Tirsdags fjas...!

God morgen :D
Både i går å i natt har lillegutt sovet hele natta uten å våkna noen ganger ;) Ganske på tide når han er 8 mnd! Han har hatt perioder før hvor han har vært flink på natta, men så kom de tennene...

Har du sovet godt Sorciere? :) Idag skal vi i åpen barnehage etter første duppen :) Han er kjempeglad i å være der :)

Nei! Snuppa styrer sånn om natta for tiden, ruller bare over på magen for å leke!! Så jeg er trøtt! :p

Vi skulle egentlig på babysang i dag, men frøkna har litt rennende nese og helt greit med en dag uten de store utfartene.

Er dere slik at dere helst er ute på noe hver dag med de små? Jeg syns det er greit med et par planer i løpet av uka, blir det noe hver dag blir jeg nok litt stressa.

Sovet dårlig i natt, men fikk sove utpå til kl. 0900 av snille mannen. :) Imre har vært våken mye. Nå må det komme tenner snart!

Har sove godt i natt :) aner ikkje kor mange gonger ni har fått mat, men han låg iallefall i mi seng når eg våkna :p kan vere ein, kan vere fleire... og så kom storebroren inn på rommet halv 6!!! Alt for tidlig!!!;p

Så no skal eg berre slappe av, før vi henter eldste i barnehagen... Og så fyker eg på jobb :)

Sovet dårlig i natt, men fikk sove utpå til kl. 0900 av snille mannen. :) Imre har vært våken mye. Nå må det komme tenner snart!

Ja, det er utrolig godt når det roer seg litt med tannstyret. Her har mini sovet 2. natt på egen rom. Han våkner i ett sett før første nattamming i 12-tiden. Deretter sov han til halv 4 - fikk mat, og sov videre til pappaen stod opp.. Umm.. halv 7? Hehe..

Ja, det er utrolig godt når det roer seg litt med tannstyret. Her har mini sovet 2. natt på egen rom. Han våkner i ett sett før første nattamming i 12-tiden. Deretter sov han til halv 4 - fikk mat, og sov videre til pappaen stod opp.. Umm.. halv 7? Hehe..

Så deilig å få han over på eget rom.Vi begynner snart oppussing av barnerommet, men tviler vi får han over der før han bikker året. ;)
Her sliter vi med å få han til å sove i egen seng enda. :( I går slet vi med å få han til å sovne punktum. Til slutt måtte mannen ut å trille. Kl. halv elleve på kvelden! :( Blææhh... nå må det gå seg til snart altså...

Oppdaga akkurat at tann nr. 2 har brutt gjennom, håper det er det som har forårsaket dårlig søvn de siste dagane! Nå vil jeg ha en høvelig god natts søvn :P

Så deilig å få han over på eget rom.Vi begynner snart oppussing av barnerommet, men tviler vi får han over der før han bikker året. ;)
Her sliter vi med å få han til å sove i egen seng enda. :( I går slet vi med å få han til å sovne punktum. Til slutt måtte mannen ut å trille. Kl. halv elleve på kvelden! :( Blææhh... nå må det gå seg til snart altså...
Slitsomt! Han her har hatt tendensen noen netter, men er heldigvis vanligvis veldig lett å legge. Han våkner imidlertid 4-5 ganger før nattamming i 12-tiden.. Jeg har vel vært litt lat, så han har alltid endt opp i vår seng ved 2. nattamming. I natt var første gang jeg har langt han tilbake på ett halvt år. Og jaggu gikk det ikke bra.. Får bare håpe jeg klarer å fortsette.

Oppdaga akkurat at tann nr. 2 har brutt gjennom, håper det er det som har forårsaket dårlig søvn de siste dagane! Nå vil jeg ha en høvelig god natts søvn :p
Gratulerer! Krysser fingrene for noen roligere dager :)

Er dere slik at dere helst er ute på noe hver dag med de små? Jeg syns det er greit med et par planer i løpet av uka, blir det noe hver dag blir jeg nok litt stressa.

Nei! :p Jeg blir også stresset ;p Forrige uke og denne uken er det noe hver dag, og jeg blir sliten i hodet ;) Haha. Det er liksom ofte sånn at når det skjer noe, så skjer alt på en gang! Bedre om jeg har litt å gjøre hele tiden enn mye av og til :p

Nei, i natt har jeg ikke sovet godt. Kjenner jeg savner ei skikkelig god natt søvn. Og sikkert ikke alene om det heller.

Wow i dag har vi gjort mye O.O
Har vært på hs på 8mnd kontroll, gått tur. kom hjem, hadde sex, gått lang tur, akuttkjøpt ny bil, gått mer tur, funnet vannlekkasje i kjelleren, og besøkt min mor! Oppi alt dette; hentet barn i bhg, laget og spist middag, sett barnetv, lagt unger og nå skal jeg snart drikke kaffe og kanskje ta opp formkake fra frysen!

Wow i dag har vi gjort mye O.O
Har vært på hs på 8mnd kontroll, gått tur. kom hjem, hadde sex, gått lang tur, akuttkjøpt ny bil, gått mer tur, funnet vannlekkasje i kjelleren, og besøkt min mor! Oppi alt dette; hentet barn i bhg, laget og spist middag, sett barnetv, lagt unger og nå skal jeg snart drikke kaffe og kanskje ta opp formkake fra frysen!

Wow, effektiv :D

Back
Topp