*Tirsdags praten*

2snupper

Forelsket i forumet
Hvodan står det til hos damene i dag da??

Jeg er kvalm, og slapp[:'(]

Hvordan var det vi skulle lage den ingefær/sitron teen??
Skiver med ingefær og sitron i kokende vann?? Hvor mye av hver??
Smaker det noe godt foresten?????

Ellers så får jeg faktisk gjort noe skolearbeid i dag[:D]
Har skrevet innledning og et lite kapittel i semesteroppgaven i filosofi!
Skal skrive om ytringsfrihet og hatytringer[8D] Interessant, men vanskelig!!

Får hive meg tilbake til skrivinga....
bare innom å sjekke om det har kommet noe nytt her på forumet innimellom[8D][8|][:D]

Så greit med denne siden der vi kan dele erfaringer og kjerringråd [;)] har bare vert småkvalm enda - heldigvis - men idagtidlig hadde jeg MYYE mensmurringer!! Lurte på å gå ned å finne noe varmt å legge på magen, men turte ikke gå ned trappen itilfelle jeg skulle svimle...det var ekkelt. Men er heldigvis gått over nå [:)] Jeg har fri fra jobb idag, så skal bare sløve og lage middag til min kjære kommer hjem [:D] Noen som har noen snerte middagstips?? Lykke til med oppgaveskriving Nurk020708

Hei alle sammen! I dag orket ikke jeg reise på jobb. Var helt elendig i dag tidlig og med tanke på den lille blødningen jeg har hatt og at det fremdeles kommet bittelitt brunt så tror jeg det er smart at jeg tar det litt med ro. Leverte snuppen i barnehagen og reiste hjem igjen og sov...akkurat stått opp. Det var kjempegodt, men jeg er fortsatt helt energiløs...

Prøver å komme igjennom til legen, men det er helt umulig. Enten har dom pause eller bare for mange i kø....fatter ikke at det skal være såååå vanskelig. Formen min er fortsatt at jeg er kvalm, litt vondt i puppene og litt mindre murringer enn i går. Men jeg kjenner jeg er bekymret...så en liten prat med legen hadde gjort seg. Med tanke på alt som er på jobben den nærmeste tida føler jeg at jeg ønsker meg en liten sykemelding........greier ikke å slappe av og alt blir jo bare verre av det....

I går fortalte jeg min mamma og pappa at jeg er gravid...men at kanskje ikke alt er som det skal. Ikke helt slik jeg ville si det men måtte bare snakke med mamma[;)] 

Dere må ha en flott dag!!

Takk Alek![:)]
Da skal jeg få tak i ingefær og sitron, og prøve på sånn te.

Og takk for det Julibaby08, nå har jeg skrevet 3 sider, og er fornøyd med det for i dag. Jobber jo egentlig med ei anna, så hun skal få delta litt hun og[8D]

Er dritvanskelig å ikke si noe, når man er slapp og kvalm, og MÅ jobbe med noen[&:]
Skjønner godt hva du mener Alek. Du får ha lykke til i kveld, så håper jeg dere blir fort ferdig!
Vi må sikkert og sette oss sånn en kveld, for fristen på oppgava vår er om ei uke[8|]
Skjønner ikke hvor de 5 laaange ukene vi hadde på oss ble av[&o]

Middags tips ja...
Jeg er ELENDIG på sånt[8D]
Går i mye findus og pasta her, hehe

I dag er jeg alene med mini, så blir ikke noe spennende til oss.. Lager vel bare noe pytt-i-panne tenker jeg[:D]
Mini er nå i allefall glad i det

Og mammaer er gode og ha - alltid[:)]
Vi blir å avsløre det til helgen, for da kommer mamma på besøk fra østlandet[:D] Gøy å få si det face to face denne gangen!

Ha en fortsatt fin dag jenter[;)]

I dag har jeg vært på skolen og laget bilde av keramikk... artig.. [:)] 
Så nu har jeg spist middag, bei frøktelig slapp....[&:] vil bare legg mæ ned å ta en middagskvil.. men desverre så ska jeg på jobb fra kl 16-23... [:'(] Lite løst altså!! Men nå må jeg ordne meg litt.. [:D]

Ha en fin ettermiddag og kveld damer!! [:)]

Har sittet på skolen og jobbet med eksamensoppgave.

Ellers har dagen vært litt opp og ned, mye vondt i magen.. type menssmerter. Vet at det er vanlig, men synes det er litt stress likevel.

Nå tror jeg det blir en rolig kveld, kanskje lese eller titte på tv. Har begynt å bli trett og sigen... Hurra, et svangerskapssymptom[:D]

Sniker meg inn på denne *tirsdagspraten* [:)]

Merker ikke så mye til at jeg er gravid enda faktisk, noen murringer av og til bare... lurer på om jeg har bare drømt det [:D]
Idag har jeg vært litt svimmel og er litt trøtt, men det kunne vært hvilken som helst annen dag det [:)] Ellers må jeg si det er en fryd å gå på toalettet (av alle ting....) og se at papiret holder seg hvitt dag etter dag....

Back
Topp