tirsdagspraten:)

MaRtE:)

Gift med forumet
god morgen[:)]

i dag kommer jeg til å bli grisetrøtt, men skitt au. ble ingen rockering i går fordi de hadde ikke mere på obs! sport, men jeg fikk en fin råååsa bergansjakke og kule hvite adidas-sko til maria[:D] men hvor skal jeg kjøpe rockering da???

ellers forsatt fantastisk regn og noen få grader her, men om yr.no stemmer så får vi opp mot 20 grader til helga[:D][:D] wooo-hooo!!!

Straks kaster vi oss i bilen til flyplassen vi. Selv om jeg ikke vil hjem enda[&:] Kunne blitt til mai eller noe sånt for millioner av ting venter på jobb i tillegg til leil styr. Off....vil ikke hjem enda nei....

Det blir rett hjem og leite etter ny sydentur altså!!

Flyet går i ti tiden, og vi lander vel i halv fem tiden. Ola la for en tur. N har jo ødelagt dvd-spilleren sin her nede hvilket betyr ingen film for han på vei hjem. Men lure mor har nå lastet ned en film på pc'en i tilfellerottefelle.....

god tur og velkommen hjem til norway[:D]

MaRtE: Du kan jo kjøpe på nettsiden deres, http://www.rockeringer.no/Storrelser.html Veldig kjapp levering!
Looney: God tur hjem! [:)]

God morgen! [:)]

Jeg er så sinnsykt trøtt... fikk ikke sove i går kveld, lå og vrei meg leeeeenge... til slutt ga jeg opp, og gikk og la meg på sofaen. Der sovna jeg, sånn ca halv 2. Det er alt for seint!!
Skal på PulsSpinn snart. Tror søstra til sambo skal være med også. Etterpå tar vi turen til biblioteket igjen, for å hente den boka vi skulle hente i går. Resten av dagen skal jeg bare slappe av gitt...
Ute pissregner det, som vanlig. Godt man har investert i støvler istedet for sandaler!

Ha en fin dag alle sammen!

God tur hjem looney[:)]

I dag er jeg skikkelig solbrent på ryggen[&o][&o][&o] Ikke noe gøy

Vel kidsa er i barnehagen og jeg har trent[:)][:)] Har trent skikkelig styrke på beina i dag[:)] Kjenner jeg er sliten for å si det på den måten[;)]

Har tenkt å ta en shopping tur i dag. Trenger nemlig noe fint å ha på meg når vi skal ta bilde på lørdag[:)]

Nei får komme meg i gang[:)]

Ååååh, så sliten! Holdt søren meg på å spy under spinninga i dag, den var noget hard for trøtte meg... [&:] Men NÅ føles det godt å ha trent da...
Ungene ligger som to slakt i sofaen og ser på Drømmehagen dvd. Stakk innom biblioteket og lånte den og Tingeling-filmen til Ida, men den dvdn ville ikke spilles av, så klart... men Drømmehagen synes de jo begge to duger, så da får det bare være. Jeg lånte Anne Holt - Pengemannen, og storgleder meg til å lese den! [:)]

Jeg leverte mini i bhg i dag og de skulle på tur!![:)] Så bar det rett på trening, shape[:)][:)] Hjem, dusje, lagde litt fruktsalat og fikk besøk av en venninne. Da hun dro hadde mammen min hentet mini i bhg, så var det middag og kos. Nå koser vi oss med litt tv[:)][:)]

Har lest masse i dag, og skal lese enda mer før kvelden er omme! [:)] Fengende bok altså, vanskelig å legge i fra seg.
Ungene har faktisk vært ganske deilige i dag, lite krangling. Tobias har blomstret litt språkmessig de siste dagene, er så herlig å høre på! [:D] "Tyttetøy æ!" kunne han fortelle da jeg spurte hva han ville ha på brødskiva, også har han fått med seg at vi bøyer ord, sånn typ bil-bilen-alle bilene, så han sier "bilan!" når det er flere biler [:)]

hvilken str har du, skrållis? 1,7kg??

ååå, nå kommer mann og barn snart hjem[:)][:)] åååå, som jeg gleder meg[:)] maria har vært borte siden fredag og gutta siden søndag, syns det er lenge jeg.

har ikke fått gjort så mye husarbeid som jeg tenkte, men jeg har gjort mye annet. bla spist is til middag 3 dager på rad[8D] vært på shopping, mala på kjøkkenet og ikke minst slappet av mye på sofan[:D][:D]

Hjemme igjen.

Var hjemme ca halv seks, dro ut igjen seks og kom hjem nå. Rakk ikke trene dessverre så tror jeg at jeg må til pers i morgen tidlig eller på ettermiddagen.

Har vært på Elkjøp på jakt og klaget på dvdspilleren som N har tatt livet av. Hadde vært fint å fått den fikset[:)]

I morgen er det jobb igjen[>:]

Back
Topp