TIRSDAG

monicabebe

Forumet er livet
HVa, ingen tråd?

jaja, da starter jeg da!

God morgen, damer. I natt har jeg ikke sovet godt. jeg er forkjølet, så nesa er tett og jeg frøys så innmari. Selv med klær og ullsokker. Men, men, da sover jeg nok bedre i natt.

Nå er jeg på jobben. har masse å gjøre, for jeg omorganiserer biblioteket på skolen. En del jobb det, gitt!

I kveld skal jeg ikke noe...bare vaske klær og hus, men ingen trening eller noen annen farting. Det blir litt godt merker jeg!

Ønsker dere en fin dag!

I dag er det FRI, så har planer om å få vaska en del klær og rydda litt.. Må vel en tur å handle litt og.. Ellers blir det rolig her..
Sindre og Maren er nå i barnehagen og koser seg, så har litt tid til å få gjort litt i huset.. MEN så var det det å få gjort det og da.. Komme seg utav godstolen.. [8D]
Først skal jeg lage meg frokost iallefall!

I dag er Solveig hjemme! hun hadde mye feber i går og ligger bare på sofaen i dag!
Det har kommet MYE snø i natt og man kan ikke se at mannen har måket i går.. Lurer på om det er jul snart da??? hm.. Det er så rart at det er så mye snø på denne tiden av året.. den har ligget så lenge! Kan ikke huske når det skjedde sist!

Ellers så har jeg en date med danseskoene mine i dag! Blir knallkjekt![:D]

hallo alle sammen

Jeg har også blitt veldig forkjølet, så det er ikke godt å snakke. Jeg skal snart i behandling, så blir det stille resten av dagen med unntak av bittelitt husarbeid. Hodepina er verre enn vanlig. Jeg ble ikke ferdig med monsterbuksa til Maja i går, men i dag bør det la seg gjøre.

Her har det vært nok en søvnløs natt - denne diareen har hatt meg opp av senga med få minutters mellomrom siden fire i morges... August har heldigvis sovet godt!

I dag skal vi på firemånederskontroll, og så må vi innom butikken på vei hjem. Lurer på om jeg skal stikke innom Europris og se om de har noen fine plastkasser til å pakke bort klær i også - babytøyet til Johanna hadde allerede fylt opp de kassene vi hadde, og nå er det kommet mer til.... har jo fire størrelser som kan pakkes vekk liggende i et skap og ta opp masse verdifull plass

Klesvask har jeg også å kose meg med i dag, ettersom husmorvikaren skiftet på alle senger i går - greit å få det unnagjort. Ellers ingen planer - annet enn å fly på do da [:'(]

God bedring til alle syke!

I dag skal jeg hente posten, og rydde ut av oppvaskmaskina, og så har jeg gjort mitt for dagen.. [&:]

Sitter og ser ut på snøen som laver ned, og tenker på våren... Gleder meg sånn til vår!!!

Superberta: klarer du virkelig bodypump med de plagene der da? Uff jeg måtte gi meg nokså kjapt med det når jeg var gravid. Jeg glemmer ikke den følelsen når jeg skulle prøve å gjennomføre timen men kroppen ville noe helt annet.

I dag er det stille med oss. Vi har både dusjet og badet. Nå skal vi snart bevege oss ut tror jeg. Kristoffer sa nå nettopp at han hadde vondt i ei øre[8|], så det spørs om det kan begynne å lage seg til noe. Han har jo ikke fått noen av de influensene som har gått, så det er lenge siden han har vært syk. Vi har vært heldige. Verre med dem to andre. Kan ikke huske sist Kristoffer var syk.

Helt utrolig at vi har kommet til februar allerede. Jeg vet ikke hvor januar har blitt av[8D]

Jeg er hjemme med syke barn... Eller Alannah er bare skral til å spise, Raphael har litt feber og hoste, men i fin form egentlig, så er litt kjedelig til han.

Ellers er det sorg i heimen, måtte avlive den ene pusen vår i går [:(][:(][:(] Og det er så tomt og stille uten den, var den pusen som satt i sofaen med oss hele dagen lang, og som ungen kunne kose og klemme på så mye de bare orket. Hadde håpet de kunne gjøre noe for han, men desverre kunne de ikke det, og det hadde nok bare stått om dager uansett sa de. Men det gjør så innmari vondt, og jeg tuter dagen lang (pusene var babyene våre før vi fikk barna) Er så vondt å ta den avgjørelsen og så fikk jeg ikke tatt farvel (var mannen som dro med han), men jeg ville ikka ta farvel før de dro, jeg ville jo ikke gi opp heller om dere skjønner. Raphael tar det ganske fint, sa nettopp at "Floris er død hele tiden, hele dagen lang", så han skjønner det på en måte da.  Huff[:(]

God formiddag.

Sambo var så snill med meg og lot meg sove lenge, kl 10 kom han inn med frokost og kaffe på senga te meg

Pappa venter på svar fra Riksen og ville ha mamma og meg der, jeg vil jo være der sammen med dem men jeg skal hente Marcus senere i dag.

Riksen ville ikke ta imot pappa i går etter infarktet han hadde, og det skjønner jeg.

Han skulle også vært i narkose i går og fått satt inn dialyse kateter men det var han heller ikke sterk nok te.

I dag er planen å slappe av mest mulig mens jeg kan, vet aldri hva som skjer med pappa, hente Marcus og lage mat te oss og kose oss med tv og leking.

Så trist med pusen Monsoon![:(] Forferdelig når dyrene dør. De er jo familiemedlemmer de og..

Her er det også masse snø i dag, men jeg klarte å karre meg ut og levere Nathalie i bhg. Er veldig stiv og støl men det går greit med litt paracet innabords[;)].

Har vært på linsekontroll i dag, prøvde ut noen nye linser som jeg skal ha. Å nå har jeg vært på posten å henta litt scrappesaker jeg hadde bestilt, og en svææær pakke fra stoff og stil. Så nå er dt bare å sy! Har planer om å sy prinsessekjole til Nathalie, til karnevalet, så det er veløs bare å sette i gang snart[:)].

I dag ble vi vekket av at håndverkere kom kl 8 Var mye våken inatt for Sara var veldig tett i nesa og våknet med jevne mellomrom og var våken fra 4 til 5. Fikk ungene i bhg og spiste litt, men så ble det så mye lukt i huset av gulvet (masterboard, varmekabler, avretting og fliser) så vi måtte dra til mamma. Så nå er vi bare her og venter på å komme hjem igjen. Har ikke fått trent hverken igår eller idag så føler meg litt rastløs.

Stor klem til alle som er syke eller som har en tung dag

Huff, så trist å høre at det går så dårlig med faren din, Anjalef.

Monsoon: det er kjempetrist å miste kjæledyr. Klem

God kveld.

Vi har kost oss etter bhg, først ville han ikke være, pappan skulle visst hente og da var alt gæernt. Spist middag, risgrøt i dag. Vi har lekt litt og nå ser vi på Kaptein Sabeltann. Når det er ferdig skal Marcus legge seg og jeg skal slappe av i sofaen etter at jeg har hengt opp 2 maskiner med tøy.

Sambo er tidligere ferdig i dag, gleder meg te han kommer hjem.

På veien te bhg ringte mamma, pappa skal på Riksen i morgen, hvorfor vet vi ikke enda.
Pappa hadde pusteproblemer igjen på morran i dag da han skulle over på do stol.

Håper legene på Riksen finner ut hva som utløser dette, nå har det vært nok!

Tenkte jeg skulle høre med sambo om jeg kan besøke pappa i morgen tidlig og være med te Riksen, og da må han ta Marcus i morgen.

Sto opp med barna på morra'n, kjørte de i barnehagen og dro på jobb [:D] Så handlet jeg, så hentet jeg barna, så hentet vi sambo, så har vi bakt boller og spist middag, kost oss med barne tv og nå har barna nesten sovnet og jeg og sambo ligger på hver vår sofa å ser på Hotel Cæsar [:)]

Hmmm havnet på revy i kveld.. istedet for dans!! Mannen kom hjem med billetter til førpremieren til Dag Schreiner
http://www.stavangeren.no/forside/?ctl=Details&neID=2411&mid=9218

Firmaet han jobber i er sponsor og hadde fått mange billetter. Så vi var heldige og fikk! [:D][:D] Kjekt å komme seg ut alene ute barn!! Det er ikke ofte det skjer![:D]

Back
Topp