Tirsdagspraten :)

Ja, ny dag og nye muligheter... [:)]

Ungene sov til nesten 8 i dag, alle mann er jo helt utslitte etter ferietur enda. I dag må vi på biblioteket igjen, må levere noen filmer. Skal sikkert låne med oss flere igjen også [:)] Må ta med oss onkelungene til sambo da, vi passer jo dem i dag også... [&:] Ellers har jeg MASSE klesvask jeg må få unna, jeg må ta husvasken og kl 19 skal jeg på PulsSpinn. Så sambo får egentlig ta de ungene alene, jeg er husmor! Hørte sambo nevne noe om at svigers sa vi skulle grille sammen i dag, men ute regner det jo, så det utgår nok.

Ha en fin dag alle sammen! [:)]

Våknet til en sms hal 6 i dag og min svigerrinne har fått en baby så vi skal opp å se det nye tante barnet[:D]

Før det skal vi handle og slappe av[8D]

Vært å sett på det nye tante barnet, hun var så herlig og hadde masse hår[:D]
Ble jo nesten litt baby syk men her kommer det ikke fler har jo baby her på snart 7 mnd[:)]

Gratulerer med tantebarn Maiå! [:)]

Jeg har vært på spinning, Tobias sover (Ida ligger visst hos svigers), og sambo sykler. Jeg ser på det nye tornadoprogrammet på tvNorge, og skal snart ta frem rockeringen. Skal se Fruene i kveld, gleder meg masse til Grey's starter igjen neste uke! [:D][:D][:D]

Pakke ut av bil og inn i bil. Ferie er digg[&:] I morgen reiser vi vestover i retning Ørsta. Er spådd regn og dritt vær[X(]

Har vært på shopping med mamma i dag og handlet tre topper, vinterjakke mm til meg selv. Også spanderte mamma middag ute på meg og samboeren. N har vært på tusenfryd med morfar og ei kusine i dag og det var visst veldig stas. Men N ble lei av å stå i kø for han er ikke tålmodigheten selv akkurat nei. Lurer på hvor han har det fra[8|]

Back
Topp