Tirsdagsskravla

Kvitre

Forumet er livet
God morgen!

Dette er ikke en herlig morgen [:'(]
Her sitter jeg i sofa'n, kvalm og uvel. Vet ikke om det er noen småekle baselusker som er i hus siden Maiken var litt uviss i går, eller om jeg er kvalm idag fordi jeg var sliten og kvalm i går og dermed spiste lite. Jeg blir fort kvalm av for lite mat. Lett å komme i en ond sirkel da!

Vi er iallefall hjemme i dag. Jeg hadde ikke fungert på jobb i denne tilstanden, og noe har vært med Maiken, for i går sov hun 2 timer på dagen (da vekte jeg henne) og i natt sov hun nesten 13 timer. Det er IKKE vanlig!! Greit med en "ta det med ro dag" idag da.

Vet det kommer til å bli en lang og tung dag, nå savner jeg virkelig Petter ubeskrivelig mye, og ikke å ha han å vente på om ettermiddagene gjør dagene veldig lange. Kanskje jeg spør om moren min vil ta en tur i ettermiddag om hun tør utsette seg for eventuell smitte. Håper dette bare er noe lett og forbigående, jeg har jo ultralydtime i morgen!!!!!!

Ingen planer idag annet enn å slappe av, og sikkert leke med Maiken (i tett følge av spybøtta).
Det ble en koselig og positiv oppstartsskravling i dag dette, men dere får være "klagemuren" min i dag [8D]

Håper deres dag blir bra!!

hei hei[:)]

Her er vi oppe,idag som ungene måtte opp tidlig sov de så godt og jeg måtte vekke dem..

Så nå spiser de frokost før jeg skal kjøre David en liten tur i b.hagen.Jeg og storesøster skal på helsestasjonen på en forsinka 4 årskontroll.(blir 5 om 3 måneder[:-])
etter vi har vært der skal jeg innom å hente linsene mine og bestille briller og så henter vi David og kjører til oslo for å møte en herlig gjeng[:)]..blir vel der noen timer før vi kjører hjem igjen..

ha en fin dag alle sammen[:)]

Kvitre:masse god bedring til deg og Maiken..

God morgen! [:)]

Gaaaad, kl 00.30 mente Ida det var morgen! Og makan til unge å dele dobbelseng med, hun er som faren sin, får ikke hun sove, skal ingen sove! [:@] Hun sovna ikke før kl 3 igjen, jeg er trøtt! Tobias sov gjennom det da, men han laga litt lyder rundt kl 5, men alle sovna igjen og sov til 8.
Nå har vi spist frokost, ungene leker med biler, jeg skal sjekke kontoen før jeg hopper i dusjen og vi starter dagen. Ida har bestilt en tur til det høye tårnet, som hun kaller Oslo City, hehe. Kanskje jeg skal prøve buksa jeg fant i går? [;)]
Kl 14 er det sept-08-treff, det blir nok kjempekoselig!! [:D][:D] Og i kveld ryktes det at sambo kommer en tur for å hilse på oss!

Jeg savner treninga allerede jeg... Flaks at det blir litt gåing her, hehe.

Ha en fin dag dere! [:)]

God bedring til alle syke!

Hallo hallo....

her har svarte syken kommet også,omgangen[:'(] var jo bra den ikke kom i går da,heldigvis....men hadde jo et håp om att jeg skulle få slippe unna..men men....
Ellers er mikael hjemme i dag også, vi som skulle kose oss å slappe av.

Han har leika å vært super snill...håper det fortsetter sånn til pappaen kommer hjem....

God bedring til dere alle andre som har svartesyken..

Heisann!

I dag dro jeg meg leeenge gitt, sto ikke opp før 11.. kjente jeg trengte det!

Amalie er i barnehagen, gubben på jobb, og jeg skal begynne å gå opp for å hente lille gull snart.
Broren min kommer å passer henne et par timer i dag så jeg og gubbe får tatt storhandel (handle inn for 2 uker), jeg har ikke sjans til å gjøre det alene så.

Ellers er jeg 27 uker i dag! Skulle egentlig på 3D ultralyd i dag, men det ble utsatt siden hun gynekologen var blitt syk..[&o] Ble utsatt til fredag!

God bedring til dere som sliter med sykdom, og kos dere videre i Oslo Skrållan[:)]

Tobias fant seg Lynet McQueenjoggesko i dag, og Ida fant seg ballerinasko hun absolutt må ha, så i morgen skal vi tilbake til Oslo City for n'te gang, og kjøpe disse skoene. Jeg prøvde buksa jeg snakka om i dag, og den satt så fint at jeg bare måtte ha den, selv om den var dyr.
Nå har vi nettopp kommet hjem fra hyggelig treff med sept-08-gjengen, koselige jenter altså! [:)] Ungene fortsetter sultestreiken selv om vi er på tur da, så det er stort sett jeg som spiser... nais.
Sitter nå og venter på sambo, han jobba til 18 i dag, og så skulle han komme innom oss på vei hjem til Lørenskog!
I kveld blir det Grey's og dere, håper ungene sovner fort i kveld også, og sover HELE natta!

Back
Topp