Tirsdagspraten

oslojente1980

Forumet er livet
VIP
Her var det morgning tidelig 0630, men vi stod opp og nå spiser vi frokost. Mina er stolt eier av en klokke, så den er på armen[:D] Håper det ikke blir alt for mye bråk når jeg sier etterpå at den ikke skal med i bhg[&:]

Idag skal jeg på Ikea med pappa. Trenger persienner og litt små ting. Ikke så lett å komme dit når man ikke har lappen selv. Synes det er synd at pappa er så opptatt og kun sammen med den "nye" familien sin. Så vi dvs meg, broren min og Mina kommer alltid i siste rekke[&o]

I ettermiddag må jeg bytte vinterskoene jeg kjøpte til Mina. Mina har virkelig vokst i føttene sine[:D] Kjøpte 23 og tenkte det er vel stort nok, men nei det var akkuratt passe. Så hun må være med i ettermiddag, så får vi målt føttene skikkelig også.

Ha en fin dag mine jenter!![:)]

Hei[:D]

Her var det først morgen 4.30, men etter ei time sovna både knerten og jeg og sov helt til 6.30[:D] Johannes er i bgh, og Lukas skal på 8-mndkontroll senere i dag. Hjelpe meg, allerede 8 mnd i morgen[&:]

Har du flyttet tilbake til Oslo nå, oslojente? Trives dere?[:)] Fått deg jobb eller? (Har ikke vært her på ei stund, så henger ikke helt med på hva som skjer[;)])

Men, jeg ser at SUPERBERTA har fått gutten[:D] GRATULERER[:D][:D][:D]

Vi får besøk i ettermiddag av en husleverandør, så får vi se om vi snart klarer å bestemme oss for hus. Ha en fiiiin dag[:D]

Så gøy at føttene vokser hehe!

Jeg er hjemme i dag! Har fått 40% sykemelding med beskjed om å slappe av. Ikke sove men slappe av... trene. Det har vert noen tøffe år og nå har jeg fått en jobb jeg trives i, vi føler at Aslak får hjelpen han trenger så da kommer reaksjonene på at kroppen og hodet har gått i høygir!

Slappe av ja... kjenner jeg ikke er så god på det jeg! MEN øver meg og det går nok bedre tenker jeg!

Solveig og Aslak er i bhg. Det skulle være brannøvelse i dag og jeg er spent på hvordan det ble! Solveig er blitt forberedt, og litt uvisst hva Aslak har fått med seg[8D]

I kveld har jeg en avtale med danseskoene mine! HERLIG[:D]

Jeg sitter å skal drøfte begrepet samarbeid[8|] altså er jeg flink å jobber med hjemmeeksamen[:D] (etterpå skal jeg drøfte og forklare hvordan jeg ville gått fram i en barnevernssak der det var mistanke om omsorgssvikt for et lite barn... der er jeg litt mer lost, men den tid den sorg...)

Så bra at du får muligheten til å hente deg inn Actrine. Viktig å lytte til kroppen, selv om det er vanskelig å skulle slappe av ja[:)]

Skulle ønske vi hadde Obs her i byen så jeg kunne kjøpt vintersko til ungene der... får høre med søstra mi om kanskje de har Obs der hun bor. Vi trenger nok litt mer enn str 24, hehe. Lillesøster derimot bruker snart 21 så satser på at det blir bra til henne.

Utrolig hvor lyst jeg faktisk har til å rydde i huset når skoleplikten kaller... [8|]

Ha en fortsatt fin tirsdag, jeg får fortsette litt her[:)]

God dag! [:)]

Jeg vet faktisk ikke hva jeg skal finne på idag.. Er skikkelig rastløs!

Lillebror sover ute, mannen skal jobbe litt mer i hagen, og jeg tror jeg tar meg en trilletur i sakte gange etterhvert, bekkenet vil dessverre ikke gå fort..[8|] Men først skal jeg shine litt i huset og ta en titt på julegavelista, må planlegge innkjøpene.. Også lurer jeg på om jeg skal ta ukeshandlinga nå, må gjøre det imens lillegutt sover, så får jeg shoppet ALENE![;)]

Ha en fin dag alle sammen!

Actrine - det er klart at du får en reaksjon på alt som skjer nå, det er helt vanlig at kroppen holder seg oppe mens ting står på, og når den kan slappe av tar den alt inn over seg. Håper du snart får ned hvilepulsen og klarer å slappe av (og du må jo ikke slite sofaen... ta deg en god lydbok på øret og gå en tur, gå på kafe helt alene og les en bok eller avisa, ta en tur til frisøren eller få hudbehandling, kort sagt - brukt tid på DEG!)

Oslojente - skal si jenta vokser i etapper - morsomt at hun plutselig har strekt seg i føttene også!

Mibah - kjenner at jeg ikke er misunnelig på deg, men samtidig er det veldig mye faglig fokus på jobb nå, og jeg ser at jeg får nytte av jobben som er gjort under studiene

Jeg har hatt en travel dag - først skikkelig handlerunde på jobb - nå har vi fått litt kopper og kar og annet i leiligheten, men fremdeles mangler masse.... håper møblene våre kommer i morgen... Dro fra jobb litt tidligere (halvtime før vanlig) for å komme igang med middagen før ungene kom hjem, for jeg skulle ut i møte halv fem igjen... og møtet måtte jeg forlate litt tidlig fordi G skulle i møte klokka seks

Nå er August lagt, Johanna har spist kveldsmat og ser Flintstones, snart er det senga for henne også... da skal jeg igang og legge opp gardiner jeg kjøpte til jobb i går... det skriver jeg på morgendagens timeliste og tar meg en time eller to her hjemme før jeg drar på jobb. Kanskje jeg må begynne å planlegge litt bursdagsselskap her også - August fyller jo ett på lørdag

Vi har vert i Haugesund en liten kosetur i dag.. Bare kose oss litt før jeg drar.. [:)] Slapp ungene løs på lekeland, og det var helt TOPP å gå der en tirsdags formiddag, for det var nesten bare oss der.. [:D]
Ungene er i seng ja, og jeg skulle egentlig trene litt zumba tenkte jeg, men sambo og de avlyste fotballen, så da kan jo ikke jeg trene zumba heller.. Kan ikke trene når jeg har publikum.. [8|][8D] Får jage han en tur opp i 2.etg å jobbe i morgen formiddag heller.. [:D]

ORIGINAL: Almyrida81

Vi har vert i Haugesund en liten kosetur i dag.. Bare kose oss litt før jeg drar.. [:)] Slapp ungene løs på lekeland, og det var helt TOPP å gå der en tirsdags formiddag, for det var nesten bare oss der.. [:D]
Ungene er i seng ja, og jeg skulle egentlig trene litt zumba tenkte jeg, men sambo og de avlyste fotballen, så da kan jo ikke jeg trene zumba heller.. Kan ikke trene når jeg har publikum.. [8|][8D] Får jage han en tur opp i 2.etg å jobbe i morgen formiddag heller.. [:D]

dere skulle gitt beskjed til oss, så kunne vi og kommet til lekeland[8D].

I dag har Nathalie vært hjemme som vanlig. HUn har fri tirsdag og torsdag dette året jeg har permisjon. Å siden været var så bra har vi gått tur med hunder, barnevogn og dukkevogn med masse dukker i[:D]. Ellers har vi vært på koret, og jeg kom akkurat hjem fra et foreldremøte i bhg.. godt med kveld nå[:)]!

Back
Topp