Tirsdags skravling:)

sandra 22

Gift med forumet
God morgen i fra oss:)

Hvordan ser deres tirsdag ut da?:)

Natten i natt har vært så bra, lille fikk mat 1 gang og sovnet igjen med en gang uten skrik og hyl:)
Nå håper jeg att det blir sånn fremover..:)

I dag står det pakking på planen her hos oss, for i morgen kveld setter vi snuten opp til Molde til familien:) Gleder oss til 4 uker ferie med mannen i huset her:)

Ellers er det å rydde,vaske det vanlige tingene så man kommer hjem igjen til ett ryddig hus når man er ferdig med ferie:)

Nå roper storebror God Mmmmmmmmmåååååååååår`n, så nå må jeg avslutte:)
Ha en fin dag alle sammen:)

God tirsdag fininger,

Jeg har nettop våknet, har time hos helsestasjonen kl 09:30, så tippet vesla ville vekke meg i god tid før det- men neida, hun ligger å snorker enda:eek:

Dagen i dag blir fyllt med :
-Helsestasjon , fysiotime- 2 mnd, rutine.
-Trilletur
-Hjem å mate
-Ut å kjøpe lette klær for en uke i syden
-Middagslaging
-Kveldstrilletur
-Bading på kvelden
-Og så stikker mor av på trening, mens pappa nyter to timer med baby alene.

Slik ser vår tirsdag ut i dag.
Ikke veldig spennende :D

Opp kl 6 med ei storesøster som ikkje ville sove, og som i tillegg stod opp med feil fot. Så en slitsom morgen! Lisjebror og pappaen sov godt til kvart over 7;p
No er det husrydding og får besøk av ei venninde etterpå, som ikkje har baby! Skal bli godt å snakke sladder og få høre ka som skjer i hinna liv;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Har akkurat levert gutta i bhg. Er alenemamma i 3 dager nå. Snuppa har ikke hatt en god natt, veldig urolig.
Så nå sover hun oppå meg, så kanskje jeg også skal sove litt...

Ellers består dagen i klesvask, middagslaging, og hente gutta senere!!

God morgen :)!
Planen for idag er en tur til sykehuset for å sjekke Hoftene på baby også skal vi hjem :) da blir det mer rydding og vasking av klær! :) har og planer om å få byttet soverom så vi kommer oss opp i andre etasje, men om baby får en kveld idag som igår så blir det vanskelig :p
Ha en fin dag, alle sammen :D

God morgen :)

Idag så skal vi på dåps samtale siden lillemann skal døpes te søndag :D Etter det så skal jeg selge uroa, og resten av dagen skal jeg bare slappe av og nyte med gutta mine :)

Ha en strålende tirsdag jenter ;)

♥Lille prinsen 17/4-14♥

God dag :) Har fått storebror i barnehagen, og sitter bare å slapper av litt med lillegutt på fanget. Kjenner jeg er trøtt etter en litt urolig natt/morgen :) Venter på min søster som skal være med meg inn til byen på kjolejakt. Skal i bryllup i slutten av juli, så det blir spennende å se om jeg finner noe å gjemme bort kroppen i :p Ha en fin dag dere flotte maidamer :)

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Her har jeg og lillegutt gått en tur ned på kjøpesenteret og shoppet litt.

ImageUploadedByBV Forum1404214445.794617.jpg

Han fikk seg en myk og deilig dress som kan brukes til høsten (fra MeMini), menst ho mor fikk seg en ny stripete sommerkjole ;) kvelden blir nok brukt til å gå tur sammen med storesøster.

Her har jeg og lillegutt gått en tur ned på kjøpesenteret og shoppet litt.

Vis vedlegget 66971

Han fikk seg en myk og deilig dress som kan brukes til høsten (fra MeMini), menst ho mor fikk seg en ny stripete sommerkjole ;) kvelden blir nok brukt til å gå tur sammen med storesøster.

Ser kjempe fint - ut både til baby og deg;)

Back
Topp