Tirsdagspraten

Skrållan

Forumet er livet
God morgen! [:)]

Her sov vi til kl 7.10, og det skal man ikke klage på. Ida skulle nok ønske vi sov lengre da, hun har jo noen måneders søvn å ta igjen, stakkars jenta, så hun legger seg tidligere enn vanlig for tiden, og sover lenge. Ellers går det kjempefint med henne, hun hoster knapt men vil ikke ha medisinen sin, så den må jeg krangle i henne. Har lovt henne at hun skal få Karoline-figuren fra Knerten når hun har fullført kuren da, så hun har en gulrot hengende foran seg! [:)]
I dag tar jeg med mine søte små håpefulle på trening, igjen. Jeg skal på PulsSpinn, og de skal leke med de andre ungene. Etterpå skal vi på biblioteket, fast rutine på tirsdager det må vite. Ida har fått spørsmål om å være med mormora si på Værnes i formiddag, for å hente søs og lille nevø som kommer hjem fra Los Angeles, men mamma skal dobbelsjekke med søs om flyet er i rute, sånn at Ida slipper å ende opp med å vente i verste fall i timesvis på flyplassen.
I ettermiddag blir det hjemmekos, ungene skal bade og klippe tånegler i kveld og så er det plutselig natta på oss alle tre.

Ha en fin dag dere! [:)]

Shoppis: Neida, hosten er veldig minimert nå! [:)] Vi var på sykehuset før helga og fikk konstatert lungebetennelse, så det er jo ikke rart hun har hosta i 2-3 mnd [&o] Hun går på antibiotika nå, og er veldig mye bedre! Hun har fått matlyst tilbake etter noen uker sultestreik, hun har fått farge i ansiktet og energien til å leke er tilbake, sammen med trassen, haha!

hallo ja!

joda, litt liv har jeg om ikke akkurat veldig spennende da. i dag jeg vært på jobb og trent etterpå, og etterpå det igjen pittelitt shopping. kjøpte scott goretex-hansker til meg og maria, nedsatt fra 600kr til 99kr, liker sånt[:D] kikka litt på jakker å, halvpris på alt av vinterklær på mx sport, men jeg trenger virkelig ikke mer vinterklær nå. kunne hvertfall ikke fortalt det til noen om jeg hadde kjøpt[8D]

vurderer trening i kveld også, er yoga, og det syns jeg høres spennende ut. er kun tirsdagskvelder de har det så kanskjekanskje.

aua i magen min.
Er stiv i magemusklene etter trening igår.
Skal ta meg en tur på trening imorra også tenker jeg.
Og så er det godt å enno se de rette tallene på vekta. Herlig [:D]

Ikke mye å fortelle. Er "alenemor" denne uka. Men det er jo ikke uvanlig.
Er møkkalei av at mannen er så mye borte. Men men..............

Jeg har hatt en busy dag og ikke rukket innom dere før nå[:)]

Dro på harryhandle med mamma og begge ungene tidlig i morges. Ble klær til meg, treningstøy til meg, reima votter på halvpris til N, brystpumpe til meg, div apotekvarer, masse mat, øl, vin og snus til samboeren. Og igjen ble vi vinket inn i tollen med de tittet bare inn på ungene og vinket oss videre[&:] greit det gitt.

Snuppa har sovet i hele dag igjen[:)]

Kom hjem samtidig med samboeren som var i skikkelig dritt humør[:@] Og det gikk utover oss alle mann. Det finner jeg meg ikke i. Gadd ikke snakke mer med han og tok med begge ungene på turningen til N. Gadd ikke vekke han som sov i kjellerstua da vi kom hjem heller. Han hadde visst sendt unnskyld melding mens vi på på turn, men den så jeg nettopp nå. Han kom og ba om unnskyldning da han våknet og ville ha en klem. Så han ble tilgitt[:)]

Nå sover N søtt i sengen sin og snuppa sover her ved siden av meg på sofaen. Begge er nybadet og gode[:)] Jeg er sulten for har ikke hatt tid til å lage mat til meg selv i kveld akkurat. Jeg har visst blitt siste prioritet[>:]

Shoppis: din blemme er omtrent som da jeg ringte internett leverandøren illsint fordi vi ikke hadde nett[:@] Dumme dama spurte om jeg hadde sjekket at alle kontakter osv sto i, og jeg svarte henne rimelig frekt at selvøflgelig gjorde de det. Samtidig som jeg dobbeltsjekket at de faktisk gjorde det. Da oppdaget jeg at N hadde dratt ut den ledningen som sitter i telefonuttaket[&:][&:][&:][&:][&:]

Back
Topp