Tirsdagspraten :)

Skrållan

Forumet er livet
God morgen! [:)]

Her våkna vi litt over 7, litt for tidlig for meg som er supertrøtt etter i går enda. Men da vi våkna, så oppdaga jeg at Ida er jo full av prikker, noen små, og noen væskefylte. Er vel vannkopper det? [8|] Hun klør ikke - enda, men må vel kjøpe hvitvask, kjekt å ha i hus. Formen hennes er ganske bra, er bare prikkene. Hun har noen i ansiktet, flere på ryggen, noen nedover armene, og et par på beina. Lurer på hvor hun har fått smitten fra?

Uansett. I dag skal vi på biblioteket, må levere noen filmer. Blir sikkert noen med hjem også, til sykejenta mi [:)] Tobben får vel utbrudd i løpet av uka han og, så kjekt å ha noe de kan titte på, hehe. Ellers skal vi bare kose oss hjemme, jeg skal finne noen bilder av ungene jeg kan fremkalle, og så skal vi vaske klær! I kveld skal jeg på PulsSpinn, GLEDER MEG! [:D][:D]

Hehe, ja vi kommer! [:D] Veldig greit å bli ferdig med det ja, også har vi fått det på et perfekt tidspunkt! Jeg jobber bare onsdag og kanskje lørdag denne uka, så slipper å ha masse barnevakt til Prikkeline (og etterhvert Prikken, vil jeg anta). Også rekker de begge å bli friske til barnehageoppstarten 23.august! [:)] Perfekt!! [:D]

Lykke til med bleieslutten til snuppa, synes hun er veldig flink jeg! Tobias er LANGT unna å begynne å gå på do... [&:]

En stk sutrete N i bhg. Han sier han er syk, men ejg vet ikke jeg. Jeg er nå på jobb i allefall[:)]

Shoppis:deilig emd kun en bleieunge da[:)]
Skrållan:hlrtes veldig ut som vannkopper ja. Greit å blif erdig emd det.

Her sitter jeg[:D] Tenkte jeg skulle bade med mini i dag, men det meste er jo sommerstengt!!![:@][:@] Ellers er mini blitt så kosete i det siste... det er jo i og for seg bare koselig, men ikke når han går tilbake til babyfakter og skal kose med puppene mine[8|][X(][>:] Han var helt vill når han var mindre... og nå begynner han igjen. Sa at han fikk bare ikke lov, store gutten... han ble supersnurt og sa han ikke ville være her[:D][:D][:D] Men altså... skjønner ikke hva det er jeg. Og det er ikke bare mine pupper!! Mann, kvinne... er de i nærheten og han vil kose så kommer hånden nedi der... sukk.. plagsomt..

>N truet forresten med å flytte igjen i morges[&:]

Hentet han blid og fornøyd i bhg i dag og nå sløver han med en film. Vi har spist drittmat, les: fiskeboller, til middag i dag og gutta spiste masse. Gubben dro hjem fra jobb i dag fordi han er sååå syk stakkars[&:][&:]

Nicholas skal tidlig i seng i dag for han er sliten om dagen. Begynner vel leggingen i 18.30 tiden tror jeg[:)]

Her eksploderer prikkene, men humøret og formen er som før, så da er det jo greit! [:)] Jeg har til og med fått henne til å gå med hårstrikk og spenner i håret (hun er jo vaksinert mot å bruke sånn...), under påskuddet at mamma må jo få se hvor vannkoppene er, når de skal sprayes med sånn Aderma-ting! [8D][:D] Håper hun fortsetter å bruke det når hun blir vannkoppfri igjen... [8|]
Tror jeg drar nedover på trening en god del før timen i dag jeg, så får jeg sykla litt på egen hånd først. Ble jo ikke trening i går siden vi var i Trondheim, så greit å få tatt igjen litt av det tapte [;)]

Holahepp[:D]

Da sover lille frøken strøken, mens hu store drar seg på sofaen. (Les: meg)
Vi har hatt en fin dag med litt barnehage, mating av ender, spist is etc. Jeg går jo hjemme sykemeldt om dagen, men syns det var greit for Thea å komme tilbake til barnehagen etter 5 uker ferie. Så får det heller bli litt kortere dager på henne. Tipper jeg er tilbake i jobb i september. Skal operere menisken til uka og halter vel rundt en to ukers tid etter det, så er jeg klar for å komme i gang med jobb og trening igjen etter det. Det blir godt!:)

Ha en fin kveld videre, piger.

Klem:)

Her sover også sjefen nå. Nybadet, mett, tømt tarmen, tatt sanasol og pusset tanna. Da kan man vel si seg fornøyd[:)]

Jeg vurderer stikke på trening men vurderer å bli hjemme også[:)] Ja også har jeg pakket det meste av ting N skal ha med til Mallorca på fredag. Er en gutt som gleder seg masse, men er litt bekymret for hva vi skal gjøre da han er på ferie[:D]

Da er mormor, bestefar, tante og onkel hentet på flyplassen til mini store glede[:D][:D][:D] Kost oss med dem før vi kjørte hjem og han sovnet i bilen. Våknet for å si vi måtte lese barpapappa da jeg la ham, men sovnet før jeg fikk åpnet boken[8D][8D] Og her sitter jeg som gressenke igjen...[:)] Og spiser enda litt mer og skjønner ikke hvorfor jeg legger på meg[&o][&o][&o] Noen som kan gi meg en pille... jeg tror jeg er matavhengig[&:][&:]

Takk, Suki[:)]

Back
Topp