Tirsdag

lenemor

Forumet er livet
Og jeg er oppe tidlig [8D]. Har forsåvidt sovet kjempegodt i natt - fra midnatt til fire - for da sov August i egen seng (har funnnet ut at om jeg tuller han godt inn i dyna si mens jeg mater i senga så klarer jeg å løfte han over i egen seng uten at han våkner... om han har sovnet skikkelig godt først). Fra fire til seks var det mating og prating (en som var lys våken og i godt humør, bare ikke når han ble lagt ned), og så var det opp igjen litt over sju med Johanna...

I dag skal jeg på legesenteret og ta blodprøver (sjekke om stoffskiftet mitt har stabilisert seg igjen etter svangerskapet), på veiing (og kontrollmåling av hodet) med August, og så skal jeg dra og handle meg rokkering! [:D]

Hva gjør dere fantastiske damer i dag da?

Lenemor: Så bra du har hatt en god natt..

Det har det ikke vært her for å si det sånn[:'(] 3 natta som har vært grusom[:(][&o] Trodde Mina var på bedringens vei, siden hun ikke hadde noe feber igår på dagen. Men den kom tilbake på natta, så har hatt feber siden lørdag. Fått time hos fastlegen kl 1400. Hoster til hun brekker seg og gråter hver gang hun hoster. Gir astma medisiner for fullt også.. Det tar virkelig på å ikke få sove. Orker ingenting og tålmodigheten min er jo lik null[&o]

Tror jeg må melde meg av eksamen, for skjønner ikke når jeg skal få lest. Legger med samtidig som Mina på kvelden, for jeg vet at det blir en grusom natt[:o]

Nå er jeg DRITT lei[:'(][:@]

Håper det snart ordner seg med Mina!

Ellers har jeg jobbet hardt med Malte de siste netter. Og nå gir det resultater: Han sov i egen seng det allermeste av natten. Var oppe 23, 02 og kl 5 kom han over i sengen min. Så dette er mye bedre enn det har vært. Og alle har sovet ganske bra i huset.

Ellers har jeg et øye som er lite samarbeidsvillig. Vondt og rødt er det. Tror det er hornhinnebetennelese. Det har ikke blitt bedre de siste dagene selv om linsene er ute og brillene på. Så idag er det til legen med meg!

Og så fikk jeg tilbud om 4 ganger babysvømming her før jul. Så det skal vi på! Så får Far seg et par ganger dit også i sin perm. (og så skal det bli interessant med briller i bassenget. Men folk har vel fikset det før meg. Er bare enormt nærsynest så jeg ser veldig lite uten...

Hallo damer. Da er søvnproblemene mine tilbake igjen og det er slutt på å sove godt. Det var fantastisk så lenge det varte. Planen er å prøve å slappe av mest mulig frem til Frida kommer hjem. Å sånn går no' dagan!

Natten her har vært dårlig den og! det skyldes ikke ungene, men jeg er blitt så forkjøla! Heldigvis ble mannen hjemme for å passe lillemor for jeg har mer enn nok med meg selv kjenner jeg. Jeg hadde ingen planer om å bli syk nå, jeg skulle jo kose meg og nyte "friheten" ved å endelig ha skikkelig fri i permisjonen!

I ettermiddag skulle jeg egentlig ta med lillemor i bursdag, men det får mannen gjøre istedet så skal jeg være hjemme med snuppa[:)] vi ommøblerte på rommene i helga, slik at ungene nå sover på samme rom og så har de fått det største soverommet i huset til lekerom, og det er hittil meget vellykket, eneste "minuset" er at snuppa vil jo ikke i barnehagen, spise eller noe annet, bare leke[:D][:D]

nå kom mannen og lillemor inn, de har vært ute og hengt opp fuglemat så nå skal jeg prøve å være litt sosial før jeg henvender meg til min beste venn om dagen - senga[8D]

Håper dagen deres blir bedre enn natta var [:D]

Stakkars alle dere som sliter med søvnen [:(]
Jeg trodde ikke jeg skulle få sove noe i natt, men har sove som en stein [:D]
Opererte  jo hånda igår, og den begynte å verke før jeg skulle legge meg.
Men jeg tok en paralgin forte og sov så godt atte [;)]

Idag har jeg ingen andre planer enn å få vaska noe klær.
Er ganske ensomt å bare sitte her hjemme, men sånn er det jo...

Tenkte jeg iallefall kunne stikke bort til mamma et par dager når ho
ikke jobber, men neida; ho har skaffa seg svineinfuensaen ho [:'(]
Så da gidder jeg ikke [8D]

Ellers så jobber jo allesammen... Håper ho blir fort frisk, for jeg er sykemeldt
i 3 uker nemlig [&:] Men heldigvis så går det ikke så mange dager før jeg klarer
å kjøre iallefall [:)]

Ha en fin dag [:D]

Tror vi bare må ta med oss dataene i sengene jenter, for her er det mange osm er våkne om nettene..! Inkl meg selv.. Jeg er dårlig som ei bikkje.. Vondt i leddene og halsen og hodet.. Men ingen feber eller tett nese da, så det er bare generelt dårlig form.. Pluss at Sindre hoster masse og var plutselig lys våken rett føt kl 01 i natt og dreiv å kava rundt i senga vår.. Sååå når han hadde så vidt roa seg i vår seng, så begynte Maren.. Ho er så tett i nesa stakkar, så ho fikk ikke sove.. Ho er jo bare 10 mnd, så jeg kjørte i litt saltvann, uten effekt i det hele tatt..
Så etter en og en halv time med dårlig form på meg selv, gråtende Maren, herjende Sindre og en samboer som skulle opp kl 5.30, så gav jeg henne en dæsj otrivin i hvert nesebor.. Med GOD effekt!!! Da sovna ho og våkna ikke før klokka var over 8.. [:D] (Ringte på helsesenteret i dag og spurte om jeg kunne gi henne litt otrivin om natta og sånt, og det var helt greit..)

Såååå.. I dag blir det tidlig kveld på hele gjengen tror jeg.. [8D] Sindre er nå hjemme fra barnehagen siden han hoster og er neseforkjølt, og at jeg er så dårlig at jeg ikke gidder å gå ned med han.. [:D]

Nå er vi ferdige med middagen, og jeg lurer på om vi må lage muffins eller noe bare for å ha noe å gjøre på.. Bare så syns at det blir baking hver gang, for da blir det vanskelig å holde vekta.. [8|][8D][:D]

Til alle dere som sov dårlig i natt: håper inderlig det blir bedre til natta igjen.. [:)]
Masse god bedring til Mina!!!!

Back
Topp