Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er ikke like lett å fotografere disse små lengreSå herlig. GUttebassen min turner under gulvet akkurat nå, får se om jeg får tatt noe vettugt bilde
Nei, han hadde visst flyttet seg igjen
![]()
Body og sparkebukse fra Nøstebarn og mokkasiner fra HM som ikke sitter godt på foten![]()
SÅ herligDaniel trimmer i sofaen
Så flink han erDaniel trimmer i sofaen
Han har fått skikkelig dilla på det for tiden. Skal opp på knærne uansett hvor han befinner seg.Så flink han er![]()
Hermine i lekedress fra Lindex, smekke fra Name It og tøfler fra Coop! Hun er blitt så glad i ta-og-føle-på bøker, og er så flink til å bla selv
Vis vedlegget 12894

Så herlig. GUttebassen min turner under gulvet akkurat nå, får se om jeg får tatt noe vettugt bilde
![]()
Body og sparkebukse fra Nøstebarn og mokkasiner fra HM som ikke sitter godt på foten![]()
Blideste blidfisen som nettop hadde våkna og fått tørr bleie![]()

Deilig når de er i godt humør, ser ut som hun liker å leke med tåfisene sine![]()
![]()
Haha ja hun er strålende fornøyd med tærne hun har fått utdelt!![]()
Hermine i lekedress fra Lindex, smekke fra Name It og tøfler fra Coop! Hun er blitt så glad i ta-og-føle-på bøker, og er så flink til å bla selv
Vis vedlegget 12894
Så herlig. GUttebassen min turner under gulvet akkurat nå, får se om jeg får tatt noe vettugt bilde
![]()
Blideste blidfisen som nettop hadde våkna og fått tørr bleie![]()
Hahaha, herlig!