Tirsdagsblues

Enitsirhc

Forelsket i forumet
Neste søndag,altså 1.desember, har jeg siste vakta mi på jobb før ferie og permisjon. Har kun 3 vakter igjen,og jeg kjenner at det egentlig er greit at jeg ikke skal jobbe mer enn det. I tillegg til å begynne å bli tungt,så har jeg klart å pådra meg enda et magevirus etter at minste niesa mi spydde på meg i helga.

Stakkars lita,var fortvila fordi hun hadde kastet opp på babyen til tante og hun trodde babyen i magen også kom til å bli syk. Herlige lille godjenta mi,syntes så synd på henne når hun ble så fortvila. Men nå løper jeg på do i ett sett i dag,og det er så ubehagelig. Vil ikke dette nå,jeg har jo så mye som må gjøres. Har tatt Idoform også,for å prøve å få litt balanse i magen igjen. Men ser ikke ut til å ha hjulpet noe særlig :(

Men trulta i magen er aktiv i dag,så kan jo ikke være noe alvorlig. Fortsetter det i morgen så får jeg bare ringe til legen min.

Neste søndag,altså 1.desember, har jeg siste vakta mi på jobb før ferie og permisjon. Har kun 3 vakter igjen,og jeg kjenner at det egentlig er greit at jeg ikke skal jobbe mer enn det. I tillegg til å begynne å bli tungt,så har jeg klart å pådra meg enda et magevirus etter at minste niesa mi spydde på meg i helga.

Stakkars lita,var fortvila fordi hun hadde kastet opp på babyen til tante og hun trodde babyen i magen også kom til å bli syk. Herlige lille godjenta mi,syntes så synd på henne når hun ble så fortvila. Men nå løper jeg på do i ett sett i dag,og det er så ubehagelig. Vil ikke dette nå,jeg har jo så mye som må gjøres. Har tatt Idoform også,for å prøve å få litt balanse i magen igjen. Men ser ikke ut til å ha hjulpet noe særlig :(

Men trulta i magen er aktiv i dag,så kan jo ikke være noe alvorlig. Fortsetter det i morgen så får jeg bare ringe til legen min.
Så kjedelig! Virker som det er så mange som har omgangssyken for tida! Håper du blir bra snart :)

Uffda, får håpe det snart gir seg! Det er verste sort, jeg hater omgangssyke.. Nå er det heldigvis noen år siden sist, men frykter vi kommer til å få det i løpet av vinteren.. Gutten vår hadde det i fjor, men handsprit holdt oss unna. Verre med svigers som var innom den dagen han ble syk, de fikk det begge to..

Har i bunn og grunn vært syk siden mandag kveld,men var hos legen på torsdag for å se om det stod bra til med trulta mi .Der var alt i skjønneste orden,men legen ville egentlig sykemelde meg. Jeg kjenner at jeg egentlig bør si ja til den sykemeldingen,for kroppen ber meg virkelig om å roe meg ned nå.Og denne uken blir en tøff uke på jobb,da en beboer kommer hjem fra ferie og kommer til å lage litt balluba på jobben. Klarte å være med på Sverige tur i dag,men så fort vi kom hjem så endte jeg på do igjen. Hadde da klart å holde meg grei hele dagen,men når jeg slappet av så kom det igjen. Måtte jo droppe IKEA turen om fredag og et seminar på lørdag,så var deilig å komme seg ut litt også. Lurer rett og slett på om jeg ikke skal sende en sms til legen i morgen og be om den sykemeldingen.Trenger jo å spare kroppen foran det som snart skal skje.

Jeg tror ikke du trenger på lure mer på det, jeg.. Hvis legen mener at det er best, så har har han kanskje et poeng? Slapp av og kos deg fremover :)

Back
Topp