Tirsdagsskravling 12.10.10

Skrållan

Forumet er livet
God formiddag! [:)]

Ble litt travelt på morran her i dag, doen bare rant og rant, og ingenting jeg gjorde klarte å fikse det. Hjalp at jeg klikka litt mentalt på knappene, haha, så nå fungerer den igjen. I tillegg mente Tobias at lekebilene hans var møkkete, så han la dem inni vaskemaskina og trykte på ullprogram, 95 grader. Heldigvis klarte jeg å avverge krisen! [8D]
Men vi rakk PulsSpinn, hurra! [:D] Etter den knallharde økta dro vi på biblioteket, så nå sitter minstemann og ser på Brum, det er visst den beste filmen ever. Ida leker med prinsesseslottet sitt, og jeg er egentlig ganske sliten. Og klokka er ikke 12 enda! [8D][:D]
Når sambo kommer hjem skal vi opp til svigers, ta inn posten deres og vanne litt planter. De er på elgjakt, blir borte hele uka.

Ha en fin dag dere! [:)]

Helluen! [:)]

Føler jeg egentlig har fått gjort en del så langt i dag [:)] Har vært på 2-årskontroll med godgutten vår, alt var bare toppers og han har satt ny rekord i å være stille! Skravla går jo vanligvis konstant, men i dag bestemte han seg plutselig for å være beskjeden og ikke si et ord og han skulle bare sitte i fanget.. menmen, HS var storfornøyd med han så da får det bare være [:D]
Etterpå levert jeg han i barnehagen og dro hjem, har nå bakt pizzasnurrer som står til heving (dagens middag ferdig [:D]).
Så nå sitter jeg og nyter en kopp kaffe og venter på at lillesnuppa skal våkne, har planer om at hun og jeg skal rekke og trille oss en laang tur før vi må hente storegutt i barnehagen og dra på turn. Etter det skal vi vel en liten tur innom broren til sambo før vi skal hjemme og legge gulla og legge oss langflat på sofaen.. da var den dagen over! [8|] Skulle hatt et par timer ekstra i døgnet,minst! [:D]

Håper alle får en fin høstdag [:)][:)]

MammaTilLillesnuppa: Jeg fløy masse på do rett før fødselen til Tobias starta, uten å være kvalm. Spennende dager du har foran deg [;)][:)]

ORIGINAL: Skrållan

MammaTilLillesnuppa: Jeg fløy masse på do rett før fødselen til Tobias starta, uten å være kvalm. Spennende dager du har foran deg [;)][:)]

Var det jeg og tenkte på!! Nå skjer det snart[:)][:)]

ORIGINAL: Hilde!

Var det jeg og tenkte på!! Nå skjer det snart[:)][:)]

Og om det ikke er fødsel på gang så hjelper eplemost på magen[;)]

Jeg dro til legen i dag, for å finne ut at jeg ikke hadde legetime før neste uke.. [&:] I tillegg hadde jeg flytta kiropraktortimen min som jeg hadde 20 min etterpå fordi den kræsja med legetimen jeg ikke hadde[8D] Haha[:D]
Dro på city syd med mormor da, spiste kinamat til lunsj og handlet litt på obs. Kjørte henne hjem og nå er jeg en snartur hjemom før jeg skal til kiropraktoren 15.20. Ja, og som dere ser i den andre tråden så fikk jeg kjeft av naboen[:@]
Sambo henter snuppa i dag, setter på middag til oss, og drar på jobb igjen pga møte. Så vi skal kose oss litt hjemme i dag jeg og snuppa[:)]

God dag!
Nå sitter jeg med en herlig kopp kaffe i sofa'n mens maiken ser på Fantasiens flyttefolk. Så spennende mamma er jeg rett etter jobb [;)] Må ha litt avslappingstid før det er på'n igjen. Greit å ta barnetv litt tidligere innimellom da [;)]

Full fres på jobb med mange herlige barn. Det er jammen deilig å ha en jobb der man omtrent knekker sammen i latter minst en gang om dagen! [:D]

Rett etter jobb var det full fart til tannlegen, og jeg var så tidlig ute at jeg rakk å ta sol først. Deeeeilig det, men deiligst med 0 hull [:D]

I stad ringte MyLove og sa han kommer hjem i kveld i stedenfor imorgen. Jeej!! Nå har han vært borte over en uke, så gleder meg til han kommer. Ny reisejobb til uka gjør at disse dagene hjemme skal nytes [:)]

Senere i dag får vel snuppa og jeg finne på noe, men hva vet jeg ikke enda... Ha en finfin kveld!!

Krysser fingre for at noe skjer snart jeg MammaTilLillesnuppa. Har du forresten tenkt ut nytt nick snart eller? ? ? [:D]

ORIGINAL: MammaTilLillesnuppa

Det må jo bli MammaTilLillesnuppene det da [;)][:D]

Ja, det er ikke dumt forslag! [8D][:)] Spørsmålet er om det er plass da...

Ja, det var det da.... MorTilLillesnuppene? [8D]

Det må jo bli MammaTilLillesnuppene det da [;)][:D]

Ja, det er ikke dumt forslag! [8D][:)] Spørsmålet er om det er plass da...

Ja, det var det da.... MorTilLillesnuppene? [8D]

Føler Mor høres ut som bestemor eller noe sånt... [8D][:)]

Hehe, jeg er helt enig! [:D] Sa det bare fordi det er kortere enn mamma, haha!

Back
Topp