Tirsdagskravling....

oslojente1980

Forumet er livet
VIP
God morgen!!!

Jeg er blitt så forkjøla at jeg blir hjemme idag, mens Mina skal i bhg[;)] Har blitt hes og hoster litt også. Æsj[&o]

Planen idag er å sove litt og slappe av, så jeg er tilbake i bhg i morgen.( Jeg har praksis) Så skal Mina få en kortere dag, da hun har ganske lange dager når jeg er i praksis.

Nå snør det her og jeg vil ha vÅR[:@]

Sent i går kveld fikk Leah plutselig veldig vondt i hodet, tok en stund før hun roet seg ned og fikk sovet. Hun sier hun har vondt i dag også, men det er ikke så vondt at hun gråter, slik som i går kveld. Men jeg har henne hjemme i dag, så kan hun være inne og slappe av. Eneste vi skal en tur til min mor, men hun har nok ingenting imot å bli med dit [:)]
Hun sa nettopp ; Mamma, jeg tror jeg meg må legge meg å sove litt til! Jada, det er greit det vennen min.. Leah ; Ja, for nå får jeg litt vondt og da er det nok lurt å sove litt [:)]
Hehe, hun er jo skjønn - men sitter å ser på barne tv da [:D]

Oslojente ; Huffda, innmari kjedelig å være hes osv [:'(] God Bedring, håper du får slappet av masse, masse [;)]

Her har vi vært gjennom vårt daglige morgenrituale - og alle barn er utav huset. Det er veldig kaldt her idag - men det snør i alle fall ikke. Jeg er så innmari lei snø nå, jeg også[>:]

Skal på jobb om noen timer, og i kveld gleder jeg meg til "Blanke ark"-kurs med Håvard Tjora. Tror det blir veldig interessant[:)] Han virker utrolig dyktig med det han holder på med - så har litt forhåpninger til å plukke opp noen gode tips til leksehjelp o.l. Billig var det ikke akkurat - men akkurat det bestemte jeg meg fort for at jeg ville bruke penger på. Vet ikke om dere har sett serien - men det er det kurset tar utgangspunktet i. Blir spennende[:)]

Ønsker deg god bedring - oslojente! Og så håper jeg at Leah "sover seg frisk"[:)]

God bedring til oslojente og Leah, slitsomt å være syke!!
Og Elimor, det synes jeg høres ut som vel anvendte penger, han virker kjempeflink! Fulgte med på serien, og han oppnådde jo enestående resultater på rekordtid!

Her er far i huset syk fremdeles, men han er oppe i dag i alle fall, i går sov han til 15:00, og da han so opp da så han ikke så våken ut fremdeles. August ligger ute i vogna og sover - han var med og leverte Johanna i barnehagen, vi gikk likegodt og fikk oss litt frisk luft og en god start på dagen.

Ingen planer for i dag, annet enn at jeg skulle vært på posten og sendt noe bursdaggaver - har tre smågutter som har bursdag (2, 2 og 4 år).

Frida er hjemme fra barnehagen i dag. Hun var dårlig form i hele går, men da var hun i bhgen som skulle ringe hvis hun ble dårlig. Så fort vi kom hjem var visst alle krefter oppbrukt. Først sovnet hun på sofaen, så ville hun bæres dit hun skulle, hun hadde lyst på mat, men hun orket ikke spise. Det rare var at hun har ikke feber. Hun var bare ekstremt slapp. Hun er fortsatt i dårlig form og hoster mye, men hun er mye bedre enn i går ettermiddag. Jeg også hoster fælt og er ikke i form, men jeg er bedre enn Frida. I dag skal Maja på tremånederskontroll og få sine første vaksiner. Jeg gleder meg til å veie og måle for det har vi ikke gjort på 6 uker, men jeg håper bare vi slipper to slappe barn.

Det høres veldig spennende ut, elimor. Jeg håper det blir veldig lærerikt og at du plukker opp mye som du kan bruke.
God bedring til alle store og små.

Mye sykdom ute å går ser det ut som[&:]. Her er det gubben som har øreverk. Jeg og Nathalie e foreløpig friske hvertfall.

I dag skal jeg prøve å få sydd litt på en vognpose. Planen er klar men lysten er ikke der. Men håper det kommer seg når jeg setter i gang[8D].

Ellers er det kaldt men sol her, og kjempefint vintervær. Koslig[:)]!

I dag er det seinvakt på gang for meg, så slapper av hjemme nå.. Maren har fått øyebetennelse, er rød og masse gult puss kommer ut, så jeg ringte for å få resept på øyedråper.. Men i dag ville de plutselig ha oss ned dit, så da skal vi visst til legen kl 13.30.. Aldri trengt det før, men men.. Er nå det samme for oss.. [:D]

Har og målt meg hist og pist, og har nå gått inn 12 cm i alt over hele kroppen, så selv om det går litt tregere med vekta denne gangen enn sist, så må jeg jo si at målene motivere meg litt.. [:D]

Ellers er vi forholdsvis friske her da.. SIndre og Maren hoster litt, men ikke noe alvorlig, så er det jo øyebetennelsen da.. Sambo er litt urven, men ikke verre enn at det går greit.. Og jeg? Ja, jeg er vel den friskeste av oss alle.. *bankibordet*

God morgen! [:D]

Her er alle friske og oplagte, heldigvis [:)] God bedring til alle dere som ikke er det..

Julie sov hos svigermor i natt, så da fikk jeg sove lenge [:)]Det var deilig! Sover ganske urolig om natta, så godt å kunne ligge lenge.
I går var det jo strålende sol, vindstille og god tempratur, så hadde jo DEN vårfølelsen! Men i dag.... Brrr.... Snør, masse, og blåser, o er bare surt.. [&:] Og jeg som vil ha vår!!!!

I dag har jeg tenkt å åpne pakka mi fra Panduro, har faktisk ikke åpnet den enda, og fikk den på torsdag! [8D] Så har vært litt sliten nå ja..
Håper på enda en rolig dag, uten fødsel!! Føler jeg siter litt på nåler nå, klar for at det skjer noe når som helst..

hallo folkns!!

så mange syke det er her i dg..[&:] god bedring til alle sammen, både barn og voksne..

i dag skal vi ingenting.. skulle egtnlig på barseltreff.. men det ble avlyst, så nå ligger julie ute og sover, og jeg sitter og ser reprisen av god morgen norge.. så blir det vel sofa resten av dagen.. deilig med en slapp dag kjenner jeg![:)][:)] lurer på om vi skal prøve å gå oss en tur etterhvert.. det er jo såå fantastisk vær ute... skikkelig påskestemning, sola skinner, ti minus grader og friskt i lufta. åh herligevinter!![:D][:D]

Oi oi oi.. er det slik det er å sove en hel natt??

Mannen har sovet på Aslak sitt rom i natt og i natt har vi sovet alle! SÅ tusen takk til Silje og hennes tips om å kutte sprinkelsenga! Nå kjører vi kun madrass på gulvet! Riktignok 120 madrass så han har nok plass! [8D] Så får vi se hvordan vi skal ta avvenning av at far sover med han! Tar det nok gradvis!

Ellers har gutten feber så det holder! Hoster skikkelig tørr hoste og det var ikke kjekt å lese mail fra styrer til Solveig om at det er et barn som hadde blitt innlagt på sykehus pga RS-virus! [&:] jaja.. håper ikke at det er noe vi trenger å tenke noe særlig på!

Nå er Solveig i bhg. De skulle lage maske i dag! Greit at de ikke skulle gå ut med en gang for det var -11 grader ute! Hos oss er det "bare" -8. Rart at det skiller 3 grader på en biltur på 15 min.

Aslak sover i vogna si! Ikke noe særlig matlyst i dag (men det er jo ikke noe nytt). Jeg ser på god morgen Norge og NYTER å være nydusja og ha allverden med tid for meg selv! HERLIG.. Tenk så lite som skal til? bare en natt søvn.. og en plan for hvordan man skal løse problemene.

I kveld har jeg en date med danseskoene! [:D]

God formiddag.

Vi sto opp halv ni i dag, har sovet godt i natt. Marcus i bhg, jeg slapper av litt før jeg skal begynne å gjøre no på kjøkkenet.

Nydelig vær her og, kaldt - 11 her nå.

God bedring te Oslojente og Leah.

ORIGINAL: Actrine

Oi oi oi.. er det slik det er å sove en hel natt??

Mannen har sovet på Aslak sitt rom i natt og i natt har vi sovet alle! SÅ tusen takk til Silje og hennes tips om å kutte sprinkelsenga! Nå kjører vi kun madrass på gulvet! Riktignok 120 madrass så han har nok plass! [8D] Så får vi se hvordan vi skal ta avvenning av at far sover med han! Tar det nok gradvis!

Ellers har gutten feber så det holder! Hoster skikkelig tørr hoste og det var ikke kjekt å lese mail fra styrer til Solveig om at det er et barn som hadde blitt innlagt på sykehus pga RS-virus! [&:] jaja.. håper ikke at det er noe vi trenger å tenke noe særlig på!

Nå er Solveig i bhg. De skulle lage maske i dag! Greit at de ikke skulle gå ut med en gang for det var -11 grader ute! Hos oss er det "bare" -8. Rart at det skiller 3 grader på en biltur på 15 min.

Aslak sover i vogna si! Ikke noe særlig matlyst i dag (men det er jo ikke noe nytt). Jeg ser på god morgen Norge og NYTER å være nydusja og ha allverden med tid for meg selv! HERLIG.. Tenk så lite som skal til? bare en natt søvn.. og en plan for hvordan man skal løse problemene.

I kveld har jeg en date med danseskoene! [:D]

Så herlig - en god natts søvn har jeg unnet deg lenge. Kunne tenke meg en selv, for her har det vært mye tull i det siste, men det er vel en fase?

Og når det gjelder temperaturen så skiller det enda mer her - vi har fem minutter å kjøre til svigers (og vår fremtidige boplass), de bor bare på baksiden av fjellet vi ser ut av vinduet vårt, og der kan det skille mer enn ti grader. Vi har hatt over 20 kalde her, og hos dem har det vært minus 12 på det kaldeste

Back
Topp