Tirsdagfjerdejanuartotusenogelleve

Looney

Forumet er livet
VIP

Nattafnatta!!

suki; syns den juniordyna har vært for liten lenge jeg, så her har begge 220-dyne[:D]

god morgen[:)]

i dag er det jobb og fysiotime på meg, er allerede stiv i nakke/skulder bare av å tenke på det og ordne her hjemme før vi drar. vet ikke hva som er best fremover jeg, vil bare bli bra fort!!! skal til legen igjen på fredag så får vel snakke om det da.

ha en fin dag[:)]

God morgen! [:)]

Ny dag, nye muligheter! Ida er supertrøtt, så hun blir nok trassete i dag. Vi skal på trening kl 9, da skal a mor på PulsSpinn! [:)] Etterpå skal vi på biblioteket, skal låne oss masse nye bøker.
Ida har lyst på vafler idag, så mulig vi inviterer noen hit i ettermiddag og koser oss med det. I kveld skal vi innføre en ny rutine ved legging, vi skal legge oss i storsenga alle tre, og så skal vi lese bok før de legger seg i sine egne senger. Det blir et slags kompromiss, for Ida synes nemlig i går kveld at ungene kunne jo sove hele natta i storsenga med meg, siden pappan er borte! [8D] Så da får vi heller kose oss litt i senga mi sammen først, hehe.

Ha en fin dag dere! [:)]

En ganske så god natt her. Den tiden jeg var våkne var iallefall ikke Nicholas sin skyld denne gangen at jeg var våken. Hørste han snakket med samboeren i ettiden for da hadde han drømt om et stort dyr, men ellers har han vært flink. Måtte tisse kl seks da og ble lite soving etter det, men han lå nå i sengen sin frem til samboerens klokke ringte kl sju. Da kom han løpende inn til oss for å kose[:)] Han er fortsatt litt varm men formen er fin, så da blir det juletrefest på mormor sin jobb i ettermiddag.

Hadde planer om både trening og åpen barnehage i dag, men velger en rolig hjemmedag isteden.

Samboeren er visst veldig syk og gav beskjed om at han kom hjem tilig fra jobb i dag[&:] Og jeg gjentar: sjuke mannfolk[:D]

De har ikke vært særlig gira på å lese bøker før legging her tidligere, de har bare hatt lyst til å legge seg og sove med en gang. Men nå er jo Tobias såpass stor at han klarer å sitte/ligge i ro en stund og følge med i boka, så da prøver jeg [:)] Her legger de seg jo samtidig hver kveld, veldig lettvint synes jeg, hehe.

Da er jeg ferdigtrent, og phu, det var slitsomt i dag! Litt sånn gruggete i halsen enda, og hoster litt, så sikkert derfor. Jeg er jo et digert surrehue også, så da vi kom borti veien her på vei hjem, så stoppa det en bil med ei som også trener på senteret og informerte meg om at jeg hadde mista kortet mitt i garderoben, haha! Makan, surrekjærring altså! Men det ligger i resepsjonen, så jeg kan hente det i morgen tidlig.
Nå sitter ungene og ser på Elias dvd, han har blitt en meget stor helt her i huset. Han slår ikke Lynet McQueen, men han er på en god andre plass tror jeg.
Ida har invitert søstra mi og lille nevø på vafler i dag, det blir nok hyggelig. Også skal vi sende mms-bilde til sambo av hva vi skal ha til middag i dag, for det syntes Ida var litt viktig.

Nicholas har jo aldri sovet i vår seng, så for han er kosen i senga vår om morgenen veldig viktig. Og nå som jeg er hjemme har vi tid til det omtrent hver dag, og det liker han sååå godt. SLik som i morges når samboeren lå og holdt rundt meg SKAL N ligge i midten. Samboeren driver ofte og tuller med N og sier:" jeg koser med mammaen din", og da SKAL N ligge eller stå i mellom oss. Vi skal ikke kose uten han nemlig[:D]

Jeg har servert N varm saft og kjeks inne på rommet hans. Så der ligger han i saccosekken sin og ser på Robin Hood film. Han har klaget litt på vondt i hodet, men ellers er vist formen fin, sier han. Og han er klar for juletrefest, så da blir det nok det.

Vi tar toget inn til Oslo og møter mamma der. Så går jeg på litt shopping ALENE (husk at du ikke har mye cash frøken!!) før jeg drar hjem. Mamma leverer vel N hjemme hos oss i løpet av kvelden vil jeg tro.

Å nei... jeg tror Tobias er ferdig med dagdupp, og det med en bråslutt! Jeg la han som vanlig 12.30, men etter ca 15 min hørte jeg fra vogna: "Obben ikke såvvå!". [&:] De timene på dagen mens han sov har virkelig vært redningen for meg, da kan jeg jo slappe av litt selv, lure meg til en dupp og sånn. Det blir fort full fart hele dagen om han ikke sover... baaaaah!

Sover dårlig for tia og det liker jeg ikke.
Men kom meg opp og fikk shoppet litt på city syd.
Fant ikke så mye da, men litt ble det no.

Ingen som har innspill på trenings greia mi?
Lest siste innlegg på gårdsdagens tråd.

jeg hadde gått for 3t for det tror jeg blir mer moro, forskjellige timer osv. men du må jo selv bestemme om du har råd[:)]

jeg trener til fysio nå, men kommer til å begynne på det nye sentret her. blir kjedlig i lengden er jeg ganske sikker på.

takk for svar marte.
Ja det er litt det jeg tenker på også. Samtidlig som jeg ikke har den formen til å kunne delta på alt mulig. Så hva jeg kan trene er begrenset.
Men så er det så kjekt å ha alt gratis også hihi.

Jeg gidder ikke å vurdere treningsenteret her på melhus, da det er lite og trangt. Skal jeg først betale så blir det vel 3t.

Jeg hadde gått for senter Fruen, trener også hos fysio nå og det er litt kjedelig...[8|], men nødvendig.

Ellers har det vært en travel dag. Først levert Hannah, vært på møte på jobb angående min nye stilling, vært på røntgen i Lillestrøm, shopping i Lillsetrøm og Jessheim også henta Hannah. mannen var hjemme med Sivert. [:)]
I dag er det forrestem 10 år siden jeg og mannen ble sammen. [:)] det gikk fort gitt....

Gratulerer med 10 år mcbaby.

Vi runder 13 år vi om noen dager. Fy f......så gammel jeg føler meg

Hurra for 10 år McBaby! [:)]
fruen: hadde glatt tatt 3T. Er formen sånn at du kan trene spinning? Styrke? Functional Moves? Zumba? Afrodans? Step? Du har jo uendelige muligheter på 3T, selv om du ikke kan være med på alt [:)]

Ida kosa seg som vaffelvertinne i ettermiddag, før ungene dusja og la seg. De sovna ganske fort i dag, og godt er det! [:)]
Jeg har sittet og stressa litt med Oslo-reisa, det viser seg plutselig at sambo flytter inn i ei leilighet med en kollega akkurat da vi kommer nedover, så vi får ikke bo gratis på hotellrommet hans. Så jeg har prøvd å flytte reisetidspunktet, men det gikk ikke uten at det ble maaaange tusen kr dyrere. Så sa sambo at vi kan da bare komme den 17., og bo hos søstra hans på Ås. Altså en halvtime med tog i totalt feil retning ift Sandvika der han bor, i et uuuuurgammelt ISKALDT hus, der tidligere overnattingsgjester endte på legevakta med et musebitt i ryggen (seriøst!). Ikke helt sånn jeg tenkte jeg og ungene skulle bo... Så sambo skal ringe et hotell i morgen, mulig jeg og kidsa tar inn på hotell i en sidegate til Karl Johan. Sentralt, om ikke annet! Blir mye dyrere enn vi hadde tenkt da...
Men alt det der stresset, pluss barnevaktstress til i morgen så jeg får jobba, er nok til at en dausliten periodealenemor med PMS tyr til tårene, så nå sitter jeg og snufser litt for meg selv. Får ta meg selv i nakken, dra frem rockeringen og rocke litt foran TvNorge før Grey's begynner tror jeg.

ORIGINAL: Skrållan

fruen: hadde glatt tatt 3T. Er formen sånn at du kan trene spinning? Styrke? Functional Moves? Zumba? Afrodans? Step? Du har jo uendelige muligheter på 3T, selv om du ikke kan være med på alt [:)]

Jeg kan ta tredemølle, styrke, vann. Kanskje zumba og afrodans. Det vet jeg ikke akkurat no. Vet ikke hva bekkenet tåler av slike bevegelser. Spinning kan jeg ikke. Klarer ikke å stitte på slike sykler med bekkenet.

Ås ja skrållan.
Der bodde jeg i 4 år jeg.
vet ikke hvor mye du har vært der, men togturen inn tror jeg faktisk tar 40min, og går ikke like ofte som fra Ski.
Sjekk ut coop sine tilbud på hotell, de kan ha tilbud.

ORIGINAL: ~Fruen~

ORIGINAL: Skrållan

Jeg kan ta tredemølle, styrke, vann. Kanskje zumba og afrodans. Det vet jeg ikke akkurat no. Vet ikke hva bekkenet tåler av slike bevegelser. Spinning kan jeg ikke. Klarer ikke å stitte på slike sykler med bekkenet.

Ås ja skrållan.
Der bodde jeg i 4 år jeg.
vet ikke hvor mye du har vært der, men togturen inn tror jeg faktisk tar 40min, og går ikke like ofte som fra Ski.
Sjekk ut coop sine tilbud på hotell, de kan ha tilbud.

Kan du ta styrke, kan du mest sannsynligvis være med på functional moves også, de fleste øvelsene i allefall [:)] Men du får jo uansett mer valgmuigheter enn hos fysio [:)]
Har vært på Ås ja, toget tar 29 minutter, sies det.
Sambo fant hotell til oss, det som ligger ved Karl Johan, koster oss 700 kr natta for oss tre [:)]

hmm jeg pendlet inn til oslo 2 dager i uken i 6mnd, og jeg mener at 30min var fra ski.............men men. ikke så farlig det.
Bra at dere fant et hotell da. Jeg har litt lyst på en oslotur igjen jeg også.
Kan bo privat jeg da hos svigerinna mi.
Kan ikke ta turen ned når du er der da, for jeg skal operere bilhulene.

kan du ikke ha dag-medlemskap på 3t da, fruen?

tenker litt den vrien også marte.
Men da blir en veldig bunnet igjen........må være der før 14. Og dermed mindre grupper om jeg skulle få smaken med det.
Men det går jo sikkert an å forandre også da.
Jeg og gubben får tenke litt.

Back
Topp