Ååååh, for en deilig natt! [:D] Tobias sovna kjempefort i går kveld, og jeg tusla til sengs kl 22. Sovna tvert jeg også, selv om jeg trodde jeg ville ligge våken og tenke, siden jeg fikk skikkelig dårlig nyheter i går. Men jeg slokna, gitt. Våkna kl 7, da hadde både "sokken" (smokken), Lynet McQueen og Blå (i filmen tenker Lynet på at han skal være en Dinaco-bil, så da blir han blå) ramla i gulvet, så da måtte vi hente opp det, må vite. Kosa oss litt i senga mi ei stund før vi stod opp. Ute er det plutselig -4,5 grader, det er noe annet enn 4,5 grader pluss og pissregn, som det var i går.
Jeg og Tobias stikker på trening kl 9, skal på PulsSpinn. Han gleder seg masse til å være med, sier han. Etterpå drar vi sikkert på biblioteket en tur, låne noen nye bøker. Så blir det hjem og vente på Ida, som kommer hjem fra mormor i løpet av dagen! [:)]
I kveld er det personalmøte på jobb, men jeg tror ikke jeg kan dra. Den eneste barnevakten som er ledig, er min sykmeldte mor, men hun får ikke lov å løfte noenting siden hun er nyoperert, og da kan hun jo ikke stelle og legge ungene. Men men, går vel ikke glipp av så kjempemasse på møtet uansett, tenker jeg. Og sjefen vet jo at jeg har litt problemer med å komme på alt nå, siden jeg er "alenemor".
Ha en fin dag alle sammen! [:)]