Tirsdagsjabbinga

Nok en "nydelig" dag i sommer-Trøndelag! [8D][&o] Ute regner det, men det gjør egentlig ingenting, siden jeg skal på jobb i dag.
Er litt trøtt, jeg hadde så skummel en drøm her i morgentimene at jeg nesten ikke turte å sove igjen... nå har jeg nesten glemt hva jeg drømte om, men det var ekkelt altså!
Jeg og ungene drar snart til senteret, skal på PulsSpinn i dag. De har begynt å lodde ut gavekort på soltimer på gruppetimene der nå, håper jeg vinner! [:)]
Drar på jobb kl 15, jobber heldigvis bare til kl 19 i dag. Må nemlig legge småttisene selv, siden sambo er i Oslo, og lillesøs (som skal passe på ungene mens jeg jobber) skal videre og legge lille nevø 19.30. Skikkelig timet og tilrettelagt dette! [;)]

Ha en strålende dag flickor! [:)]

Shoppis: Hvor isydenland skal du? Og med hvem?
Kos deg masse, og slapp av[:)]

Vi stikker ned på stranden. Spania er herlig altså. SKal bare spise ferdig forkosten først[:)]

Hei hei!! Lenge siden jeg har skrevet her nå[:)][:)]

Jeg er i fødemodus om dagen -er bare 21 dager igjen til termin så kanskje ikke så rart? Hehe.. Jeg satser på å føde 10 dager før denne gangen siden jeg måtte gå 10 dager over sist. Så er jeg så sliten nå, og kroppen min er rett og slett FERDIG med å være gravid nå[8D] Må holde hodet oppe å fullføre den siste eksamen som er på tors. Spent på resultatet fra de skriftlige. Er tøft og gå på skole å bare måtte konsentrere på å bestå, jeg HATER å få 2 som jeg fikk i Norsk og Eng, men får ta de opp igjen, det viktigste er at jeg har et vitnemål! Bare fælt, for jeg er så mye flinkere på skolen enn det, men er jo helt utslitt så. Fikk 5 på samfunnsfag da[:)][:)] Så håper jeg på bedre enn 2 på torsdag, men kjenner jeg ikke klarer å lese så mye mer nå så vi får se.

Ellers så har jeg et helt syyykt nedpress om dagen hatt det i ca en uke, og dette er VONDT så jeg håper jeg slipper å gå sånn i 3 uker til - ikke det at jeg egentlig har tid til å føde heller for badet er IKKE ferdig! Gulvet er støpt og vi har en do, men that's it[8|] De kommer å ordner med i slutten av uka så dette må skje litt fortere nå føler jeg!!!

Forresten så bor søsteren min hos meg for øyeblikket .- er vell kanskje den største grunnen til lite eksamenslesing osv. Hun vil ikke hjem, og bv skal ha et møte på ons[&o] Så vi får se hva som skjer fremover. Hun blir kanksje boende hos oss over sommeren. Vi har jo bare 2 soverom og da blir vi 3 barn, men dette får bare gå, familie tar man vare på[:)][:)][:)] Så er hun IKKE vanskelig å ha med å gjøre, men merker at mini blir 10 ganger mer rampete, men det får han bare avenne seg.

ha en fin dag damer[:)]

Ah har sommervarme i dag vi[:)][:)][:)] Skyfri himmel og lite vind[:)][:)][:)] I dag er Heidi hjemme. Hun hadde feber i går /natt. Så vi leverte Vilde i barnehagen og reiste på trening. Hun hadde ikke feber i morges så tenkte det kunne være kjekt for henne pluss jeg fikk trene

I dag skal jeg ta resten av kjøkkenen. Kjøkken del 2[;)] Skal ha selskap her på lørdag[:)] Så da vil jeg ha det rent og pent[:)][:)] Vi skal nemlig feire 1 års dagen til Vilde[:)][:)][:)] Og jeg gleder meg maks til det[:)][:)]

Nei får komme meg i gang jeg

Snakkis[8D]

Silly: Synes du er superflink jeg, som leser og har eksamen, i sommervarmen, med diger kul på magan! [:)] Stå på, du klarer innspurten nå! [:)] Synes forresten også at du må være det snilleste, godeste mennesket på jord, som lar søstra di få bo hos dere. Jeg har så vidt fått med meg hva som skjer, leste litt inne på juli-10, og synes det er hårreisende! Som du sier, familie tar man vare på!

Da har jeg trent, og jeg vant ikke soltime... men men, bedre lykke senere i uka! [;)] Fikk forresten sms fra sambo, han får lønnshøyning igjen, og får etterbetalt 10.000 neste måned. Nå gjelder det bare å overbevise han om at de pengene bør gå til sydentur for meg og ungene! [8D]

Jeg ble tante idag[:D][:D][:D]

Eller var i natt da, en fin liten gutt.
Gleder meg til å se han. Men det er så strengt med besøk på sykehuset, så er ikke sikkert jeg får før de er hjemme. Og det er 5 dager til pga ks. snufs[:(]

Men jeg var på shopping idag da, kjøpte noe spesielt til mor istedet for noe til gutten. For den gutten har fått mye fra meg allerede.
Og så svidde jeg av enda mere penger på annet stash..........
Selvsagt mere garn også.

Og så var jeg på babybesøk til ei venninne som fikk for 5 dgr siden. Koset meg med gutten i over 2 timer. HErlig"!!!!

Innom en kjapp tur mens N ser på Brannmann Sam. Har vært på stranden i hele dag, og ved bassenget nå på slutten. N er helt vill både i sjøen og bassenget. I bassenget bader han alene (vi ser på så klart da), hopper fra kanten, stuper fra kanten og svømmer rundt. Kun med armringer på. Blir helt imponert over hvor tøff han er jeg[:)]

Snart skal vi ut og spise, også maser gubben om øl og fotball på storskjerm etterpå. Ja ja, ferie er slettes ikke dumt nei[:)]

Skrållan og suki: Takk for det! Er deilig å kunne lette litt her inne hos dere supre damer! Og skrållan jeg så et bilde av magen din på generell i magetråden stemmer ikke det? SEXY MAMA!!!! Håper jeg klarer å være like flink som der når jeg har født!!!!
Og syntes det er bare rimelig at de pengene skal gå til sydentur ja[:D][:D][:D]

Suki: Dritt med bil på verksted, noe av det kjiiipeste å bruke pengene på[:'(][:'(][:'(]
Fruen: Grattis som tante..

Og LOONEY deg sier jeg bare ÆSJ TIL!!!! Hahaha... Kose dere masse der nede!!!

Vi brukte dagen i dag til å bade og kose oss[:)][:)][:)][:)] Har blitt litt brent på nesa, men bare en goooodfølelse det!

som jeg unner deg den ferieturen, shoppis[:)] da må du slappe av og kooose deg[:)][:)] god bedring til A!

Silly: Joa, stemmer det! Tusen takk! [:D] Skal se du blir like flink selv, bare babyen har poppa ut! [;)] Og det er jo snart!!! [:D][:D][:D] 

Back
Topp