Tirsdagspraten :)

Her fikk jeg sove til nesten kl 8, snakk om luksus! [:)] Var Ida som våkna først, også våkna lillebror 5 min etterpå. Helt uttissa. Var heldigvis ikke bløtt i senga hans da, men pysjen og gutten var våt. Så da måtte vi fikse det.
Ingen planer i formiddag. Droppa å trene 2 ganger i dag siden jeg ikke er helt i form. Men kl 17 skal jeg på spinning, så da skal ungene i barnepassen. Må vel bruke dagen på husarbeid, har masse klesvask... også må jeg støvsuge og vaske gulvet, for det skulle sambo gjøre i helga. Det er ikke gjort enda.

Jeg kommer ikke inn på altinn pga for stor pågang[:@][:@][:@][:@][:@]

snart bachelorveiledning[X(]

Sitter her snyltet ennå...[:'(] Jeje... nå er det inn og sjekke skatten!![&:][:D] Kanskje gjøre litt skolearbeid i dag når jeg først er hjemme[:)]

Jeg er suuuuur på mannen! [:@] Lang historie.....

Driver å pakker til vi skal reise nordover i morgen, gleder meg sånn til å vise frem Sivert til slekta.[:)] Og kose meg hjemme hos mamma, da får jeg litt hjelp og avlasting for en gang skyld....

Vi har kosedag hjemme i dag!
Marcus hadde bajsa tre ganger på under 20 minutter i barnehagen i går, så da henta jeg han hjem før jeg dro på jobb. Ble litt stress, men det er jo ikke noe nytt i kaosfamilien vår.
Begynner en time senere i dag så slipper vi å ta ut sykedag hjemme. Veldi greit å kunen gjøre det sånn, siden vi er syke heeele tiden!
Valgte å ha Jenny hjemme også i dag, så slapp vi å stresse oss ned i barnehagen og tilbake i sørpeværet.

I dag fyller min søster 30 år, og feirer den store dagen sin i Phuket! Gleeder meg til hun kommer hjem jeg!

Da var ettårskontrollen unnagjort. Lille vennen har lagt på deg 250 gram på det siste halve året ca. Festlig. Men hun vokser "riktig" i høyden, og vi vet jo grunnen til at hun ikke har lagt på seg så mye (tenner og sykdom), så det var visst greit. Ser sunn og frisk ut, lille klumpen min!
Nå venter jeg på at hun skal våkne, så er det innom bhg og hente storemor og så rett på hytta der pappa driver og beiser for oss. Snille pappa!! [:D][:D]

God tur nordover, McBaby! Blir godt for dere!!

Er hun stor nå da papaya?
Tobias hadde ikke lagt på seg særlig på 18-mndkontrollen han heller, pga sykdom og masssssse aktivitet. HS sa ikke noe på det, han har jo ordførermagan inntakt enda, så han sulter ikke [8D]

WEEEEEEEEEEEE. Jeg får igjen masse masse på skatten ca tre ganger så mye som jeg håpet på. Og i tillegg skal jeg på jobbintervju på en interesant jobb på torsdag. Og alt dette fant jeg ut i løpet av en halvtimes tid i dag.

Looney strållllllllllllllllllllllllllllllllllllller!!

å, så gøy looney! jeg venter å spent på skatten, har alltid fått igjen så forventer det i år å. håper virkelig ikke det blir baksmell[X(]

vi jentene er alene hjemme. har spist middag og is på burger king[;)] og nå er det tv og pc-tid. i morgen skal vi ha fridag sammen så dette er koselig[:)]

Kom endelig inn på selvangivelsen, og det var jo positivt!!!!!!!!![:D][:D][:D][:D][:D][:D] blir en god sommer i år ja!!!!![:D][:D][:D][:D]

Så fikk jeg tlf fra legen i dag at jeg måtte komme opp!!??!?! Lite kult å vente i 2 timer på å finne ut hva det var... jo der var der celleforandringer og et forstadie til livmorhalskreft!!!![:(][:(][:(][:(][:(][:(] Er jo ikke kreft ennå, men fremdeles veldig skremmende[:(][:(] Så nå er det sykehuset prøver... snakk om kontraster......

IKKE QUOTE!

huff da, delia[&o] lykke til og god bedring!!

Ikke hyggelig Delia! Bra de fant det ut nå da!!

Takk... Nei, særs lite hyggelig, men ja glad jeg testet meg![:)] Var egentlig en tilfeldighet.. ny mann og jeg vil være sikker på at det ikke var noe ulumskheter hos noen av oss. Så godt var det for noe hvertfall.... Egentlig helt surrealistisk!! Er jo ikke slike meldinger JEG får!?!?![8|] Er jo bare slikt man hører om... Gode prognoser, men klarer ikke helt riste av meg ordet KREFT...[:(] Og rar følelse, jeg føler meg jo helt frisk!?!?! men så er det liksom noen ulumskheter inni der??? forstår det ikke....

Delia: [&o][&o] sender deg en klem! [&o]

Vært på spinning, godt å røre litt på seg. Hadde fått sms fra sjefen mens jeg trente, så jeg skal jobbe fredag, enda jeg presiserte at jeg ikke har barnevakt den dagen. Endte med at pappaen min tar avspasering for å ta ungene mens jeg jobber... [&:] Snilt av pappa, men synes det er litt ekkelt likevel jeg da...

jeg å har sjekka skatten, og det var helt greit. her var barnehagen automatisk tatt med så det blir ikke mere å føye til heller. jaja, ble pluss da.

Back
Topp