Tirsdagsmorgen - påske

lenemor

Forumet er livet
Ja, i går kveld var August grei å legge... det var storesøster som ikke ville... hun fant på alt av unnskyldninger, og hylte som en gris når ingenting virket.. så hun klarte å vekke lillebror tre ganger [:@]

Har heldigvis fått sove en del i natt allikevel. Og i dag er det en blå himmel ute og venter på oss - vi må nok på tur! Skal sette meg ned og lage ukesplan også - skulle gjort det i går, men hadde besøk nesten hele dagen så jeg fikk aldri tid. Hadde vært greit å få gjort unna handlingen i dag mens det bare er August og meg hjemme. I morgen skal Johanna ha fri fra barnehagen, så da får vi gjøre litt morsommere ting

Mina tulla også mye i går kveld[:@] Holdt på å bli gal jeg. Inn og ut mange mange ganger. Men men jeg våknet av at Mina HYLA, så trodde kanskje hun hadde falt ut av senga eller noe. Det var ikke det, men hun var i stua og hadde fått en bok på foten sin. Jeg trodde hun sov jeg, for det var heeeelt stille i leiligheten[8|]

Nå har hun spist frokost og sett litt på påskemorgen, så nå skal vi straks dra til bhg. Mina har også siste bhgdag før påsken.

Jeg hadde tannlegetime idag kl 0800, men den hadde jeg HELT glemt[8|][&o] Søren heller assa[&:] Må vel betale for den for det [:@]

Her har jeg nettopp stått opp, mannen tok de første minuttene med Alannah, mens Raphael og jeg sov litt til... han har begynt å komme inn til oss på natta, vi har fått oss stor seng uten sprekk i midten, så det er god plass til hele familien. Men han sover så godt når han sover der, når Alannah våkner og kravler over han (tar hun opp fra senga si), så snur han seg bare rundt og sover videre. Han sover ENDA!  Lurer på om han har arvet morens sovehjerte jeg altså...[:D]

Ellers har det snødd her, og vi har lite planer egentlig, sette opp en romdeler/hylle som vi skal ha på Alannah sitt rom, ellers ingenting [:D]

Ha en flott dag alle sammen [:D]

Her skal det handles i dag. Vi venter bare på at pappa skal våkne her... Han er ikke i form stakkars, typisk å få forkjølelse når det er ferie! Så da kan jeg og Julie passe litt på han da.. [:)]

Ellers håper jeg på sol i dag, i går bare hølja det ned.. Var lite fristende å gå ut da.. Vondt rygg og kne etter at jeg datt sist uke også, så frister ikke så mye å gå ut på holka når det regner..

Fortsatt bare kynnere her, så ingen fødsel på gang enda. Men skjer nok noe snart, er ikke lenge igjen til termin nå [:)]

Ariada88: sender masse fødestøv din vei!! [:D]

Her starta dagen kvart over 8.. Da gjorde vi ungene klare for barnehagen, og sambo leverte dem, mens jeg gikk en tur med ei venninne.. Var kjempekos! Er litt lite flink til det merker jeg.. [&o] Så var det frokost og rocking etter jeg kom hjem.. Er så gøy å rocke!! 25 minutter går så fort som bare det.. [:D]

Nå+ skal jeg dusje før vi drar å handler litt inn ting vi trenger før påsken.. Jeg skal jobbe dagvakt i morgen, så da rekker jeg vel ikke butikkene.. Usikker, men da tar vi det bare i dag.. [8D]

Ellers så blir det jobbing i ett nå til vi drar på fredag.. Må prøve å få pakka litt innimellom vaktene.. Hehe..

Her er det en rolig fridag idag [:)]
Linnea er i bhg, men det er bare fordi ho fort kjeder seg.
Ho var jo hjemme igår, så ho gleda seg til å komme dit idag [;)]
Ho skal dessverre i bhg i mårra og [&:] Men det er heldigvis bare i
noen få timer [:)]

Har vært usannsynlig trøtt de siste dagene, så idag er planen ikke
mer avansert enn at jeg skal støvsuge og sette på en maskin
eller to [;)]
Men så, etter det, før jeg henter mi lille håpefulle, så lurer jeg på
om jeg skal ta en liten tur innom Stoff&Stil og finne noe jeg kan holde
på med i påska [;)]
Har sååååå mange planer oppi hodet, men selv om det er billig der,
så koster det å gjøre alt på ei gang [;)] Så jeg får vel se om jeg klarer
å velge meg ut et prosjekt....

Kos dere videre idag, jenter [:D]

Da har jeg våknet, jeg har ikke barna i dag .. Så det er veeeldig stille her asså! Snart skal jeg sette i gang og bære ut alle esker jeg får plass til i bilen min, også skru fra hverandre ting som vi ikke får gjennom dørene her. Og jeg er veldig spent på åssen folk har fått sofaen gjennom døra, for det klarte i hvertfall ikke jeg og mamma i går [&:] Vi tok til og med av døren, men det hjalp jo ingen verdens ting .. [8D] Men alt som har kommet inn, må da komme ut også [8D]

God kveld.

Marcus var litt små urolig i natt, han sov men beveget seg en del.

Sambo sto opp og leverte han i bhg, jeg lå og sov noen timer te før jeg sto opp, i dag har jeg vært hos mamma og pappa og vasket hus, mamma trengte litt hjelp pga smerter og vond kropp så da vil ho at jeg skal hjelpe te en gang i uka med storvask.

Hentet Marcus på veien hjem, handlet, spiste middag og så barnetv og nå sover lille gullet mitt.

Merker at han har blitt stor gutt ja, "jeg kare selv!"

Marcus skal ha fri i morgen, orker ikke å levere bare for noen timer så han skal være med mommo og meg te Sverige å handle litt, mamma trenger mest mens jeg trenger røyk og tøfler te Marcus

Back
Topp