Tirsdagspraten

Ååååh, for en deilig natt! [:D] Tobias sovna kjempefort i går kveld, og jeg tusla til sengs kl 22. Sovna tvert jeg også, selv om jeg trodde jeg ville ligge våken og tenke, siden jeg fikk skikkelig dårlig nyheter i går. Men jeg slokna, gitt. Våkna kl 7, da hadde både "sokken" (smokken), Lynet McQueen og Blå (i filmen tenker Lynet på at han skal være en Dinaco-bil, så da blir han blå) ramla i gulvet, så da måtte vi hente opp det, må vite. Kosa oss litt i senga mi ei stund før vi stod opp. Ute er det plutselig -4,5 grader, det er noe annet enn 4,5 grader pluss og pissregn, som det var i går.
Jeg og Tobias stikker på trening kl 9, skal på PulsSpinn. Han gleder seg masse til å være med, sier han. Etterpå drar vi sikkert på biblioteket en tur, låne noen nye bøker. Så blir det hjem og vente på Ida, som kommer hjem fra mormor i løpet av dagen! [:)]
I kveld er det personalmøte på jobb, men jeg tror ikke jeg kan dra. Den eneste barnevakten som er ledig, er min sykmeldte mor, men hun får ikke lov å løfte noenting siden hun er nyoperert, og da kan hun jo ikke stelle og legge ungene. Men men, går vel ikke glipp av så kjempemasse på møtet uansett, tenker jeg. Og sjefen vet jo at jeg har litt problemer med å komme på alt nå, siden jeg er "alenemor".

Ha en fin dag alle sammen! [:)]

mårnings!

noro dag 2 her, og jeg merker bedring[:D][:D][:D] våknet driiitkvalm og sikkert 10 turer på do før kl 9, men nå begynner jeg å komme meg[:)]

fikk triste telefon i dag, men det MÅ ordne seg!!

ellers lite nytt her.

ha en fin tirsdag[:)]

så triste beskjeder folk her får da. Hmm blir ikke lite nysgjerrig, men den får jeg svelge.
Jeg skal snart avgårde på trening. Blir min andre økt på 3t.
blir spennende å se hvor fullt det er der på en hverdag.

MaRtE: Triste beskjeder er jo bare trasig... håper det ordner seg det du fikk høre, så satser vi på at det ordner seg her også... [&o]
fruen: hehe, skjønner du blir nysgjerrig. Jeg vil ikke legge ut her hva det er, men kan si at det ikke berører meg og min nærmeste familie, men er ufattelig trist, tragisk og vondt for noen jeg er veldig glad i. Lykke til på 3T, pleier å være bare pensjonister der på formiddagen! [:)] I allefall her, hehe.

Jeg og Tobias er ferdigtrent, og nå sitter han og ser på Brum. Han begynner å bli trøttas ser jeg, så blir nok straks lunsj og vogna for hans del.

Hjemme med Sivert i dag. Han har vært dårlig siden lørdag, feber og surklete, så i dag var vi hos legen og fikk påvist streptokokker i halsen. Blir fort bra når han får pencilin nå da. [:)]
Hannah kasta opp i bhg i går men har vært helt fin siden da. Så i dag er hun og bestemor i Oslo og koser seg. [:)]

Mamma (bestemor) er her på besøk og hjelper meg litt siden mannen er i Lyon i Frankrike på kokke VM. Hun reiser videre på jobb på Hurtigruta torsdagskveld.

Ellers så skjedde det noe helt forferdlig med en kollega av mannen. Han og kona ventet sitt første barn nå, men babyen døde i magen 5 dager før termin. [&o][:(] Er så lei meg på deres vegne, kan ikke forsetille meg hvor vodt de har det nå. [&o] Fader man skal være takknemmlige for de barna man har fått.....[8|]

Huff McBaby[:(] man aner virkelig ikke hvor heldig man er som får føde ett normalt og levende barn.....

Får håpe det går bra med dere andre med triste beskjeder[:)]

Klemmer sendes til dere[:)][:)]

uff og uff så mye trist det var idag da.
Eneste triste her er at gubben igjen er bortreist med jobb. Er vel omtrent ikke langt unna like mye alenemor som deg jeg skrållan.
Og jeg er lei.

Treninga gikk fint. Mye pensjonister osv der ja. Dem kjøper vel formiddagsmedlemskap mest dem tenker jeg.
utrolig nok traff jeg på ei jeg gikk på skole med hahahah, litt morro.

Så grusomt McBaby [:(][:(] og stakkars dem i linken din suki [:(][:(] Herregud, vi må ta vare på hver dag sammen med ungene våre altså! [&o]

Lurer på hvordan Looney har det idag jeg. Hvordan første natta gikk og hvordan N reagerte på jenta.

kan prate for meg selv jeg.

Har lagt en unge, og holder på med neste. Håper dem er snille og sovner med en gang ikveld.
Idag er det skikkelig tv-kveld her i stua. Så nesten like greit at gubben er borte.

ORIGINAL: Skrållan

Så grusomt McBaby [:(][:(] og stakkars dem i linken din suki [:(][:(] Herregud, vi må ta vare på hver dag sammen med ungene våre altså! [&o]

Helt enig[&o]

Har det travelt her i heimen gitt[:)][:)] Opp hall 6, stelle mg..Vekke ungene pluss sambo kl 6...Stelle dem så kjøre avgårde litt før 7 slik at jeg kan levere dem i bhg før jeg starter jobb hall 8

Hjemme igjen rundt hall 5 så er det laging av middag og fyring i ovnen

Så leser mest her inne for tiden for er så utrolig trøtt på kveldene pluss sulten.........Tror det kommer seg av at jeg er ute så mye av dagen og alltid på farten

Fikk peng av NAV i dag jeg[>:][&:] forstår ikke hvorfor jeg siden jeg ikke skal levere inn dagpengekortet før på lørdag med utbetaling tirsdag

Så det blir gøy å ringe dem i morgen[:'(][:'(]

Da er ungene i drømmeland, endelig! Ida var trassdronning nr 1, prøvde å hoste så mye at hun kasta opp med vilje, hyla og gråt. Makan til unge, altså!!
Tv-kveld her også, jeg vet omtrent ikke hvor jeg skal starte! Ender med Grey's i allefall. Sånn sett er det superflaks at gubben her også aldri er hjemme, jeg får se akkurat det jeg vil på tvn! [:D][:D]

huff, jeg må le litt shoppis! syns jeg ser deg. men helt enig, det er den verste sykdommen!!!

buffi; det er ikke feriepenger av dagpenger da? så mange på generell som hadde fått det.

ORIGINAL: MaRtE:)

huff, jeg må le litt shoppis! syns jeg ser deg. men helt enig, det er den verste sykdommen!!!

buffi; det er ikke feriepenger av dagpenger da? så mange på generell som hadde fått det.

i jan[8|]

Buffi: ja feriepenger av dagpengene kommer visst i januar[&:]

Fruen: Takk som bryr seg. Natten gikk bra den. Snuppa sov jo i hele går så da hun våknet i 02.00 syntes hun at der var nok med soving. Så da lå jg og henne og koste, puppet og snakket til kl 04.30. Endelig sovnet hun men hun var MYE våken frem til åttetiden i morges. Så lite søvn på meg gitt[:)]

Men etter åttetiden sovnet snuppa, samboeren og jeg og sov nydelig frem til ettiden[:)] Nicholas har sovet hos mormor i natt, og er verdens stolteste storebror og MÅ kose med lillesøster hele tiden.

Snuppa har gjenntatt gårsdagen og sovet i hele dag. Var kun våken en liten stund da svigers var her og da vi badet henne illsint[&:] Så sinna som da hun måtte bade trodde jeg ikke det gikk ann å bli når man er halvannet døgn gammel gitt[:D]

Dagen har vært deilig og rolig, formen blir bare bedre og bedre og nå sover Nicholas i sengen sin og snuppa på sofaen. Synes det er uvant å måtte dele meg mellom to barn jeg da[&:][&:] Sliter litt med akkurat det kjenner jeg[&:]

Også deilig å ha samboeren hjemme om dagen. Vi sløver rundt og koser oss vi[:)][:)]

ORIGINAL: Skrållan

Men i helvete, Grey's er jo grusomt spennende og skummelt!!

I know!!!!

Back
Topp