Tirsdagsskravle

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
Heeei og hå!
Fortsatt sofaen på meg, men litt husarbeid innimellom.
Håper på å være klar for jobb i morgen!
Skal hente T tidlig i dag, man merker nok at vi er hjemme og da vil han ikke i barnehagen (mannen er sykmeldt), så han var litt lei seg i dag. I tillegg ble fetteren hans hentet pga feber og da hadde han blitt lei seg igjen og ville være med tanta hjem.
Hva er planene deres i dag da? Her blir det nok en rolig ettermiddag, kanskje vi går oss en tur [:D]

Godt formen er bedre Fru H[:)]

Huff da mor for første gang[&:] Nyoppdaget epilepsi eller var det kjent fra før? Hørtes slitsomt og ekkelt ut. Godt mannen er hjemme - håper du får med. som fungerer bra og at formen kommer seg kjapt!!

Bedre dag her faktisk! Nesten så jeg ikke tør å si det[:-] Frøkna har vært bedre form, lys ikke fast bæsjebleie til kvelden, men tror ikke det var diare- tar litt tid å få igang magen igjen etter flere dager med sykdom tenker jeg..
Har fått støvsuga og vaska litt!! [:)]

Nå er det avslapping resten av kvelden - blitt mye sofasliting i det siste - men nå kan det bare gå en vei!![:D]

ORIGINAL: Mor for første gang

Her er det lite planer for tiden.. jeg Ble hentet med sykebil og innlagt på sykehuset etter epilepsianfall for to uker siden.. Har vært dårlig siden og venter på prøver på sykehuset.. Har heldigvis mannen hjemme nå, vet ikke hva jeg skulle gjort uten han. Har litt anfall på nettene og er veldig trøtt om dagene.. Er sykemeldt i to uker til, og håper jeg snart får time til flere tester, så jeg kan begynne på medisiner.

Nå skal jeg hvile litt igjen, har bursdag imorgen så får prøve å bake litt senere..

Håper det går fint med dere alle :) Ha en fortsatt fin dag :)

Håper det går bra med deg da! Høres skummelt ut..

Da er lillemann i seng etter at vi kom oss på en liten times tur ut etter middag i dag =)
Jeg er plassert i sofaen med PC mens manen spiller nytt TV-spill [8D]
Som jeg sa til han; jeg er fornøyd så lenge han viker unna når Fruene begynner! [:D]

Frustrert fruer må man få med seg[:D]

Frøkna var såå trøtt stakkar, og sa natta snudde seg og sovna![:)] ikke ofte, men sliten etter å ha ikke sovet noe på dagen etter sykdom. håper hun sover hele natta og da.....!!

Nå gleder jeg meg til intervju av de flinke langrennsgutta[:)]

Får ikke se noe intervju jeg da... Eller, kanskje på nett-TV..

he he han kan ikke ta pause fra spillinga[8D]?

Ååå nei, du!
Ikke snakk om!

Ha ha såpass ja[:-][:D]

Høres trygt ut det da, å bo nærmere familien! =)

ORIGINAL: Mor for første gang

Takk for omtanken :)

har hatt epilepsi tidligere, men var anfallsfri i flere år og legene konkluderte med at jeg hadde vokst det av meg.. Kom derfor veldig brått på nå, så det er litt vanskelig. Har mistet førerkortet, og det blir litt endringer på hvordan vi skal gjøre ting framover. Har søkt på ny barnehage til vesla, og skal flytte til barndomshjemmet mitt etterhvert, forhåpentligvis i sommer eller til høsten. Da har jeg min mor, mormor og fadder som nærmeste naboer, og det blir nok godt :)

Forstår det er vanskelig når du trodde du hadde vokst det av seg. Høres vanskelig ut å ha en alvorlig diagnose. Men godt du nå blir fulgt opp av leger. Høres betryggende ut å flytte og komme nærme familien!!

Hei hei [:)] Her går dagene med til jobbing... jeg jobber bare 80% så burde vel egentlig ikke klage. Var planleggingsdag i barnehagen i går, så da var jeg og ungene hjemme og kosa oss[:)] I ettermiddag har vi ikke gjort noe. Mannen har blitt syk, så han gikk og la seg. Jeg skal se fruene og fortsette med strikkingen min [:)]

Back
Topp