Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sovet dårlig i natt, men fikk sove utpå til kl. 0900 av snille mannen.Imre har vært våken mye. Nå må det komme tenner snart!
Ja, det er utrolig godt når det roer seg litt med tannstyret. Her har mini sovet 2. natt på egen rom. Han våkner i ett sett før første nattamming i 12-tiden. Deretter sov han til halv 4 - fikk mat, og sov videre til pappaen stod opp.. Umm.. halv 7? Hehe..
Slitsomt! Han her har hatt tendensen noen netter, men er heldigvis vanligvis veldig lett å legge. Han våkner imidlertid 4-5 ganger før nattamming i 12-tiden.. Jeg har vel vært litt lat, så han har alltid endt opp i vår seng ved 2. nattamming. I natt var første gang jeg har langt han tilbake på ett halvt år. Og jaggu gikk det ikke bra.. Får bare håpe jeg klarer å fortsette.Så deilig å få han over på eget rom.Vi begynner snart oppussing av barnerommet, men tviler vi får han over der før han bikker året.
Her sliter vi med å få han til å sove i egen seng enda.I går slet vi med å få han til å sovne punktum. Til slutt måtte mannen ut å trille. Kl. halv elleve på kvelden!
Blææhh... nå må det gå seg til snart altså...
Gratulerer! Krysser fingrene for noen roligere dagerOppdaga akkurat at tann nr. 2 har brutt gjennom, håper det er det som har forårsaket dårlig søvn de siste dagane! Nå vil jeg ha en høvelig god natts søvn![]()
Er dere slik at dere helst er ute på noe hver dag med de små? Jeg syns det er greit med et par planer i løpet av uka, blir det noe hver dag blir jeg nok litt stressa.
Wow i dag har vi gjort mye O.O
Har vært på hs på 8mnd kontroll, gått tur. kom hjem, hadde sex, gått lang tur, akuttkjøpt ny bil, gått mer tur, funnet vannlekkasje i kjelleren, og besøkt min mor! Oppi alt dette; hentet barn i bhg, laget og spist middag, sett barnetv, lagt unger og nå skal jeg snart drikke kaffe og kanskje ta opp formkake fra frysen!