Tirsdagsprat

Skrållan

Forumet er livet
God morgen! [:)]

Ny dag, nye muligheter! Ida er supertrøtt, så hun blir nok trassete i dag. Vi skal på trening kl 9, da skal a mor på PulsSpinn! [:)] Etterpå skal vi på biblioteket, skal låne oss masse nye bøker.
Ida har lyst på vafler idag, så mulig vi inviterer noen hit i ettermiddag og koser oss med det. I kveld skal vi innføre en ny rutine ved legging, vi skal legge oss i storsenga alle tre, og så skal vi lese bok før de legger seg i sine egne senger. Det blir et slags kompromiss, for Ida synes nemlig i går kveld at ungene kunne jo sove hele natta i storsenga med meg, siden pappan er borte! [8D] Så da får vi heller kose oss litt i senga mi sammen først, hehe.

Ha en fin dag dere! [:)]

Mårnings!

Ahhh, herlig morgen. Det eneste som er bra med å være syk, er at når man da er frisk igjen så bobler man over av energi...sånn er jeg i dag, ennå iallfall.

Sto opp tidlig i dag, og har fått dusjet meg uten unger, sminket meg og drukket 2 kopper kaffe, kanskje der energien kommer fra[:)] Gutta boys har sovet godt i natt, og sitter nå å spiser frokost med den alltid tilstedeværende lynet mcqueen på tv. Etterpå skal vi sjangle oss bortover holkeføret med bilen og opp i barnehagen. Vel hjem igjen skal jeg ha en skikkelig effektiv husmorøkt frem til kl 1230. Da skal set shreddes med jillian før jeg henter ungene.

Inspirert av Skrållan så skal vi også på biblioteket å låne bøker til både store og små. Må på cubus å bytte litt klær som hadde feil størrelse. Håper jeg finner noe gøy.

Enda mer inspirert av Skrållan så lurer jeg på om jeg skal invitere naboungene, og de voksne om de vil på kveldsvafler. Har funnet en genial oppskrift på sunne havrevafler som er dødsgode, og i kveld skal jeg trimme flesket på volleyballagets herretrening, om jeg får barnevakt.....dette blir en flott dag. Herligfølelse, etter vannkopper, våkenetter og omganssyke i flere uker nå.

Takk for inspirasjonen Skrållan, å ha en herlig dag alle sammen[:D]

Da er jeg ferdigtrent, og phu, det var slitsomt i dag! Litt sånn gruggete i halsen enda, og hoster litt, så sikkert derfor. Jeg er jo et digert surrehue også, så da vi kom borti veien her på vei hjem, så stoppa det en bil med ei som også trener på senteret og informerte meg om at jeg hadde mista kortet mitt i garderoben, haha! Makan, surrekjærring altså! Men det ligger i resepsjonen, så jeg kan hente det i morgen tidlig.
Nå sitter ungene og ser på Elias dvd, han har blitt en meget stor helt her i huset. Han slår ikke Lynet McQueen, men han er på en god andre plass tror jeg.
Ida har invitert søstra mi og lille nevø på vafler i dag, det blir nok hyggelig. Også skal vi sende mms-bilde til sambo av hva vi skal ha til middag i dag, for det syntes Ida var litt viktig.

Mamma Propell: Bare hyggelig for inspirasjonen! [:)]
Mamma til Småsnuppene: Du har all min sympati... [&o] Håper virkelig dere får bedre netter asap!

god dag..

endelig har jeg klart å komme meg opp fra seng,har ligget siden nyttårsatfen.(med feber,svimmel,oppkast og sterk hodepine)
sambo og david er hjemme å,mens storesøster er en tur i b.hagen.gledet seg masse til å se vennene sine igjen[:)]

huset ser helt jævlig ut[:'(],men det får bare se sånn ut en dag til,er så slapp..
var hos legen idag å,fikk mamma til å kjøre meg og ble sykemeldt ut måneden.han mente jeg måtte ta det med ro etter brokkoperasjonen og nå har det hovnet opp etter jeg begynt å hoste så masse..[:'(]

ellers idag blir det bare å slappe av og håpe at vi er bedre imorgen..

Hei igjen!

Har vært så effektiv at nå tar jeg meg en kaffepause. Herlig med energi igjen altså. Nå er stue å kjøkken gullende reine å ryddige, så da gjenstår bare gangen før jeg henter gutta boys. Jillian får bare vente til kvalmen slipper helt...er ikke over enda kjenner jeg. Men snilleste pappan min sitter barnevakt i kveld, så da får jeg trent meg likevel[:D]

Nå er det dags for liste igjen, for nå fikk jeg plutselig litt for mange jern i ilden, som alltid[8|]:

handle
bytte klær cubus
hente ungene
biblioteket
middag

skifte på senger, rydde og vaske loftsetasjen
rydde vaskerom og lekerom
Vaske bad og wc nede
vaffelkvelds m naboene kl seks
lallings for små gutter
solarium om jeg får tid
trening