Tirsdagspraten

Skrållan

Forumet er livet
God morgen! [:)]

Her er vi oppe, og om Ida bare vil kle på seg, så skal vi spise frokost før vi drar på trening. Jeg skal PulsSpinne, og ungene skal vel spise vafler og sjokkiskake i barnepassen, hehe. Er jo ikke Happy days for ingenting! [;)]
Etter trening skal vi på biblioteket og butikken, før vi skal hjem. Jeg skal på foreldresamtale i bhg kl 13.15, så da kommer mamma og ser etter ungene imens. I ettermiddag blir det hjemmekos, før jeg kl 19 skal på AfroDance! Blir 2 treningsøkter i dag, men tenker at AfroDance'n ikke blir så hard, så det går vel fint! [:)]

Ha en fin dag! [:)]

I dag hadde Hannah krøller i håret når hun dro i bhg, stolt som en hane! Hun hadde sett at damene på Skal vi danse hadde krøller og det ville hun også ha. Så da tok vi den enkle løsningen med å flette vått hår over natta. [:)] Var veldig søt da.

Ellers er det en hyggelig dag, Sivert er snill og sover om natta igjen etter en HELVETES periode. [:)] Vi har vaska hus sammen og nå sover han mens jeg nyter den dyre luksuskaffen min. I kveld er det damekveld på tv, passer bra at mannen jobber da. [;)]

Hjemme fra foreldresamtale, bare skryt å høste! Han er visst en rolig enkel unge, men det visste jeg jo fra før.

Eller, han er rolig for andre, her hjemme er han Grusom for tiden. Tror det er noen tenner som plager han, for han spiser ikke, våkner på natta og er sur. Suuuuuur.

Fikk telefon fra bhg i dag om at guten var syk og lå og sov på sofaen. Det viste seg at han hadde sovnet mens de var på tur[8|][8|] 39,3 hadde han i feber og ligger nå og sover igjen her[:)] Jeje... passer dårlig med skolen, men sånn er dte nå alltid. Skal nå pusle med stakkars sjuklingen min... Bare han er frisk igjen til bursdagen sin. I fjor måtte vi avlyse så håper virkelig ikke det skjer igjen[8|][&o]

God bedring til pjokken Delia! [:)]

Valgte å avbooke AfroDance'n jeg. Har så vondt i ryggen og hoftene, så kanskje greit med en frikveld. Har jo trena tidligere i dag så... søstra til sambo har bursdag i dag, så vi drar dit nå, og ser på at de spiser kake. Jeg er ikke så glad i marsipankake nemlig!

Back
Topp