Tirsdagspraten

lenemor

Forumet er livet
God morgen damer - her var det strømmet på med pm'er med påmelding til gaveringen, det liker jeg [:D]

Sitter og drikker kaffe - ute øsregner det, August sover i vogna oppe på trappa, og G og Johanna er reist. Skal på 8-månederskontroll med August etterpå, er veldig spent på hvor mye han har vokst de siste to månedene, om han har kommet opp i 8 kilo? Tenker helsesøster blir fornøyd når hun ser at han sitter, kryper og krabber - og skravler som en foss.. mye som har skjedd på to måneder altså!

Ellers lite planer for dagen - bare sånn kjedelig som klesvask... har et kne som krangler, og bekken som verker, så jeg lå lenge våken i natt med ilinger og smerter nedover fra hofta og til tåa - håper det bare er en vridning eller noe som går seg til

Lenemor: Wow, har August blitt 8 mnd alt?? Må si tiden har gått fort. Så flink han har blitt[:)]

Jeg har våknet flere ganger i natt, siden det regnet og det bråkte veldig mot ruta. Mina sov igjennom alt heldigvis[:)] Igår kveld tordnet og lynet det..

Idag er det lesing til eksamen som står på planen.

God morgen!

Jeg har sovet godt inatt - på tross av en liten "inntrenger" i senga vår...men hun sover stort sett veldig rolig heldigvis[:)] Sitter her og nyter kaffi og stillheten. Syns det blir vell mange fridager i ett strekk - særlig når man stort sett har ansvaret for barna.

Her skinner sola enn så lenge - er meldt regn senere, så må nok pakke regntøy når jeg skal på jobb senere idag.

Ellers er det lite planer her - annet enn å slappe av og ta meg litt igjen før jobb[:)]

God tirsdag jenter :-)

I dag skal jeg prøve å få jobbet litt men er ikke enkelt med hjemme kontor når christian er hjemme.Er k som er hjemme med han i dag . Heldigvis ser det ut som vannkoppene er på vei tilbake nå.

Ellers så har jeg kuttet ut brød,ris, poteter,pasta, sukker i en uke nå og 2 kg og det selv med besøk av tanterød er vedlig fornøyd.
Så håper det fortsetter sånn framover :)

Ønsker alle en super dag

God dag, damer

Her er det jobb. I dag var det tungt å stå opp, både for Maja og meg. jeg har vært våken flere ganger i natt. Sover så dårlig for tida. Tror stoffskiftet krangler med meg....

I dag skal vi ikke noe spesielt. HVis jeg rekker etter jobb så skal jeg kjøpe meg nye løpesko og kanskje noe treningstøy, men får se hva klokka tillater. Og i kveld skal jeg løpe meg en tur. Ellers blir det vel å slappe av hjemme. Er sliiiiiten om dagen, så jeg orker ikke stort utenom jobb, hjemme og trening.

God tirsdag!

Mornings, og takk for sist damer (leeeenge siden studenten har hatt tid til å være her inne [8D])

I dag sitter jeg for det meste foran PCn, da jeg ser etter sommerjobb.
Hadde fått gode indikasjoner på at jeg kunne jobbe i bhg hvor jeg har jobbet som pedagog, men pga for mye bemanning få barn i sommer, så ble det ingenting denne sommeren. Og siden vi nå er i slutten av mai, er det ikke bare bare å finne en jobb for sommeren.

Arg!!!

Jaja, ønsk meg lykke til da [;)]

Jeg ønsker deg lykke til med å finne jobb, gullungene!

Og klapper for Silje a som ahr vært flink med kostholdet de siste ukene. Stå på!

Klapper for Silje a med en god innsats den siste tiden! Hva jobber du med?

Her har Aslak hatt en okai natt. Altså våknet flere ganger men ikke skriking over lengre tid! Solveig har hatt nok en god natt i teltet sitt! [:D] Hun våknet kl 6.30 og klarte å holde seg og vekket ikke Aslak før over 7! hehe Hun sprang inn i bhg i dag og det var herlig for en gangs skuld!

Jeg og Aslak fikk handlet litt før vi kjørte hjem for å leke! Så ble det jammen meg en god lur på oss begge!

Senere skal vi ha taco til middag

I dag har jeg endelig fått internett i heimen [:D] Gullungene er hos pappaen sin, og jeg sitter her å nyyyyter nettet jeg har savnet [8D] Ikke minst babyverden, jeg henger hvertfall ikke med lenger [:o]

Halla Råsa!!! kjekt å ha deg tilbake![:D]

ORIGINAL: Actrine

Det er koselig å høre [:D] Fint å være tilbake også [:D]

ORIGINAL: Råsa Muffin!

Der var du ja!! Jammen har jeg savnet deg her inne!!!

ORIGINAL: monicabebe

ORIGINAL: Råsa Muffin!

Der var du ja!! Jammen har jeg savnet deg her inne!!!

Åååh, så koselig [:D]

Back
Topp