Hei hei!! Lenge siden jeg har skrevet her nå[:)][:)]
Jeg er i fødemodus om dagen -er bare 21 dager igjen til termin så kanskje ikke så rart? Hehe.. Jeg satser på å føde 10 dager før denne gangen siden jeg måtte gå 10 dager over sist. Så er jeg så sliten nå, og kroppen min er rett og slett FERDIG med å være gravid nå[8D] Må holde hodet oppe å fullføre den siste eksamen som er på tors. Spent på resultatet fra de skriftlige. Er tøft og gå på skole å bare måtte konsentrere på å bestå, jeg HATER å få 2 som jeg fikk i Norsk og Eng, men får ta de opp igjen, det viktigste er at jeg har et vitnemål! Bare fælt, for jeg er så mye flinkere på skolen enn det, men er jo helt utslitt så. Fikk 5 på samfunnsfag da[:)][:)] Så håper jeg på bedre enn 2 på torsdag, men kjenner jeg ikke klarer å lese så mye mer nå så vi får se.
Ellers så har jeg et helt syyykt nedpress om dagen hatt det i ca en uke, og dette er VONDT så jeg håper jeg slipper å gå sånn i 3 uker til - ikke det at jeg egentlig har tid til å føde heller for badet er IKKE ferdig! Gulvet er støpt og vi har en do, men that's it[8|] De kommer å ordner med i slutten av uka så dette må skje litt fortere nå føler jeg!!!
Forresten så bor søsteren min hos meg for øyeblikket .- er vell kanskje den største grunnen til lite eksamenslesing osv. Hun vil ikke hjem, og bv skal ha et møte på ons[&o] Så vi får se hva som skjer fremover. Hun blir kanksje boende hos oss over sommeren. Vi har jo bare 2 soverom og da blir vi 3 barn, men dette får bare gå, familie tar man vare på[:)][:)][:)] Så er hun IKKE vanskelig å ha med å gjøre, men merker at mini blir 10 ganger mer rampete, men det får han bare avenne seg.
ha en fin dag damer[:)]