Tirsdagsskravle- og middagstråd!

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
Nå er jeg i gang med grove hamburgerbrød. Spent på hvordan de blir da jeg komponerte litt selv :p
Når kjøkkenmaskinen er ledig skal jeg lage burgere av svinekjøttdeig og det jeg måtte finne i kjøleskapet :p
Lillebror sover for andre gang i vognen i dag, jeg satt han inne for å slippe å gå ut og inn når jeg driver på kjøkkenet.
Lille syke T leker med Brannmansam-lekene sine på matta her mens han hører på Klatremus :D
Skulle gjerne dratt ut og trent i ettermiddag... Men det er endel som bør gjøres her hjemme som jeg ikke har fått gjort i dag, så vi får se :D

Nå er jeg i gang med grove hamburgerbrød. Spent på hvordan de blir da jeg komponerte litt selv :p
Når kjøkkenmaskinen er ledig skal jeg lage burgere av svinekjøttdeig og det jeg måtte finne i kjøleskapet :p
Lillebror sover for andre gang i vognen i dag, jeg satt han inne for å slippe å gå ut og inn når jeg driver på kjøkkenet.
Lille syke T leker med Brannmansam-lekene sine på matta her mens han hører på Klatremus :D
Skulle gjerne dratt ut og trent i ettermiddag... Men det er endel som bør gjøres her hjemme som jeg ikke har fått gjort i dag, så vi får se :D

Det høres godt ut! Har aldri laget hjemmelaget burgerbrød før..egentlig ikke burger heller av en eller annen merkelig grunn for jeg elsker å lage mat. Her blir det grøt i dag. Jeg er ikke så glad i det (har laktoseintoleranse så har dårlige minner om vond mage og kvalme hver gang jeg spiste det da jeg var liten) selv om jeg bruker laktosefri melk, men sambo har hatt lyst på det så lenge så da må han få det tenkte jeg :-) det er enkelt om ikke annet :-)
Simone også sover inne i vogna si. Vi gikk en liten tur og så er det mye husbygging rundt oss og støy og da våkner hun. Håper T blir fort frisk igjen :-)

Lillebror sover lite i dag:p
Får håpe T kan underholde han litt mens jeg gjør meg ferdig på kjøkkenet :o

Lillebror sover lite i dag:p
Får håpe T kan underholde han litt mens jeg gjør meg ferdig på kjøkkenet :o

Så deilig at han kan underholde da :-) jeg får ikke gjort så mye når jeg er alene med simone. Tror jeg har vent hun litt for godt til at jeg som regel sitter ved siden av og leker med hun...men det er så koselig..merker at hun har begynnt å sutre når hun er sliten av å ligge på magen i stedet for å snu seg selv, så tror jeg må lære hun å ligge litt mer alene kanskje.

Nam, det hørtes godt ut Fru H:)

Vi har vært en tur til kompisen til mannen, han har ei datter på 10 mnd:)
Det var veldig hyggelig, vi ble en times tid, Anette hadde ikke sovet noe før vi dro og sovnet endelig på veien hjem.

Her tror jeg det blir kyllinggryte eller lasagne:-)

Så deilig at han kan underholde da :) jeg får ikke gjort så mye når jeg er alene med simone. Tror jeg har vent hun litt for godt til at jeg som regel sitter ved siden av og leker med hun...men det er så koselig..merker at hun har begynnt å sutre når hun er sliten av å ligge på magen i stedet for å snu seg selv, så tror jeg må lære hun å ligge litt mer alene kanskje.
Hehe, er ikke lange tålmodigheten på å ligge alene her heller. Merker at det går veldig opp og ned =)

Det hørtes kjempedigg ut! :) mmm, tror vi må ha hjemmelagde burgere i morgen! Idag skal vi ha lapskaus fra boks, haha. Merkelig nok spiser da storebror både gulerot og potet, noe han ikke gjør til vanlig... Han er en raring ;) han er forsåvidt også hjemme idag, for han hoster så fælt.. Er ikke mye man får gjort med to små, nei :)

Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3

Her ble det pølser og potetstappe. Klarte nesten å få i meg en pølse. .. leter febrilsk etter matlyst!

Trippelpost var litt mye :-o

WOW! Det så knallgodt ut!!! :D
Her har vi vært på skikkelig jentetur og shopping idag! :) Småjentene var noe med utholdende enn meg og Hermine, så vi ble noe lei :eek: ;) :p Snuppa fikk seg et par bøker på Mammutsalg, deriblandt ei pop-up bok med dyr, og hun ler av hjertens lyst hver gang dyrene popper opp og vi lager dyrelyd til henne :rolleyes:
Hermine får visst ikke sove i vogna si på kjøpesenter lengre :( Måtte ta henne i bæresela og der tok hun seg en 10 minutters powernap, så det er visst slutt på lange handleturer for min del! Nå må det times med soving, slik at det blir en kort tur mellom to blunder o_O
Idag har vi hatt kyllingwok til middag, og så blir det pizzarester til kvelds :)

Her har vi vært på skikkelig jentetur og shopping idag! :) Småjentene var noe med utholdende enn meg og Hermine, så vi ble noe lei :eek: ;) :p Snuppa fikk seg et par bøker på Mammutsalg, deriblandt ei pop-up bok med dyr, og hun ler av hjertens lyst hver gang dyrene popper opp og vi lager dyrelyd til henne :rolleyes:
Hermine får visst ikke sove i vogna si på kjøpesenter lengre :( Måtte ta henne i bæresela og der tok hun seg en 10 minutters powernap, så det er visst slutt på lange handleturer for min del! Nå må det times med soving, slik at det blir en kort tur mellom to blunder o_O
Idag har vi hatt kyllingwok til middag, og så blir det pizzarester til kvelds :)

Den ble bra den burgeren :D
Lillebror sover også heller dårlig på handletur :p

Gøy med shopping:-)
Anette sover heller ikke på kjøpesenter:-) Kanskje jeg også skulle kjøpt noen bildebøker til henne nå, kjekt tips:D

Da var nasseliten lagt, sovna innen halv åtte, det gjorde hun i går også, fornøyd mor nå :flower
Ikke godt å si hva det var som plaget henne forrige uke, ingen tenner har poppa opp, kanskje hun har blitt vant til ubehaget, eller så var det noe annet.
Det ble lasagne på meg i dag, mannen ville ikke ha :confused013

Da var nasseliten lagt, sovna innen halv åtte, det gjorde hun i går også, fornøyd mor nå :flower
Ikke godt å si hva det var som plaget henne forrige uke, ingen tenner har poppa opp, kanskje hun har blitt vant til ubehaget, eller så var det noe annet.
Det ble lasagne på meg i dag, mannen ville ikke ha :confused013
Og det som er så godt!!! :D
Eskil er våken enda, men det har blitt litt for tidlig kveld noen kvelder, så det er litt godt at han tar litt senere kveld nå =)
Mannen har stelt han og han er klar for sengen etter litt pappakos :D

Den ble bra den burgeren :D
Lillebror sover også heller dårlig på handletur :p
tidligere har hun jo sovet uansett hvor vi har vært og hva vi har gjort! Øynene har bare falt igjen når hun var trett, men ser jo at det er jamt slutt på det nå ;) :eek: :p

Gøy med shopping:)
Anette sover heller ikke på kjøpesenter:) Kanskje jeg også skulle kjøpt noen bildebøker til henne nå, kjekt tips:D
Hermine er veldig glad i bøker allerede! Den myke fra Lamaze er visst ei skikkelig god bok, for den spiser hun jamt på :p :D Og ellers ser hun interessert på bildene og fargene i bøkene :) Koselig aktivitet når hun vil sitte på fanget ;)

Og det som er så godt!!! :D
Eskil er våken enda, men det har blitt litt for tidlig kveld noen kvelder, så det er litt godt at han tar litt senere kveld nå =)
Mannen har stelt han og han er klar for sengen etter litt pappakos :D
Mer på meg:D

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum

Hermine er veldig glad i bøker allerede! Den myke fra Lamaze er visst ei skikkelig god bok, for den spiser hun jamt på :p :D Og ellers ser hun interessert på bildene og fargene i bøkene :) Koselig aktivitet når hun vil sitte på fanget ;)
Tenkte å kjøpe lamaze sin til osloturen vår, greit å ha noe nytt til henne da:)

Hehe,god bok får flere betydninger,ja:-)
Bøker er stas her og.Hun elsker å ligge og bla (og tygge) på både dem:-)
En måned gammelt bilde,men boka er stadig like populær:-)

ImageUploadedByBV Forum1361908986.501825.jpg

Tenkte å kjøpe lamaze sin til osloturen vår, greit å ha noe nytt til henne da:)

Sier bare en ting: gå på EBAY og kjøp Lamaze-boka!!! :D ;) Myyyye billigere enn i butikk! :)

Back
Topp