Tirsdagsskravle

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
God formiddag!
Vi sov til 9 i dag vi, og jeg skulle egentlig trene med søs kl 9-halv10...
Jaja, sånn gikk det.
Godt og sove lenge når man er helt tappet for energi.
Teodor er levert i barnehagen og akkurat nå ligger jeg omtrent langflat på sofaen.
har egentlig møtedag på tirsdager, men jeg har blitt sykmeldt hele november så dette kan bli moro. 
Det er nok nødvendig slik ting er nå, men jammen blir det nok en utfordring å få tiden til å gå til mannen kommer hjem. 
Nå skal jeg drikke den obligatoriske koppen med grønn te før jeg går en tur til byen eller mamma

Håper alle får en fin dag!
 
Så deilig med en rolig morgen da :)

Jeg våknet faktisk i åtte-tiden- før Amelia våknet! Det er ikke ofte jeg gjør:)

Hun sov til halv ni :)

Hun er fortsatt syk, ikke mer enn 37,5 i feber, men hoster til hun kaster opp.... Heldigvis holdt på maten i ettermiddag, for i morra skal hun til mine foreldre og vi skal på jobb begge to.....
 
Fru H: så du ble sykemeldt til slutt, håper du kommer deg og at tida går raskere enn du tror! Du må være sliten!

*trinemor*: høres fælt ut. Hun kan ikke ha fått lungebetennelse da, som Alma? Det går mye om dagen, her ble vi alle sammen rammet av det unntatt Luna (enn så lenge i hvert fall). 

Jeg sov som vanlig dårlig pga to barn som våkner om hverandre, men har hatt en grei dag energimessig, det hjalp så enormt med antibiotika mot den sikkert begynnende lungebetennelsen. Gikk og hentet Alma i bhg og bar henne i meitai på ryggen hjemover mens jeg skjøv Luna i vogna, ganske bra trening! Ca. en halvtime å gå hver vei. Nå venter vi på middagen, laks, grønnsaker og poteter, og på mannen min som er på vei hjem! Luna sover på ryggen min og Alma svinser og svanser rundt her, leker at halve kjøkkenet er "hennes hus". 

Ha en fin kveld alle sammen:)
 


*trinemor* skrev:
Så deilig med en rolig morgen da :)

Jeg våknet faktisk i åtte-tiden- før Amelia våknet! Det er ikke ofte jeg gjør:)

Hun sov til halv ni :)

Hun er fortsatt syk, ikke mer enn 37,5 i feber, men hoster til hun kaster opp.... Heldigvis holdt på maten i ettermiddag, for i morra skal hun til mine foreldre og vi skal på jobb begge to.....


Glemte helt skravlingen jeg, men kan jo svare nå =) 

Høres ikke ut som hun har det noe bra, men forhåpentligvis blir hun bare bedre nå! 
Teodor kan også hoste til han kaster opp pga astmaen noen ganger, det er ikke noe alright...
 


almara skrev:
Fru H: så du ble sykemeldt til slutt, håper du kommer deg og at tida går raskere enn du tror! Du må være sliten!

*trinemor*: høres fælt ut. Hun kan ikke ha fått lungebetennelse da, som Alma? Det går mye om dagen, her ble vi alle sammen rammet av det unntatt Luna (enn så lenge i hvert fall). 

Jeg sov som vanlig dårlig pga to barn som våkner om hverandre, men har hatt en grei dag energimessig, det hjalp så enormt med antibiotika mot den sikkert begynnende lungebetennelsen. Gikk og hentet Alma i bhg og bar henne i meitai på ryggen hjemover mens jeg skjøv Luna i vogna, ganske bra trening! Ca. en halvtime å gå hver vei. Nå venter vi på middagen, laks, grønnsaker og poteter, og på mannen min som er på vei hjem! Luna sover på ryggen min og Alma svinser og svanser rundt her, leker at halve kjøkkenet er "hennes hus". 

Ha en fin kveld alle sammen:)


Ja det var vel egentlig et spørsmål om tid, og jeg bar virkelig prøvd og sett om det blir bedre, men det gjør det ikke. 
En ting er barnegruppa vi har nå, som er veldig utfordrende, men når det administrative og lenger opp i systemet ikke fungerer og ikke gir gode nok verktøy for å hjelpe oss blir det utrolig slitsomt. 
Og å være utrygg på jobb er ingen god ting... 
Så det blir deilig å slappe av, MEN en utfordring å få tiden til å gå.. 
I dag skal jeg gå meg en tur og i morgen reiser vi og besøker svigermor. Teodor gleder seg utrolig mye!! 

 


almara skrev:
Fru H: så du ble sykemeldt til slutt, håper du kommer deg og at tida går raskere enn du tror! Du må være sliten!

*trinemor*: høres fælt ut. Hun kan ikke ha fått lungebetennelse da, som Alma? Det går mye om dagen, her ble vi alle sammen rammet av det unntatt Luna (enn så lenge i hvert fall). 

Jeg sov som vanlig dårlig pga to barn som våkner om hverandre, men har hatt en grei dag energimessig, det hjalp så enormt med antibiotika mot den sikkert begynnende lungebetennelsen. Gikk og hentet Alma i bhg og bar henne i meitai på ryggen hjemover mens jeg skjøv Luna i vogna, ganske bra trening! Ca. en halvtime å gå hver vei. Nå venter vi på middagen, laks, grønnsaker og poteter, og på mannen min som er på vei hjem! Luna sover på ryggen min og Alma svinser og svanser rundt her, leker at halve kjøkkenet er "hennes hus". 

Ha en fin kveld alle sammen:)

Vi tok en tur til legen på onsdag for sikkerhets skyld og hun hadde ikke utslag på Crp, men slim i lungene. Legen mente det måtte være en virusinfeksjon, dermed ingen ting å gjøre noe med....

Virker som hun er på bedringens vei nå da :)

 
Back
Topp