Tirsdagsskravling 21.september

Skrållan

Forumet er livet
God morgen alle sammen! [:)]

I dag våkna jeg av at bursdagsgutten satt og ropte på mamma i senga si! [:)] Herlig start på dagen. Han skal få muffins med 2 lys til frokost nå snart, ellers utsetter vi feiring og pakker til i ettermiddag når sambo kommer hjem. Tror svigers stikker innom en tur også.
Jeg og ungene stikker på trening etterhvert her. PulsSpinn, og barnepass så klart. Etterpå blir det ukens faste tur til biblioteket! [:)]

Ha en fin dag jenter! [:)]

Hei, har ikke sovet noe særligt godt i natt.. Dels pga Heidi tulla fælt pluss jeg lå og tenkte mye i natt

Men uansett så er ungene i barnehagen og jeg tror jeg har hatt den tøffeste treningen ever...Måtte bare få det ut på treningen i dag..Så var på tredemøllen i 45 min og eklipsemaskine i 15 min....Pluss 120 på magen

Så nå er jeg totalt utslitt

Hurra for tobben som har blitt stor gutt!!!!!!!!![:D][:D][:D]
Buffi: Synd med søvnen, men du er nå superflink å trene![:)]
Shoppis: Uffa... fortsatt god bedring. Håper det blir bhg i morgen[:)][:)]

Her har jeg vært på forelesning og prøvd å finne litt av ledelsen på skolen, men det er jo letter sagt enn gjort. Handlet og er hjemme og slapper av alene nå. Har en mann i hagen som hamrer og styrer da vi skal støpe en svær mur[:)] Nå er det litt avslapping før jeg henter mini, lager tacolasagne (som jeg ikke har smakt, så er litt spent) og løper på håndballtrening etter mini har lagt seg[:)][:)]

grattis med dagen til tobben[:D]

Endelig kan jeg sette meg ned i to sek. N sover allerede og gubben er på søppelfyllinga med faren sin for å kvitte seg med dritten vi hadde i bodene i kjelleren.

Jeg har lyst til å trene men rekker det kanskje ikke[:)]

Endelig satt meg ned jeg også. Vært en livlig ettermiddag. Ida ble plutselig kjempesjalu fordi Tobias har bursdag istedet for henne, så hun gjorde alt hun kunne for å yppe til bråk, både med han og med meg. Koselig! [&:] Etterhvert kom svigers på litt kake, og da fikk Tobias gavene fra oss og Ida samtidig. Han ble superduperhappy for garasjen, den har de begge to lekt med nonstop de siste timene! [:)] Gaven fra Ida var også knall, og bilene fra Cars passa perfekt i garasjen. En stykk fornøyd gutt som skal legge seg nå altså [:)]
Jeg måtte sykle på butikken også, for sambo er tett i skallen. Jeg sendte sms OG mail der jeg ba han kjøpe Trønderavisa, for det er bursdagsannonse til Tobias der i dag. Også sa jeg han kanskje kunne kjøpe en pakke kjeks når han først var der. Hva kom han hjem med? Jo, KUN kjeks. Herreguuuuud, mannfolk altså!! Så da måtte jeg nedover og kjøpe avisa sjøl, og nå henger avisbildet av gullgutten min på kjøleskapet! [:)]

I kveld skal jeg bare slappe av, og se Grey's! [:D] Og rocke av meg kakestykkene, haha!

Send henne i barnehagen, Shoppis, og ikke ha dårlig samvittighet for det!! Jeg holdt på å gå på veggen selv på slutten av permisjonen min (egentlig fra lillemor var 8 mnd allerede), og jeg var bare hjemme med henne i ett år. Da jeg gikk hjemme med størsta kunne jeg ikke tenkt meg å gjøre noe annet enn det, men det var helt annerledes med nr to altså.

Ikke ha dårlig samvittighet! Klem [:)]

Shoppis: send henne i bhg. Jeg tror barn har godt av det jeg. Det er jo kun i tre dager i uken så hjemme-kose-tid får dere allikevel[:)]

Back
Topp