Tirsdagens skravletråd ..

DrømmenOm3

Flørter med forumet
Hei å goddag jenter emoticon

Idag er det greit vær her, herlig ! Jeg skal nå rydde huset og når mannen kommer hjem skal vi sette opp lekehytten til ungene :) Det blir spennende..
Kansje vi skal fyre opp grillen, nå når det endelig er opphold ;)

Hva gjør dere idag jenter ?

Håper dere får en fantastisk dag alle sammen.

Jeg er på jobb til kl 15, min pappa er hjemme og passer prinsessen, og de koser seg visst. Skal ut i fineværet etter middag, og trening i kveld :D

Formen er mye bedre idag! :D Fikk i meg litt mat før jeg sto opp. Kanskje det var det som gjorde underverket?

Har vært ute nesten hele dagen og nyter sommerferien :) Tror kanskje det blir en tur på sjøen til kvelden om været og formen holder seg.

er såååååå evig trøtt.... gjeeeesp. oxo er jeg aleine med kidden så kanke sove heller... dårlig vær  her i dag så vi har bare tatt en kjøretur og nå ser vi på elias ogjakten på havets gull:) stor stas:)

Har lagt 4 slags drops til sommermarkten i dag, kunne bare i dag og det er så fint vær....
Har ikke vært kvalm i det hele tatt og det bekymrer meg litt, men blir mest kvalm om kvelden.
Nå settter barna opp bassenget, selv, herlig at dem klarer det selv, og jeg må egentlig sy til salgen.....

I dag har jeg vært på jobb og faktisk jobbet litt overtid.. Men etterpå hentet jeg ungene i bhg og handlet inn grillmat. Mens grillen godgjorde seg tappet jeg vann i basenget til ungene så de kunne bade litt. Må jo nytte av det gode været som kommer med 14 dagers mellomrom.. Nå skal de straks legges og jeg skal til en venninne på vår faste tirsdagskveld å se frustrerte fruer. Hun venter tvillinger i november og jeg gleder meg såååå til å fortelle at jeg er gravid. Hun skal få vite det i dag

Hei jenter.. Gir meg ikke helt ennå, i allefall ikke før torsdag! Da vet jeg hvor jeg står i forhold til svangerskapet. I dag er d tatt hcg måling, å hååååper den øker torsdagen, men uansett så tror jeg at jeg skal forlange en ul- på sykhuset selv om det er tre timers reise dit. Men da får jeg konstantert om jeg trenger utskrapning, om jeg fortsatt er gravid eller om det er svangerskap utenfor livmoren.. Tiden får vise! I mellomtiden mens jeg venter å venter på at d skal bli torsdag så får jeg fortsette på dagens nattevakt å glede meg til morgendagens nttevakt er gjennomført for da er det tid for å få svar på tingenes tilstand. Det var dagens skravvel fra meg. Hvordan har dere det da jenter?

Krysser fingrene for deg  goodASmama! :)

Har vært på båttur med guttungen og noen venner i hele dag, var utroooolig koseli (selv om jeg måtte løpe på do pga kvalme noen ganger)..
Nå er jeg sååå sliten, så skal snart krype under dyna :)

jeg har vert i sverige påå harry tur med broren min!:) måtte fortelle til han at jeg er gravid, siden jeg ikke klare å vente, hadde så lyst å kikke på babyting der borte:D kikket på en vogn, å alle sier de er billigere der, men deer tok jeg feil, den kostet 8700!!!! fikk helt sjokk, skjønner ikke hvor folk går for å få de billigt..

Back
Topp