Vasker ørti maskiner i uka, og alikevel blir det aldri tomt!!

ORIGINAL: Elisenmin

Happy!:
Skal dere på tur?

Ikke før til sommeren da, men da skal vi på cruise i middelhavet!!![:D][:D][:D]

Her tok vi klær i går, så jeg har sittet å strikket hele formiddagen mens lille snuppa sover i vogna si. Har lest litt fag og da, men mest gjøre ingenting. Føler det er utrolig lenge siden jeg hadde den luksusen, så nå nyter jeg det.

ORIGINAL: Happy!

ORIGINAL: Elisenmin

Happy!:
Skal dere på tur?

Ikke før til sommeren da, men da skal vi på cruise i middelhavet!!![:D][:D][:D]

Ai ai ai[:D]

Så deilig da[:D]

Da skal dere kose dere max vil jeg tru[;)]

Har laga invitasjona te Erlend sin dåp i dag, koooseli. Å baka brø... å klea ja, kain dåkker førtælle mæ, har dåkker deinn luksussen at dåkker ikje lægg sammen klea stortsett kvær dag?? [:-][:-] vaska, å vaska, å vaska klea, oppi tre maskina førr dag, bi GAL av klesvask [:'(][8D] Eillers ingen plana. Skuille ønska æ hadde nån æska da, førr vi ska fløtte første mai, å æ har løst å pakke litt. Men veit ikje heilt ka æ ska pakke heller, e jo så længe te vi fløtte... jaja :)

Tegnefilm lage eldstemann nu ;)

Her var vi tidlig oppe som vanlig, kl seks[&:] Snuppa hadde 40,5 i feber i går og har hatt 39,4 i hele dag, og sambo renner i begge ender, så da måtte hu mor blir hjemme i dag også. Ble ikke mye søvn i natt, men snille, syke sambo sa jeg kunne gå å legge meg halv elleve. Skulle sove max en time, men da jeg våkna viste klokka halv to... Herlig!!! [:D]
Nå sitter jeg å venter på home and away. Er ikke ofte jeg får det med meg lenger, så man må benytte sjansen når man kan. Snuppa sover litt akkurat nå. Perfekt timing[;)]
...ooooog DER begynte det....
Ha en fin dag alle sammen[:D]

Back
Topp