Tirsdagspraten :)

Ny dag, nye muligheter! [:)]

Jeg og ungene drar snart på PulsSpinn, tjoho! [:)] Etterpå skal vi på biblioteket, før matbutikk og hjem igjen. I dag fortsetter prosjektuka mi, og i dag står rydding av lekene på planen. Jeg mener det stod enda en ting på lista, men det husker jeg ikke akkurat nå...
Ellers skal vi vel ut en tur med traktoren, og se litt på gravemaskina som jobber i hagen her. Sol i dag også, men 11 grader for øyeblikket.

Ha en fin dag jenter! [:)]

Her sov mini fra 1900 til over 0700 i dag[:D][:D][:D][:D][:D] Så nå har vi kost og inntatt frokost. Jeg sitter her i treningstøy, så snart skal mini i bhg (andre dagen så skulle da levere han etter frokosten) og så skal jeg endelig trene!!!![:D][:D][:D]

Suki: Trøst det med det at dette skjer hjemme hos meg også innimellom..Og om morningen. For jeg har et skikkelig trassetroll som skal ingenting og skal ikke ha på seg jakker eller sko..Og for å gjøre det hele komplett så egler hun søsteren sin om morningen. og jeg også reagerer med høyere stemme når jeg har fått nok. Så har dårlig samvitighet for dette resten av dagen[&o]

Hei og hopp

I dag startet dagen som vanlig, krangling og tulling...Så leverte jeg snuppene i barnehagen,dro for å trene og avreagere litt...Greit å få ut lit steam på treningen ja. I dag kom det innom noen brannfolk i uniform. Sko vistnok ta noen tester der. Dem hadde uniform og flaske på ryggen og trente på tredemøllen og dreiv på med noen vekter utennom. Litt snålt å se når dem dreiv på å trente...Så skikkelig hardt ut

Ellers så har jeg tatt mot til meg og skrevet en lapp til ei jente som Heidi leker hele tiden med i barnehagen. Har invitert henne hit til oss en lørdag/søndag når det måtte passe dem. Lurer  fælt om jeg får svar altså

Pluss dette har dere sikker fått med dere altså...men jeg planlegger også ut å spise med bv gjengen her i sandnes...Det blir koz[:D][:D]

snakkis

suki: Sånne morgener har vi vel alle innimellom... [&o]
LurveTufsa: Du er ikke slem! [:)] Kos deg med fri, din heldiggris! [:)]

Middagen er fortært, ungene er ute og mekker sykkel med pappan sin, og etterpå skal de til en kompis av sambo. Jeg skal være hjemme alene, skal ta en laaaaang dusj med shavings og skrubbing, og så skal jeg slappe av i mitt eget selskap! [;)] Ungene har vært en handful i dag, Tobben har vært grinete siden han ikke har bæsja skikkelig siden onsdag, så han har fått et klyster nå. Plutselig ble han en triveligere gutt! [:)]

Må forresten fortelle om grublende, filosofiske Ida da vi gikk hjem fra butikken i dag... [:)]
Ida: "Mamma, vet du hvorfor himmelen er så langt oppe?" [8|]
*Mora tenker kjapt etter en forklaring som virker både logisk og lett forståelig...* [8D]
Ida fortsetter før jeg rekker å si noe: "Det er fordi vi skal slippe å bøye oss når vi er ute og går!"

ORIGINAL: LurveTufsa!!

hhi søte ida[:D] den må du skrive ned[;)]
Delia:godt å få sove til hvertfall 7 da[:D][:D]
Suki: her og er det ett mareritt med å få på klær av han eldste[>:] blir så sint,men jeg bare går bort til jeg får roa ned sinnet mitt[:-]
Shoppis: har du prøvd å ha på ett lite lys ell noe inne hos dem? ikke gøy høres det ut som[&o] Godt å vite kirken er böoket tenker jeg[:D]

Må fortelle om han eldste her[8D] han prater bymål, men her en morgen kom han inn til meg på soverommet og sa; mykje morro på stavangerdialekt[:D] har en film der dem snakker litt stavangersk på hehe måtte flire da, også blei jeg litt paff kan du si[8D][:D]

kremt vi sier ikke mykje morro.,..me seie møye morro...men sjelden me bruge morro då

Hola!

Stressende dager på jobb, men rolige dager hjemme. I går ble Tomas sykemeldt på grunn av betendelse i skuldra, så han pusler litt hjemme om dagen. Holde vaskemaskina i gang, og jeg bretter for harde livet.
Håper på å klare en tur til Kristiansand i helga, men hvis ikke Tomas blir bedre så dropper vi det. Ikke noe særlig å kjøre så langt med vond skulder..

I dag var forresten søteste McBaby med mann og barn innom på jobben! Du så smashing ut!
Og Sivert sjarmerte meg i senk iallefall!

Å WZ, du er da søt. [:D]
Det var jammen godt å komme seg litt ut av huset å shoppe litt ja. Blir bra med ny stol til Sivert, han har ikke helt vokst ut av babysetet ennå men det er like før. og da er det jo greit å kjøpe nå når det er tilbud. Hadde jo uansett tenkt å kjøpe det setet.
Sivert sjarmerte mange i dag han. [:)] Han er jo så blid og søt! Og hvis noen ser på han så smiler han så hjertelig tilbake.[:D]

Suki: Jeg har en del tøffe tak med Hannah innimellom. Og det er av og til veldig vanskelig å gjøre alt pedagogisk riktig. [&o]
Skrållan: Filosofiske Ida altså! God forklaring.[;)]

Hjemme[:)] Trente spinnijng 0645, rett på jobb, så på shopping, middag og kino med venninne. Kjempe kos kveld[:)][:)]

shoppet 3 cardingans, 3 topper, bukse, 3 undertøy sett og sminke. TIL MEG!!

ORIGINAL: buffi

hhi søte ida[:D] den må du skrive ned[;)]
Delia:godt å få sove til hvertfall 7 da[:D][:D]
Suki: her og er det ett mareritt med å få på klær av han eldste[>:] blir så sint,men jeg bare går bort til jeg får roa ned sinnet mitt[:-]
Shoppis: har du prøvd å ha på ett lite lys ell noe inne hos dem? ikke gøy høres det ut som[&o] Godt å vite kirken er böoket tenker jeg[:D]

Må fortelle om han eldste her[8D] han prater bymål, men her en morgen kom han inn til meg på soverommet og sa; mykje morro på stavangerdialekt[:D] har en film der dem snakker litt stavangersk på hehe måtte flire da, også blei jeg litt paff kan du si[8D][:D]

kremt vi sier ikke mykje morro.,..me seie møye morro...men sjelden me bruge morro då

da var det en annen dialekt da[X(][8D][;)][:)]

kanskje rundt  bergen distriktet litt i utkanten vil jeg tro

Back
Topp