Tirsdags snikksnakk

*Perlemor*

Gift med forumet
God morgen skjønne damer [:)]

I dag våknet vil kl 07, synes det slett ikke er værst, selv om det hadde vært deilig å sove litt lengre. Guttene er i barnehagen og jeg skal skru sammen noen skuffer til expedithyllen på rommet til Magnus, ble ikke helt ferdig i går.

Jeg og min søster lager alltid kalender med bilder av ungene til mamma og pappa til jul, i år har vi begynt tidlig!! Vi lager sidene i Scrapbookflair og dermed får vi hvert blad som vi vil med tanke på hvor bildene skal stå og hvor mange vi har med. Skal sies at det tar en god del tid da! Men nå har vi alt 2 mnd i boks, og jeg skal begynne på mnd nr. 3 i dag [:)] Føles godt å være ute i litt bedre tid enn tidligere år!

kl 14 skal jeg til en meget etterlengtet frisørtime! DET gleder jeg meg til. Skal farge eller stripe vekk mine små (mange) grå hår. Veldig usikker på om jeg skal stripe lyse striper eller farge det mørkt?? Blir gjerne det første også tar jeg en mørkere farge til høsten.

Ha en fin dag!

God tirsdags morgen[;)]

I natt har jeg sovet mere på do enn i sengen,var nok noe jeg hadde spist i går som abselutt ikke var bra for meg???[:'(]
Hadde kramper å fy....Er heldigvis bedre nå,fått i meg kaptein kjeks å litt pepsi max.

I dag blir det bare avslapping,kansje prøve å hente småen i bhg?Vi får se ann formen...

Ha en strålende dag alle sammen..

Mornings, tirsdagsmorgen ja[;)]

Her var vi oppe halv 9 idag, så så spiste vi frokost og ordnet oss!
Og her er lillesøster 1 år idag! [:D] Så da har vi baka gulrotkakemuffins[:)] Eneste fridagen denne uka, så må få gjort unna litt til helgas feiring både lørdag og søndag! Så sette vi på en vaskemaskin, og har tørket støv på bord, soffa, hyller og stoler! [:)]
Nå sitter jeg og Robin slapper litt av og ser på gråtass imenst lillesøster ligger ute og sover! [:)]

Så blir det en runde med støvsugern både oppe og nede, og vaske bad idag! [:)]

Får slenge med et bilde av søtnosa også da, lik broren sin til venstre her?

ORIGINAL: Cathrine_86

Mornings, tirsdagsmorgen ja[;)]

Her var vi oppe halv 9 idag, så så spiste vi frokost og ordnet oss!
Og her er lillesøster 1 år idag! [:D] Så da har vi baka gulrotkakemuffins[:)] Eneste fridagen denne uka, så må få gjort unna litt til helgas feiring både lørdag og søndag! Så sette vi på en vaskemaskin, og har tørket støv på bord, soffa, hyller og stoler! [:)]
Nå sitter jeg og Robin slapper litt av og ser på gråtass imenst lillesøster ligger ute og sover! [:)]

Så blir det en runde med støvsugern både oppe og nede, og vaske bad idag! [:)]

gratulerer med dagen til lillesøster[;)]

HAHAHA [:D] Okey da!! Snakk om å være døgnvill!! Skal forandre til Tirsdag jeg [:D]

God dag!

Jeg sov ikke så godt i natt, våkna jo for hver gang jeg skulle snu meg. Stod opp litt før 8, og fikk en crazy ide! Så jeg har vært på spinning kl 9, hehe. Da jeg kom inn, så stod instruktøren der, og hun hadde visst sett på facebook at jeg var på legevakta i går, så hun sa rett og slett at "Du er faen meg ikke rett!" da jeg kom tuslende! [8D][:D] Men joda, det gikk jo rimelig greit å spinne. La ikke på så mye som jeg pleier, men ble jo svett likevel. Kom igjennom det med æren i behold, og kjekt å teste ut den nye spinningsalen!
Ungene var med meg, selv om sambo er hjemme. De var så spente på den nye barnepassen, Ida har jo gått og gleda seg siden lørdag. Stor suksess, og nå gleder de seg til vi skal i bassenget. Men det får bli når ryggen er litt bedre, jeg orker ikke å ta med meg begge to alene med mongorygg.
Gikk hjem fra treninga, og herreGUUUUUD, for en trasseTobias!!!!! Han kasta seg ned på snøen, og bare lå der og NEKTA å bli med hjem! Og ryggen min klarte jo ikke å bære han, så sambo måtte gå nedover til byen for å bære han hjem, haha!
Nå sitter jeg med is på ryggen, jeg har torturert meg litt, men det vondeste er egentlig isinga synes jeg... må sitte her i 30 min. Sambo hjelper svigermor som er her med mobilen hennes, og Ida spiller på mobilen til sambo. Trassemann sover.
i ettermiddag kommer tvillingsøstra mi og lille nevø på middag og gulrotkake!

Ha en fin dag dere! [:)]

Gratulerer med dagen til lillesøster Cathrine_86! [:)]

Takk takk begge 2! [:)]

Hahahahha, for et bilde! [:D][:D]

Skrållan; for et fantastisk bilde!! Håvard er likedan, bare at han stikker ut i bilveien, eller løper bort til en butikkhylle og river alt ned om jeg ikke kommer til han. [>:] Må alltid bedømme faren for slike ting før jeg går fra han, er faren for stor holder jeg han bare i armen og "drar" han hyyyyyylene etter meg...Sååååå koselig [8D]

Haha skrållan, fantastisk bra [:D]

Back
Topp