Tirsdagspraten :)

Skrållan

Forumet er livet
God morgen!

...eller, er det egentlig det? [&o] ungene våkna TIDLIG, de hoster og hoster og hoster, og jeg er ikke helt i slag selv. Tobias skal på 18-mndskontroll i dag, drar med meg Ida samtidig, så kan legen se på den derre hosten deres. De skal i tillegg se på brokket til lillemann, det kan jo bli spennende...
Ute er det friske -26 grader, knall at det er nærmere 30 blå enn 20 altså...

brrr, så kaldt skrållan. og god bedring itl ungene, pluss brokkundersøkelse!!

vi har - 4,5, og frisk vind, og det ødelegger jo alt...
skal levere i barnehagen snart, blir med bæremeis og akebrett..!!
Ellser blir det trening i dag igjen, og rydding osv.
Ble ferdig med den ene hekla sauen i går, den ble jo en morro sak!!

Takk tutta!

Blir ikke tur til hs, bilen til mamma starter ikke... og jeg kan jo ikke gå bortover i sprengkulda, så skal ringe nå kl 9 og avlyse. Atter en dag i isolasjon.. og ikke kommer jeg meg på trening eller noe, siden unga er syke. Faen, så lei jeg blir. Ida sier hun har vondt i magen også, så jeg sitter egentlig bare her og venter på at hun skal kaste opp.

Skrålland: Usj det hørtes kaldt ut. Her har vi bare 4 minus og null vind og masse sol[:)]
Men masse god bedring til ungene og håper dem finner ut av hosten deres...Kan ikke være mye godt å hoste slik det vet jeg selv av erfaring..

I dag har jeg handlet grandis til den store gullmedaljen. Obs har tilbud på 5 stk til 100 kr og sambisen elsker den pizzaen der

Eller så  tror jeg at jeg må rydde i dag, måke litt ute, kanskje trene men jeg har seriøst vondt i utsiden på leggen[&:] av alle plasser. Kjenner det godt når jeg går fort...

Men uansett blir det trening i kveld[:D][:D]

Mega forkjølet jeg, og vondt i lungene når jeg puster. Følte ikke det var noe godt utgangspunkt for morgentrening så ble hjemme. Selv om jeg egentlig pleier trene uansett. Nå prøver jeg samle mot og styrke til å dra på skolen. Er obligatorisk så bør jo strengt tatt møte opp. Men er ikke i form. Dytter vel innpå noen ibux og kommer meg avgårde. Så får jeg heller dra hjem før om det blir for gærent. Skikkelig hypp på å trene i kveld men da klikker det vel for samboeren om jeg trener i den formen jeg er. Blir vel heller kanskje ingen jobb teambuilding i morgen for min del da det skal foregå ute i - 13 grader. Ja ja sånn kan det gikk[:D]

N var våken hundre ganger i går kveld pga hoste. Tilslutt fikk han store doser astmamedisin + ibux + satt på luftfukteren på rommet hans. Og vips så sov han til 05.30 da han måtte tisse. Siden vi ikke står opp på den tiden i vårt hus måtte han pent legge seg ned og sove videre til samboerens vekkeklokken vekte hele huset sånn ca 07.15[>:] Hvorfor kan ikke han ha en normal vekkeklokke tro[8|] kanskje kjøpe en til han jeg[:D][:D]

ORIGINAL: buffi

Skrålland: Usj det hørtes kaldt ut. Her har vi bare 4 minus og null vind og masse sol[:)]
Men masse god bedring til ungene og håper dem finner ut av hosten deres...Kan ikke være mye godt å hoste slik det vet jeg selv av erfaring..

I dag har jeg handlet grandis til den store gullmedaljen. Obs har tilbud på 5 stk til 100 kr og sambisen elsker den pizzaen der

Eller så  tror jeg at jeg må rydde i dag, måke litt ute, kanskje trene men jeg har seriøst vondt i utsiden på leggen[&:] av alle plasser. Kjenner det godt når jeg går fort...

Men uansett blir det trening i kveld[:D][:D]

Det gjør samboeren og - men jeg kjører motsatt taktikk og handler ikke inn det, og lever lykkelig alle dager jeg slipper ha grandis i hus[:D][:D]

Jejeje.... her er det tidlige morgener som det alltid er[X(] Så lei av å våkne mellom 0500 og 0600[>:] [>:]Jeg har nå begynt å lage noen skiver og faktisk legge meg nedpå igjen så får han leke alene litt... jeg blir helt utslitt av disse tidlige morgenen. Har jo skolearbeid som skal gjøres etter han har lagt seg så ikke bare å legge seg klokken ti hver kveld!!

Jeje... i dag har jeg studiedag på skolen[:D] Skulle trene, men kom meg ikke ut da kjæresten sto fast med bilen i all snøren[&:] Så nå hopper jeg snart i dusjen, skal slarve litt med en venninne i dag[:)] En dag igjen på skolen, så er det halvannen uke vinterferie/studieuke!!!![:D][:D]

Jeg har tenkt på deg mange ganger det siste året, Delia!! Skjønner ikke hvordan du klarer å holde hodet over vannet (men så vet jeg jo selv at det klarer en jo, når en bare må) Jeg er så inderlig glad for at du har fått deg så snill og god kjæreste og at livet smiler til deg!! [:)][:)]

Her baker jeg brød og venter på at lillemor skal våkne. Er -18 ute nå, var -22 da vi sto opp. I natt drømte jeg at Looney er gravid [:D]

ORIGINAL: papayamammaen

Jeg har tenkt på deg mange ganger det siste året, Delia!! Skjønner ikke hvordan du klarer å holde hodet over vannet (men så vet jeg jo selv at det klarer en jo, når en bare må) Jeg er så inderlig glad for at du har fått deg så snill og god kjæreste og at livet smiler til deg!! [:)][:)]

Her baker jeg brød og venter på at lillemor skal våkne. Er -18 ute nå, var -22 da vi sto opp. I natt drømte jeg at Looney er gravid [:D]

[:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]

Samboeren har visst drømt at jeg var utro, så da er det i såfall et reusltat av det[:D] Og han drømte og at grunnen til at jeg var utro er at han hadde vært utro hundrevis av ganger først[:D][:D][:D] herrlig!!

Ja, tenk om det dere..........[:D][:D][:D][:D] Looney er nok ikke gravid[:D]

Jeg har i allefall dratt den syke kroppen min på skolen (gravid eller ikke - utor eller ikke[:D]) og sitter her totalt uengasjert[:D] Bruker tiden på bv istedenfor å høre på forelesning om sosial arv.

Blir såå irritert på en kompis jeg altså[:@][:@][:@][:@][:@] Han fucker opp livet sitt og dama si (som er ei venninne av meg) og alt. Og det irriterer meg - nå er det faen meg nok!!!!![:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@]

ORIGINAL: Looney

Blir såå irritert på en kompis jeg altså[:@][:@][:@][:@][:@] Han fucker opp livet sitt og dama si (som er ei venninne av meg) og alt. Og det irriterer meg - nå er det faen meg nok!!!!![:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@]

Neimenn, hva skjer?

Noen som vet om man må til legen for å få sånn soppmedisin for å pensle munne til babyen med? Har nok fått sopp på puppen også.... Svarte helv.....[:@] Skal snakke med HS i morgen.

Har også bestilt kiropraktor time til lille Sivert i morra. Han er tidvis så urolig og misfornøyd uten at jeg skjønner hvorfor. Så jeg vil bare sjekke at han ikke har noen låsninger noen plass. Han nekter jo å ligge på rygg f.eks. [8|] Bedre å sjekke tidlig enn å gå å lure på det.

ORIGINAL: Skrållan

Neimenn, hva skjer?

Han gjør masse teite og barnslige ting og har en masse personlige problemer, men han kan ikke gjøre slike ting allikevel. Nå flytter hun ut men det går vel max ei uke så er de sammen igjen. Faen altså....hvorfor kan ikke folk selv innse når de trenger hjelp!

N ba om å få legge seg klokken sju. Helt skutt han altså. Og jeg tror han sovnet tvert for det var ikke en lyd fra han. Han hoster mye og det gjør at han blir slapp tror jeg. Jeg er og i dårlig form så derfor spiser jeg potetgull[:D]

Gubben har dratt til en kompis for å spise elg og kose seg med gutta. Men han sa han ikke skulle bli så sen[:)] Alenesløvekveld på meg da!

Eeendelig sitter jeg på stompen og slapper av![:)]

Leverte mini i barnehagen som en liten mus i dag - da skulle ha musedisko, som var skikkelig kult![:)]

Så dro jeg på senteret på mormro og lillesøstra mi, og har handlet dyne,pute+sengetøy til mini og litt annet stæsj! Digg...

Nå er jeg skikkelig sliiiiten!!!!

Neimenn, hva skjer?

Han gjør masse teite og barnslige ting og har en masse personlige problemer, men han kan ikke gjøre slike ting allikevel. Nå flytter hun ut men det går vel max ei uke så er de sammen igjen. Faen altså....hvorfor kan ikke folk selv innse når de trenger hjelp!

huff, så lei situasjon...

Jækla spent på om Tomas klarer å komme hjem med rompeakebrett etter jobb.
Jeg har sagt at hvis han glemmer det så blir han sendt ut i skauen for å spikke ett akebrett!
Marcus skal ha med akebrett i barnehagen i morgen og det må være rompeakebrett siden de skal på tur for å ake.
De skal faktisk gå forbi her vi bor så han gleder seg stort til å vise frem hvor han bor.
han kollapsa på sofaen kl seks i dag mens jeg og Jenny var travelt opptatt med å sette på en maskin med ulltøy, så vi får se om han sover natta rundt.
Dette ulltøyet må vel egentlig henges opp også nå, men det er jo kjedelig!

Vi har vært i 1-årsdag til frøkna oppe i ettermiddag, siden det ble avlyst på søndag. Ungene kosa seg, og det gjorde jeg og! [:)] Ungene er lagt, men tror ikke de sover enda... hostes litt innimellom, også må minstemann informere om at det kjører forbi biler! [8|] "Biiiiiiij!"
Blir bare sofakos her i kveld, selv om det ikke er noe på tv og vi ikke har noe godt. I morgen begynner marsimartna her i byen, men det er jo driiiitkaldt og ungene er hanglete. Håper de blir bedre snart, så vi kan ta oss en tur!

Neimenn, hva skjer?

huff, så lei situasjon...

[&o] Det kjipeste er at han egentlig er en fantastisk person. Kjekk, snill osv......hva gjør man med slike folk? gir dem deng?

Back
Topp