Tirsdags-skravvel!

lenemor

Forumet er livet
God morgen kjære damer! Her våknet vi til regnvåt hage i dag - litt av en kontrast til gårsdagens tropevarme - og det har vært rimelig varmt i natt også.

Fikk sove helt til ti over halv åtte i dag - blir nesten skremt når vi våkner så sent, skulle tro vi ikkke var småbarnsforeldre jo!

I dag blir det ikke soling på plattingen som jeg hadde tenkt, men det BLIr en tur i banken for å signere nok en bunke med lånepapir (eller et eller annet), og det blir en tur ut i huset for å se hvor langt de har kommet med kjøkken, mur og for å bestemme hvilke fliser vi skal ha på kjøkkenet... kontoen er tom, så det blir ingen handling i dag, selv om jeg gjerne skulle kikket på sandaler.

Men først; bleieskift og barnehagelevering. Ha en strålende dag!
 
Her sto vi opp halv 8, men kunne godt tenkt meg å sove mye lengere :-p. Det var 22 grader på rommet når jeg våknet emoticon. Tror jeg skal begynne å sove i bare i dynetrekket nå :-s

Trym er akkurat levert i bhg og jeg skal snart hive meg litt i seng i gjen. Må jo hvile før stormen slår inn hihi.. Skal til jm på torsdag, er så spent på om det har skjedd noe siden da. Livmormunnen hadde flatet ut sist og hun kunne få en fingertupp inn (torsdag i forrige uke). emoticon Blir spennende dette.. Yeey!

Ellers i dag blir det vel å gjøre litt husarbeid ettter hvilen.

Lenemor: Så spennede med huset dere, det går unna :-D
 
Hei hei :)
I dag var jeg en liten tur på jobb før jeg hentet minstesnuppa på skolen. Hun skulle på kontroll med armen igjen. Det så heldigvis bra ut, men det er fremdeles 4 uker igjen med gipsemoticon
Ellers har jeg lite planer for resten av dagen.

Flatula - Spennende å se når lillebror kommer til verdenemoticon
 
Mannen leverte ungene i barnehagen i dag! Jeg begynte ikke før kl 11. Var herlig å ha morgenen helt for meg selv. Formen er ikke så god men fikset sveis og sminket meg litt og så ble jeg straks bedre hehe skal ikke så mye til!

Har hatt en foreldresmatale i dag. Så nå er den perioden startet! Blir bra til høsten når foreldresamtalene skal deles på en pedagog til.

Her var det også regnvåt plen i morges! Krysser fingrer for at plenen blir bra nå!
 
svarer for å se hva actrine skriver jeg emoticon

Oi, nye smileys!!!  Det var jammen på tide - nå håper jeg de får fikset resten av bugsene her også så det går an å henge her hele dagen igjen emoticon

Forresten; håper du slipper å gå så mye lenger nå *Flatula*!! Og enda fire uker med gips, 3barn? Synes det er så lenge siden hun brakk armen jeg, stakkaren. Må være spesielt kjedelig nå som våren endelig har kommet
 
lenemor skrev:
svarer for å se hva actrine skriver jeg emoticon

Oi, nye smileys!!!  Det var jammen på tide - nå håper jeg de får fikset resten av bugsene her også så det går an å henge her hele dagen igjen emoticon

Forresten; håper du slipper å gå så mye lenger nå *Flatula*!! Og enda fire uker med gips, 3barn? Synes det er så lenge siden hun brakk armen jeg, stakkaren. Må være spesielt kjedelig nå som våren endelig har kommet

Jepp, er enda 4 uker igjenemoticon Føler også at hun har gått en evighet med gips, men det har bare gått 2 uker. Heldigvis tar hun det veldig fint, men hun gleder seg selvfølgelig stort til hun kan få den avemoticon
 
Back
Topp