Tirsdagsskravling

_Lykkeliten_

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Junilykke2018
❤ Juliskattene 2018 ❤
Så hva gjør dere andre i dag? :-)

Jeg har vært på svangeskapskontroll i dag, og nå er jeg på jobb. Har et par-tre tmer igjen før jeg skal avslutte for dagen. Samboer og pappa er hjemme med oppussingen, så er spent på hvor langt de har kommet når jeg kommer hjem :-) Blir nok malerkosten på meg etter jobb :-)

Etter tre hektiske dager nå er det rett ut og bare avslapping på meg i dag. Lørdag var sambo på båttur og jeg var alene med Ovedie hele dagen, søndag var det massivt hgearbeid og mandag trening og diverse ærend rundt omkring som slet meg fullstendig ut. SAmbo reiste bort med jobben i går og kommer heldigvis hjem i kveld. Bekkenet mitt streiker skikkelig etter disse tre dagene så sofaen,pc'n og tv'n er minebeste venner i dag ;)

i dag har jeg ordnet unga til skolen , så spist frokost sovna på soffan våkna av det verste marerittet som føltes sååå virkelig.
drømte at samboer ikke ville være med meg lenger og i drømmen kløyp jeg meg i armen å bare håpa det var et mareritt.
skikkelig merkelig å drømme sånn , jeg å samboer har det utrolig fint sammen oxo så skjønner ikke hva som utløste det marerittet. kanskje det kom av at jeg før jeg sovna hadde sett på hotel cæsar hehe,mandagens episode.

gikk å sendte samboer elsker deg veldig masse mld hehe;)

blir helt tullete av sånne mareritt.

nå sitter jeg å venter på unga skal komme hjem fra skolen,så er det mat å leksetid.
middag så skal jeg gå meg en tur til ei venninde senere.
for det er lenge siden....

Jeg har vært på jobb, så hos kiropraktor og knekt opp rygg og bekken. Nå er jeg kommet hjem og sitter og nyter eggerøre med røkelaks, asparges og tomat vedsidenav:) nam! Videre skal jeg på tur med hunden og ut å kjøpe grill med mannen:)

Skravling liker vi, så jeg er med! :)
Min dag har altså bestått av å henge foran pcen og spist frokost, var på jobb fra 13-19.15, spist delvis opp druene til en kollega, som var mye mer fristende enn rundstykkene mine, så vart det hjem gitt, å spurt mannen om vi kan ha spareribs til middag fra en kina restaurant nedi byen, noe han syns var en svært god ide, men er ikke fullt så sulten enda, siden jeg gomla druene til hun stakkars kollegaen min, å inni alt dette her må jeg jo ikke glemme at jeg har klødd både her og der pga nydelig svangerskapskløe, det er jo viktig informasjon :D Å for ikke og glemme 2: Er at jeg i hele dag har blitt en anelse sprø pga en dott jeg har i venstre øret de siste dagene, som har bosatt seg der foreløpig til min fortvilelse, dette skyldes ganske enkelt pollen allergi regner jeg med, å gravid som jeg er kan jeg ikke ta allergi tabletter, var en type jeg kunne ta, men den ble man visst veldig trøtt av og det er jeg fra før, så det hadde ikke tatt seg bra ut om jeg hadde blitt enda mer trøtt :P
Det var mitt tirsdags snakk :)

Back
Topp