Tirsdags skravling!:)

Maybenr2

Forelsket i forumet
Hei jenter! Da er pinsen overstått, og de fleste er tilbake på jobb/skole.
Hva har dere gjort i pinsen?Hvordan planer er det for dagen?
Jeg har jo vært syk hele uken, så i helgen har jeg vært som en virvelvind hjemme, og funnet masse ting som vi skal kaste på dynga, og gi bort. Er så deilig å få gjort mye hjemme!!!
Nå er det snart lunsj, og jeg er sååå sulten... (as usual)!

I dag skal jeg handle, gjøre husabeid, lage kjøttsuppe med klimpe (melboller) så skal vi i barneselskap :)
Tenker jeg snart slenger meg litt på sofaen før jeg begynner ;)

Vi har ikke gjort så mye i pinsen, kommet til rette i nyleiligheten, kost oss masse i finværet og bare slappet av :)

I dag er jeg sååå trøtt! Så tenkte å ta meg en dupp når mini sover, håper bare han sover lenge :) Ellers skal vi ut å handle litt mat og ting til soverommet vårt når typen er ferdig på jobb :)

Jeg er også sulten HELE tiden! Skjønner ikke hva som skjer jeg :( Kvalmen er ikke her så mye lengre, men om jeg ikke spiser blir jeg kvalm. Kommer sikkert til å legge på meg 20 kilo denne gangen - wææ!

Må forresten juble litt - i dag begynner hjertet å slå ut i fra termin 12. februar :D

Kjørte mannen på jobb og var innom egen jobb kl 0715 og leverte sykemelding. Pinsen kom og gikk - skjedde ikke stort. Nå ligger jeg med beina høyt og ser på Gilmore Girls og strikker :) Gikk litt amok på Kiwi og kjøpte en haug med filmer så jeg holder ut i 3 uker hjemme. :)

Sovet leeenge i dag , herlig herlig.
Så var det på tide å sette på vaskemaskin , oppvaskmaskin, henge opp klær, rydde bad..sukk..gennerelt husarbeid, er kjedelig.
Ringe banken for å høre om huslån greier,
Ringte legen og fikk time neste uke :) :)
Så er det vel på tide å hive hodet nedi fryseren for å finne fisk til hjemmelaget fiskegrateng..
Så skal det lages før gubben og ungen kommer hjem fra jobb og bhg.
Spise litt....Håper håper håper jeg får tatt meg en dupp..
Før jeg skal avholde tupperwareparty i kveld...

Her er det tilbake til jobb etter en lang og god helg.. Er her helt alene i dag, så det er ikke så mye som skjer. Nå måtte jeg innom og se hva som hadde skjedd her siden sist, og nå begynner vi jammen å bli mange,- og fler skal vi bli! Det er så moro!
Ellers er jeg litt usikker på termin, men det er bare fire/fem dager forskjell på det jeg tror, og det menstermin. sier, men det er vel menstermin de går ut i fra uansett før ul..? Tror nemlig jeg hadde el på dag 18 el 19, og ikke dag 14 som man går ut i fra.. Meen, det spiller jo ikke så veldig stor rolle akkurat.. Han kommer når han kommer uansett:-)

Hjemme i fra jobb i dag da jeg er helt utslitt, småkvalm og TRØTT. Hadde gjort en dårlig jobb i dag skulle jeg møtt opp. Sendte sms til min mann og forklarte at jeg hadde så lyst på noe godt... han lurte på hva jeg hadde lyst på og det er jo
-frukt
-grønnsaker
-middag
-godteri
-brus
-kjeks.....har lyst på ALT.....Sulten!!!! Vil ha namm namm
Og selvfølgelig så frister ingenting av det vi har her hjemme..... Hehe...er det mulig sei i bare-

Her begynner kvalmen å komme for fullt..Er skikkelig kvalm, og har fått en urinveisinfeksjon.. YEY! Har bestandig vært plaget med uvi så legen sa at jeg nok kom til å være det under svangerskapet også, siden jeg allerede har fått det. Startet på jobb i dag, men måtte nok pent gå hjem etter å ha spydd i en bøtte på lageret.. Så nå sitter jeg her å leser på babyverden å håper middagen holder seg i magen.. Flere som er så kvalm?emoticon Å en annen ting: hvordan skal man klare å skjule det, når man er så kvalm? Tror alle blir å skjønne det snart.

vært en tur på IKEA, nå har jeg kommet hjem så skal jeg slenge sammens noe mat å så se om jeg ikke får ryddet å vasket litt, har bare logge på sofan i helga, eller vi var i bryllup om lørdagen så jeg var helt ødelagt på søndagen så mandagen tok jeg meg igjen;) så håper at jeg er tilbake nå! åsså gleder jeg meg til FRUSTRERTE FRUER I KVELD noen andre som ser det!?

Rolig dag på oss idag.
Lillegutt sovnet ikke før sent igår kveld, så han sov til halv tolv idag Nå sover han formiddagsduppen sin og jeg sitter med dataen i fanget og ser på teen mom. Senere skal vi ut å handle, hente nye hagemøbler og lage god mat til frustrerte fruer ikveld. Ukens høydepunkt

jeg er sliiiiten etter første dag tilbake på jobb etter pinsen.
Kvalmen kom for fullt før helgen, og jeg er avhengig av å spise nesten heeele tiden for å holde den i sjakk. I tillegg er energinivået er på bånn.
Vanskelig å skjule dette på jobb gitt.. emoticon

Nå sitter jeg godt planta i sofaen og er klar for frustrerte fruer, etter det blir det rett i seng gitt :)

jeg er sliiiiten etter første dag tilbake på jobb etter pinsen.
Kvalmen kom for fullt før helgen, og jeg er avhengig av å spise nesten heeele tiden for å holde den i sjakk. I tillegg er energinivået er på bånn.
Vanskelig å skjule dette på jobb gitt.. emoticon

Nå sitter jeg godt planta i sofaen og er klar for frustrerte fruer, etter det blir det rett i seng gitt :)

Back
Topp