Tirsdagspraten

oslojente1980

Forumet er livet
VIP
God morgen[:)]

Jeg ble vekket av Mina kl 0730 og trodde nesten ikke mine egne øyne[:D], for siden hun kom tilbake fra pappaen sin så har hun våknet mellom 0500/0600. Sovet så godt har jeg også[:)]

Idag skal vi på Ullevål sykehus å ta blodprøver til utvidet kromosomprøvetest.

Vi skal spise middag hos bestemor og onkle Jørgen[;)]

Så deilig å endelig få sovet litt igjen [:D]
Her er vi oppe alle sammen allerede, og det er lenge siden det har skjedd [;)]
Har sovet lenge i ferien alle mann.
Men idag skal vi på campingbesøk, så da var det like greit å bare stå opp
når Linnea vekte oss.
Masse å pakke selv for bare ei overnatting [&:]

Kos dere masse masse mine damer [:D]

Lykke til på Ullevål i dag Oslojente!! Skal tenke mye på dere!

Her våknet jeg av at Aslak lo og Solveig tullet! eller.. merket at Aslak våknet men var litt i drømmeland enda.. Kjekt at de koste seg hehe aner ikke hva de har drevet med! Men stod opp ganske fort så det ble ikke den store aktiviteten!

Solveig leker 17-mai tog i dag! Synger for full hals : " JAA vi elsker dette landet som det stiger frem...... og tebake.."[:D][8D]

Nå skal vi snart ta turen på Jærhagen! Skal hente brillene til Solveig som har vert og fått ny infatning. Så skal vi ordne med en fotoalbum til en gutt i barselgruppa til Aslak som skal flytte til statene.

I kveld skal jeg på trening mens mannen får besøk av et søskenbarn! De skal grave opp bak huset

Hei og hopp!!

Lykke til i dag oslojente![:D]

Våknet ikke før 9 i dag, så ble litt stress med barna for å få de i barnehagen[:-][8D] (må være der innen 10.)
I dag skal jeg ingenting! Bare ligge å late på de nye utemøblene våre! Helt alene......det er deilig!![:D][:D][:D]

Ha en suuuuuper duuuper dag allesammen![;)]

Her startet dagen før seks, men det er greit det, for jeg la meg inn for en kjapp amming, men endte opp med an liten gutt som lå og snorket ved puppen, så vi våknet igjen kvart på sju!

Da klokkka var passert ni gikk vi opp i barnehagen med Johanna, og på vei hjem sovnet knerten, så jeg har kost meg ute i sola med avisa og kaffe, og når knerten våkna kosa vi oss ute litt til. Nå sitter vi og spiser litt lunsj og venter på melding fra G - det er begravelse i dag (ene tanta til svigerfar som er død), og G skal dra i kirka, og så drar August og jeg til selve begravelsen - G jobber nemlig ved siden av kirka, mens vi bor ved gravlunden (og så har jeg ikke så lyst å ta med August inn i kirka, for jeg mistenker at han kan finne på å slå seg litt vrang). Jeg vet ikke når begravelsen starter, så jeg har kjolen liggende klar, så er det bare å traske opp når G melder meg.

Ellers har jeg ingen planer for dagen. Må tusle på butikken, for jeg glemte en liten ting til dagens middag når jeg var og handlet i går... vi skal ha tunfiskpasta, men jeg har ikke kjøpt tunfisk [8D]. Nå er vi igang med ukesmenyer igjen - jeg ser at vi bruker alt for mye penger på mat, og at matlaging blir stressete igjen - så etter to måneder hvor det har vært bare rot og stress med maten skal det bli godt å komme inn i et system igjen!

Lykke til på sykehuset oslojente! Kan jeg spørre om hva slags prøver dere skal ta?

Så lurt det er å ha ukesmenyer lenemor! Det hadde jeg her en periode og, tror jammen vi og skal begynne med det igjen.. Vet aldri hva vi skal ha til middag, må på butikken nesten hver dag, og så blir det ikke så ordentlige middager ut av det da det ofte blir noe enkelt fordi ingenting er planlagt[&:]

Ellers har jeg vært hos reumatolog igjen idag da prøvene for leddgikt har slått ut på meg. Det ligger nå bare å murrer i kroppen, og jeg håper på det skal holde seg i sjakk til jeg er ferdig med svangerskapet ihvertfall.. Skal også ut i praksis igjen fra 30 august pluss min faste stilling på 60% som jeg jobber så jeg er avhengig av at kroppen samarbeider med meg nå[:)] Etter jeg ble gravid har nesten alle smertene i kroppen blitt borte, det er så deilig å kunne bevege seg uten å ha vondt overalt for alt man skal gjøre, og sove 3/4 av døgnet pga smerter[:'(]

Nå skal vi pakke sekken og kjølebagen og reise på en liten dags fisketur og kose oss ved sjøen. Minsten er så glad i å fiske, han drar opp selv når han får napp og er så stolt så[:D]

Jeg er så kvalm, håper ikke det er noe omgangssyke nå[:'(][X(]

Her starter dagen i fire fem tiden for da tror Lukas det er morgen[8D], men jeg klarer å roe ham så vi ligger litt lenger enn det da. men han sover så lite på dagen, sover ti minutt til en halv time på formiddag og ti til tjue min på ettermiddag.  Får ikke gjort en ting. Og jeg er alene sju dager i uken fra tidlig morgen til seint på kveld. Kjenner at jeg er sliten. Hadde gledet meg til gubben skulle ta ferie, så jeg fikk litt avlastning. Men ferie betyr visst enda mer tid borte fra familien........[>:][:(][&o]

Heldigvis kunne mamma ta ungene litt i dag så jeg fikk handlet litt i dag.

uff jaja, nok syting.... huset flyter, må hvertfall ta noe husarbeid før jeg legger meg[:)]. skjerpings[;)][:)]!

Lakrisbåten: høres koslig ut med fisketur! Jeg har kjøpt stang til Nathalie, er spent på hvordan hun kommer til å reagere visst hun får fisk[:D]!

Back
Topp