Tirsdagens skravletråd! :)

Marian87

2012❤️2016❤️2020❤️2023❤️
Aprillykke 2016
September 2012
Junilykke 2020 ♡
God morgen/dag damer!
Hva står på tapetet idag? Her sitter jeg enda i pysjamas, er så deilig å bare kose seg med kaffe mens snuppa sover :rolleyes: Får senere besøk av ei venninne og hennes 2år gamle datter :)
Sitter nå å hører på at snuppa blåser spyttbobler og skravler med kosekluten sin i vogna :rolleyes: Må vel gå å hente henne inn snart, men hun koser seg sånn der ute så venter litt til ;)

Hehe, så herlig at hun kan ligge slik =)
Her er det som regel VRÆL med en gang :p
Lillebror trodde det var morgen kl 5 og kavet noe voldsomt. Sovnet til slutt igjen, så kom T inn til oss ca 7.30. Vi lå til 8, stelte oss og gikk til barnehagen og hjem igjen (ja, det er bare 200 meter da, så kan ikke beregnes som en tur akkurat).
Nå sovnet Lillebror i vognen, og jeg håper han sover litt så jeg får ordnet meg litt før vi skal gå til byen.
Jeg skulle lappe noen ullstillongser, men hadde bare nylontråd og det er visst ikke så bra for å sy i ull.
Så da må jeg handle bomullstråd og skal ta en kaffe med ei venninne, mannen hennes og datra på 2 måneder =)
Så er det hjem igjen og hente T, lage middag, skifte og dra på turn :p

jøss, du har virkelig planen klar for dagen ja! :p Har en ullbody her som må syes, har ligget framme i ei uke uten at jeg har fått meg til å gjøre det. Kom ut av vaskemaskinen med ikke mindre enn 3 hull :eek:

jøss, du har virkelig planen klar for dagen ja! :p Har en ullbody her som må syes, har ligget framme i ei uke uten at jeg har fått meg til å gjøre det. Kom ut av vaskemaskinen med ikke mindre enn 3 hull :eek:
Üff, så kjedelig.
T sliter stillongsene på det venstre kneet :o
HAHA, skjønner ikke hvorfor det bare er på den siden :p

må bruke vaskepose på ull tror jeg! Ellers blir alt spist opp av vaskemaskina :eek:

Det blir ikke oppspist her..
Maskinen er veldig snill med ulla tror jeg :o

Jeg sitter også i nattpysjen, snuppa har akkurat sovnet, enedelig ser det ut til at det er en rutine på dagsovinga, hun har sluknet rundt elve i noen dager nå:-) Tenkte å lage meg en kopp te jeg også:-)
Ellers skjer det ikke så mye i dag, vurderer å ringe legen angående meg selv.
Vi skal en tur på sykehuset igjen å se til bestemoren til mannen, hun ble operert i hjertet i går.

Her varierer klokkeslettene litt hver dag på sovinga, alt etter når hun våkna på morran. Men som regel trenger hun en lur ca 1-1,5 time etter at vi har stått opp og så med 2 timers intervaller utover dagen.
Hvordan er formen din da? Håper bestemoren kommer seg godt etter operasjonen! :)

God morgen:) Herlig og sitte og kunne slapp av med en kaffekopp;) Hehe, så søøøøt og god hu er som ligger og skravler sånn<3 Emmeth liker ikke og kose i senga si, men på lekematta eller vippestolen koser han seg stort:D Jeg gjør ingen verdens ting;) Sitter og slapper av i sofaen og spiser en klementin;) Emmeth sover ute i vogna si, la han kvart på 11, så får se hvor lenge han sover idag. Må få i han noe veske, han spiser svært lite... 50-60 ml pr måltid! Koselig med besøk:)

Her varierer klokkeslettene litt hver dag på sovinga, alt etter når hun våkna på morran. Men som regel trenger hun en lur ca 1-1,5 time etter at vi har stått opp og så med 2 timers intervaller utover dagen.
Hvordan er formen din da? Håper bestemoren kommer seg godt etter operasjonen! :)

Hun var i overaskende fin form i går når hun våknet:-)

Den har ikke forandret seg noe, ringte legen men tok så lang tid før noen tok telefonen så endte med å legge på, får ringe igjen i morgen:-)
Nå har jeg baket rundstykker, de er i ovnen nå:-)

Etter to dager med full fart skal vi bare kose oss hjemme på denne fine tirsdagen :) Lillegull ligger på leketeppet sitt og utforsker lekene sine. Han har til og med begynt å trille fra rygg til mage, er så skjønt å se på når han prøver og plutselig får det til :D Jeg sitter bare her med en kopp kakao og titter rundt på forumet, mens jeg nyter synet av lillemann som koser seg :)

Etter to dager med full fart skal vi bare kose oss hjemme på denne fine tirsdagen :) Lillegull ligger på leketeppet sitt og utforsker lekene sine. Han har til og med begynt å trille fra rygg til mage, er så skjønt å se på når han prøver og plutselig får det til :D Jeg sitter bare her med en kopp kakao og titter rundt på forumet, mens jeg nyter synet av lillemann som koser seg :)

Så koslig dag du har, kakao høres godt ut:-)

Ja, vi dropper turn i dag... 4-åringen er helt utslitt og sover på sofaen :o :p
Så jeg har nettopp spist middagsrester fra i går (laks ovnsstekt med creme fraiche og brokkoli ved siden av. NAM!) og ammet Lillebror. Prøver å ta meg en kopp te, men sistnevnte vil helst sitt på fanget :p
T ble lovet ostesmørbrød i dag da han ikke ville ha noen av middagsrestene fra de forrige dagene. OG om han skal komme seg i seng i rimelig tid bør jeg vel vekke han snart. Men sååå trøtt stakar!

Ikke greit det der med soving på ettermiddagen nei. Hvertfall ikke når de er i dårlig form o_O Snuppa er akkurat våkna fra dagens siste lur, nå sitter vi og elle meller hvem av oss som skal ta oppvasken og hvem som skal lufte hunden :p

Ikke greit det der med soving på ettermiddagen nei. Hvertfall ikke når de er i dårlig form o_O Snuppa er akkurat våkna fra dagens siste lur, nå sitter vi og elle meller hvem av oss som skal ta oppvasken og hvem som skal lufte hunden :p

Hehe, hva frister minst?

Lillebror sovnet nå for 15 minutter siden. HAdde ikke sjans til å holde han våken til fornuftig leggetid.
Håper han sover til jeg har lagt T! :D

Vi har kommet tilbake etter å ha besøkt bestemora til mannen på sykehuset, hun var i fin form etter operasjonen i går:-)
Ville ikke vi skulle gå stakkars, men hun var tydelig sliten etter en times tid.
Alle rundstykkene jeg laget er spist opp hehe:-) Må lage flere :drunken_smilie

Vi har kommet tilbake etter å ha besøkt bestemora til mannen på sykehuset, hun var i fin form etter operasjonen i går:)
Ville ikke vi skulle gå stakkars, men hun var tydelig sliten etter en times tid.
Alle rundstykkene jeg laget er spist opp hehe:) Må lage flere :drunken_smilie
Hjemmebakt er jo så godt, så det er ikke rart :p
så heldig hun var som fikk besøk!

Hehe, hva frister minst?

Lillebror sovnet nå for 15 minutter siden. HAdde ikke sjans til å holde han våken til fornuftig leggetid.
Håper han sover til jeg har lagt T! :D
jeg ble inne! sendte mannen, noe motvillig, ut med hun i bånd og baby i bæresela ;) Nå har jeg vaska opp, bakt brød og kokt sviskemos til snuppa :)
Blei så himla mye sviskemos av 250gr svisker at jeg tror jeg må spise noe av det selv med yoghurt til :p Har jo ikke nok isbitformer eller barnematglass til fryse ned alt :confused:

Hjemmebakt er jo så godt, så det er ikke rart :p
så heldig hun var som fikk besøk!

Det er alt for godt, luuurer på om jeg skal prøve å bake skoleboller, aldri laget det før.:p

Back
Topp