Tirsdagspraten

oslojente1980

Forumet er livet
VIP
God morgen!!

Mina har vært våken et par ganger i natt og den siste gangen, så kjente jeg at hun var varm. Hun sovnet fint igjen, men våknet halv 6[&:] Tok tempen og den var 38,1. Så hun er hjemme med meg idag. Men hun er helt GIRA og spinner rundt her. Skulle ønske hun kunne slappe av litt i sofaen, for jeg er trøøøøt.

Så det blir en rolig dag på oss.

Ha en fin dag!

Håper Mina snart føler seg bedre - ikke noe koselig med syke barn!

Jeg har sovet bedre enn på lenge.. og lengre! I dag våkna August 6:40, det er jo himmelriket! G er sykmeldt til og med i morgen, så det ble kommentert at vi så ut som om vi var på familieutflukt da vi kom gående sammen alle fire opp i barnehagen i dag. Nå sitter vi og drikker kaffe og surfer nettet begge to. Skal få vasket litt klær og prøve å finne ut av lekkasjen på soverommet vårt... det kommer vann ned langs ene veggen når det regner kraftig, og i dag var det vått utover gulvet også... ikke bra [:'(]

Ellers ingen planer, anet enn en laaaang og god dusj uten unger som sitter og skriker og vil inn til meg, eller som skal ha hjelp til noe - bare meg![:D]

God bedring til alle syke[:)]

Her fikk vi en flott start på dagen - med en bitteliten feiring av Amalie[:D] Jeg sang sang for henne da jeg vekket henne, og sa at det lå pakker nede. Hun var så herlig da hun utbrøt "E begge pakkana te meg??????" - og så fornøyd med innholdet. En ull-longs, en ulltrøye og et puslespill m/hello Kitty - og nesten like glad for kortet[:D]
I barnehagen hadde de hengt ut flagget - og de skule feire henne på tur. Tipper det blir stas for henne. Lørdag skal vi ha en liten jentegjeng derfra i selskap.

Har lite planer nå fram til jobb - men planen var å slutte jobb 16, men så fikk jeg spørsmål om å jobbe til 16.30, så jeg sa meg villig til det. Jeg ønsker jo å tjene mest mulig siden jeg har så lite timer.

I kveld blir det foreldremøte før den avsluttes med venninnekveld med Grey's[:)][:)]

ja, i dag startet dagen litt brått.. vi forsov oss i dag.. bråvåknet 8.15... jeg har egentlig ambisjoner om å levere dem litt tidlig for tida... men det røyk i dag da.. de får heller ha litt lengre dager utpå ettermiddagen..må forberede julie litt til jeg skal starte å jobbe..[:)]

nå er rommet til malin vasket.. og jeg har sortert ut litt leker her. så mye som kan kastes.. og det er litt deilig.. og så skal jeg skifte på sengene til jentene, før jeg venter morten hjem med en hel haug fra ikea... jippi..så nå slal vi få skap her, og oppbevaring...[:)]

Tjoho![:D]

Jeg planlegger egentlig fødsel idag, men jeg er litt usikker på om lillebror er enig..[8D]

Jordmor sjekket igår, og jeg er ca halvveis i modningen, så det er igang ihvertfall.. og idag kom det litt av slimproppen(sorry detaljer altså..), så nå har jeg tatt i skikkelig på det som forhåpentligvis blir min siste StramOpp-time på noen uker..[:D] Nå skal jeg ta en deilig dusj, og legge meg, kanskje det setter igang da?

Resten av dagen skal jeg ikke gjøre noe særlig.. nå er det bare mannen som står for oppussingen av Bertines rom.. Igår fjernet han teppet, og idag skal han grunne ferdig veggene så vi får begynt å male.. Det kommer til å bli sååå fint![:)]

Aslak hadde feber i natt, fikk paracet og sovnet igjen! Solveig har vert noe usjen i kroppen, flekker på magen. Så hun var også hjemme idag! Siden mannen hadde booket time hos legen (han har samme som ungene) så tok han Solveig med seg for en sjekk! Det er visst virusinfeksjon som har slått henne ut!

Aslak er i stigende form, samme med Solveig så da blir det nok bhg og jobb for oss i morgen![:D]

Jeg har en avtale med danseskoene i kveld! [:D]

i dag har jeg jammen vært flink.. (og flink til å ta det med ro i tillegg da..) så nå har jeg skkiftet på sengene, vasket rommet til malin, vasket gangen oppe, begynt å sortere lekene her nede, kastet en del oppe,. vasket rommet vårt, og vasket kjøkkenet. skal ta utapå skapene etterpå,og brettet en hel haug med klær, fortløpende som det blir ferdig i trommelen. herlig! [:)] nå ligger jeg i sofaen og ser på at mannen monterer opp ny seksjon i stua.. vi har kjøpt inn bestå-serien på ikea.. slik at vi får mere plass til ting som ikke har noe plass liksom... så kanskje det blir lettere å holde orden her når jeg skal ut i jobb.. har ambisjoner.[8D]

håper alle syke blir i bedre form snart. god bedring sendes herfra iallfall![:D]

Back
Topp