Tirsdagsmiddag ??

<3 BAMBINO E>

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Så damer.. Hva står på menyen i dag ? Sliter fremdeles med mye kvalme og må derfor få noe inspirasjon. Tenkte egentlig på kyllingfilet men trenger noe med skikkelig smak..

Sliter også mye med kvalme og ingenting frister egentlig, men så er jeg så fryktelig sulten alltid.. Det er skikkelig plagsomt! :( Vet ikke helt hva vi skal finne på idag, mulig nachos?? Vi får se.. :)

Sambo insisterer på at babyen i magen har lyst på pannekaker. Så da blir det nok det :)

Mulig sambo begynner å bli lei av at jeg skylder på babyen hver gang jeg får lyst på noe...

Ååå.. Nachos hørtes godt ut i dag :) Kanskje det blir løsninga.. Eller kylling fajitas.. hmm..

I dag kom vi tilfeldig innom mamma og pappa akkurat i det de var ferdige med middagen, så vi fikk rester :P Fiskepudding og poteter og grønnsaker.. Enkelt og greit.. Er "alene" hjemme i dag (mannen på jobb) så vet ikke helt hva det skulle blitt ellers :P

Tenkte meg pasta med sopp, kjøttdeig og bacon, og carbonarasaus til jeg.
Ellers er jeg litt rastløs, så skal prøve meg på å bake noen grove og fylte horn. Se hvor mye jeg orker i dag. Skulle ryddet her også, men det får bli senere :p

Her jobber mannen overtid, og han "dør" jo om han spiser løk, og jeg og smågutta elsker jo løkringer, så her blir det løkringer, mozarellasicks og jalapeniopoppers idag!:D

Ble stekte kjøttpølser i hvit saus med kokte poteter og ostegratinert brokkoli ;) så får vi se snart om det smaker..

Hjemmelagde fiskekaker og makaroni;) NAM

I dag ble det hjemmelaget lasange, hvitløksbaguetter og salat. Inviterte sigermor og samboeren på middag i samme slengen :D

Back
Topp