Tirsdagsmorgensprat

lenemor

Forumet er livet
Her er morgenen gammel allerede, vi har fått en morgenfugl i hus og kjære August syntes det var på tide å stå opp i seks-tiden i dag. Klarte å drøye den (og dorme litt) til sju, men da var det nok. Nå sitter han i vippestolen og klager litt - er vel trøtt da? [8|]

I dag skal vi på femmånederskontroll og få vaksine, og så skal jeg på legesenteret og få tatt blodprøver - har ikke sjekket stoffskiftet siden før jul tror jeg. Og så er det biblioteket som står for tur - og en tur på apotek og litt diverse... håper derfor at det blir litt varmere ute, for nå er det ti kalde igjen

Hva gjør dere i dag da damer??

I dag skal Nathalie i bhgen tur tenkte jeg. Er god i magen nå, så da kan hun kose seg litt der. I morgen er det planleggingsdag så da er bhg stengt.

Så skal jeg til jm i dag. Skal spørre om hun sjekke om det er åpning. Har hatt litt murringer, men det skjer jo ikke noe mer[:@][:D]! Har hatt 4 behandlinger med modningsakupunktur og, så det bør jo ha skjedd noe da...

Åh, så spennende lille*frø!! [:D] Håper det har vert litt fremgang da.. Og at bebisen kommer snart!

Her starta dagen ikke før halv ni! [:D] Måtte bare hive oss rundt og lage niste og få de av gårde i bhg.. Så nå er det rolig her, og jeg skal straks lage meg litt mat.. Sulten!

I dag har jeg fri etter jobbehelg.. Og skal selvfølgelig på turnusmøte.. [8|] Typisk min flaks.. [8D] Ellers blir det vel å rydde litt opp etter sambo og ungene som har vert alene i helga.. [8D]

Hei hei[:D]

I dag startet dagen alt for tidlig[&:] Jørgen har ligget første natten uten smokk og da klarte han ikke å finne roen igjen etter at han våknet kl 05.30. Tenker det går seg til når han blir vandt til å være uten smokk[:)]
Nå har jeg vært hos tannlegen med Jørgen og det gikk mye bedre enn sist vi var der. Denne gangen fikk tannlegen se på tennene og de så fine ut
Jørgen skal ha fri fra barnehagen i dag, for han ville være med meg på jobb.
Ellers har vi ikke de store planene i dag.

Ha en super dag da damer[:D][:D][:D]

Det har vært morgning lenge her også, for Mina synes også det var på tide å stå opp kl 0600. Kanskje hun kunne ha holdt August med selskap, så kunne vi ha sovet Lene[:D]

Mina er ram på å gå i stua og skru på tven, så jeg la fjernkontrollene et sted hvor jeg IKKE trodde hun nådde. Men jo da hun henta stol[&:] Så trykka hun så jeg ikke kom ut av teksttv[:@] Så jeg fikk ikke til å få på tven vanlig og Mina HYLA som en gal[:-][8|] Kjente jeg ble rimelig irritert på henne da ja.

Etter at jeg leverte Mina i bhg, så ringte jeg support i LG. Fikk prate med en kjempe koselig mann og han hjalp meg[;)] I sånne situasjoner skulle jeg hatt en mann i hus[8D]

Lenemor: Jeg rakk ikke å sende ryggen til tripptrapp stolen igår, men skal få sendt den i løpet av uka[:)]

God morgen, damer og barn/babyer[:)]

Her skinner sola og jeg er så gla'[:D] Føler meg frisk og opplagt for en ny dag, barna er ute av dørene og jeg nyter dagens første kaffikopp[:)] Har hatt en litt urolig natt for snuppis sov ilag med oss - var så urolig i magen stakkar, så det er nok litt som henger igjen etter omgangssyka. Uansett var alle små og store klare for en ny dag, og det er så deilig når alt går på skinner fram til avlevering[:)]

Foreløpig skal jeg bare nyte formiddagen, men har planer om at jeg skal gå til jobb i dette flotte været. Håper det blir kjekt på jobben også.

Kvelden blir rolig men muligens innslag av frustrasjon[;)]

Ha en finfin dag!

God dag. Er trøtt i dag. Sleit litt med å sovne, så det ble ikke mer enn 4.5 timer effektiv søvn. Litt lite når man skal opp 06.30 for å jobbe. Har merket at det er forskjell på å være våken tidlig, og å være VÅKEN tidlig. Altså mye verre å måtte dusje, sminke seg osv. Og kjøre til barnehage og jobb...men, nok om det.

Nå er jeg på jobb og skal straks reise videre på nettverksmøte for skolebibliotekene. Det blir spennende siden jeg har hatt mammaperm og vært sykemeldt så lenge. Spent på å se hva som skjer på biblioteksfronten hos de andre. Jeg omorganiserer, så jeg håper å få litt feedback jeg kan bruke.

Ønsker dere en fin dag alle sammen!

hva jeg skal gjøre i dag? Ja, si det du. formen er heller dårlig, men jeg kan i det minste begynne å skimte hvitfargen i øynene mine igjen selv om de for det meste er røde enda. Jeg skal en tur innom butikken og apoteket, gjøre litt husarbeid og se om kroppen motarbeider meg lite nok til at jeg kan rusle en tur senere. Det er godt å ha huset for seg selv, men jeg savner Maja.

Hvor har du gjort av Maja da, namba?[:)]

Har hatt takstmann her i dag, så nå er vi i gang[:D] Har nemlig bestemt oss for å selge og flytte tilbake til hjemplassen vår[:D] Gleder meg noe innmari!
Lukas har fått litt hoste, men ikke så mye så håper det går fort over. Skal på kontroll i morgen på helsestasjonen, så skal få legen til å lytte på han da. Ellers er alt bare bra på denne fronten[:)]

jeg er utbrent, så mannen tok med seg barna og dro ut til svigers for noen dager i håp om at jeg skal få ta meg inn litt.

Back
Topp