Haha, du kjenner meg for godtJeg er fortsatt oppe, men håper jeg sover når stat skal taes.
Er det noen som har tatt oppdraget?
Så Klatremus her,hun er vel oppe![]()
Jeg er oppe
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha, du kjenner meg for godtJeg er fortsatt oppe, men håper jeg sover når stat skal taes.
Er det noen som har tatt oppdraget?
Så Klatremus her,hun er vel oppe![]()
7-åringen min er klin gæren når det gjelder Frost... Blir matt... Er. Så. Lei. Av. Frost. Men det kan jeg jo ikke si høytHaha, ja det håper jeg og![]()
Hun kommer inn hver natt nå, men typisk nok kom hun ut av rommet sitt 23.58 i går![]()
Nå får hun vente litt![]()
Men frost er det store om dagen... Hun rusler rundt i elsa-parykk, en pensko og en crocs (fordi hun ikke finner igjen den andre parten av skoene), hansker, diadem og et kjøkkenhåndkle til kappe både morgen og ettermiddag![]()
Ser på videoer av sangene på YouTube og synger med av full hals![]()
Og det er snakk om å lage en oppfølger...7-åringen min er klin gæren når det gjelder Frost... Blir matt... Er. Så. Lei. Av. Frost. Men det kan jeg jo ikke si høytHoldt på siden filmen kom ut på DVD nå...
![]()
Og det er snakk om å lage en oppfølger...
Og jeg har ei datter til...
Kan da aldri bli for stor for detKjenner jeg er skikkelig glad for at mi er for stor for Frost..![]()
Den kommer neste årOg det er snakk om å lage en oppfølger...
Og det er snakk om å lage en oppfølger...
Den kommer i 2017, er under produksjon nåHaha, visste det. Såklart kommer nr2! Nesten ingen filmer lages uten oppfølger for tiden.
Heldigvis har jeg en gutt.![]()
Den kommer i 2017, er under produksjon nåHåper hun har vokst litt fra til den kommer *håpe håpe*
Men mini tar vel over Frostfeberen da, sikkert...![]()
Hehe, greit med et nattdyr nå når vi må statHaha, du kjenner meg for godt![]()
Jeg er oppe![]()
Alltid mulig for å ta en fôr hest en dag i uka eller være fleksibelSavner hesten og ridingen men har ikke lyst å eie noen hest
Vente til småen er størreAlltid mulig for å ta en fôr hest en dag i uka eller være fleksibel![]()
Det var jo flott :-DStat viser 8005 innlegg og 284 tråder tirsdag. Jeg kan ikke tro Tamara sine tall kan avvike så mye at vi ikke klarte det.