Tirsdag

Toromor

Glad i forumet
Hva driver dere andre med i dag da?

Selv er jeg på jobb, men sliter litt med å holde fokus. Siste uken før ferien, så det er så mye gøyere å planlegge ferien ;-)

Sitter på jobb selv og merker at konsentrasjonen ikke er helt på topp. Merker at trøttheten jeg hadde i starten av svangerskapet er på plass igjen nå:( Og det er ganske slitsomt. Føler jeg kan sovne sittende her jeg sitter foran skjermen:oops:

Sent from my PadFone 2 using BV Forum mobile app

Jeg er hjemme og baker boller, som jeg skal ha med på siste arbeidsdag i morgen. Før dagen bringer en tur på Ikea for å handle sprinkelseng og kommode :)

Jeg ligger fortsatt i sengen (!!!) Har sovet utrolig dårlig i natt pga forstoppelsen i systemet. Heldigvis har jeg fri i dag:) I tillegg syntes åpenbart snuppa mi at det begynner å bli trangere inne i boet sitt så hun dytter og ordner seg til så jeg blir kvalm. Ellers i dag er planen å pakke alt leiligheten ned i esker- på fredag flytter vi, og nedpakking er liksom det eneste jeg kan hjelpe til med :/

Ligger fortsatt i sengen :$
Sovet dårlig i natt og bekkenet tar livet av meg idag "/
I tillegg så har vi vært så utrolig smarte at vi har installert tv på rommet :S
Større felle er ikke mulig å lage tror jeg :P

Hanne Caroline Moen
On Iphone 4

Skal egentlig male vinduer.. Ikke kommet meg ut etter maling enda og håper faktisk litt at det begynner å regne :p

Ligger fortsatt i sengen :$
Sovet dårlig i natt og bekkenet tar livet av meg idag "/
I tillegg så har vi vært så utrolig smarte at vi har installert tv på rommet :S
Større felle er ikke mulig å lage tror jeg :P

Hanne Caroline Moen
On Iphone 4

Haha... Ligger her med mobilen jeg :) ELSKER å dra meg i sengen! Må jo bare benytte sjansen mens jeg enda kan!

Her er morgenrushet unnagjort med levering etc av gutta. Henta meg inn et par timer på sofaen m strikketøyet og tv :) blir Mariuskjole i friske farger, rosa, gult og grønt.
ImageUploadedByBV Forum1372150835.655699.jpg
Nå er planen å ta på maletøy og fortsette på gjerdet og verandaen, siden det er opphold.

Jeg har vært ganske effektiv siden jeg sto opp for par timer siden. Har byttet sengetøy, satt på 2 vaskemaskiner og laget sunne kokoskuler som gutta synes er et must å ha i frysa. Nå lager jeg kjøttkakedeig til dagens middag så nå er det fantastisk duft av hvitløk og basilikum her på kjøkkenet.
Har par ærend i byen etterpå men så tror jeg resten av dagen blir tilbragt ute i sola med strikkepinnene ;)

Ha en fin,fin, tirsdag!

Sent from my HTC Incredible S using BV Forum mobile app

Jeg sitter på café og koser meg :) skulle på christiania glasmagasin, men det var ikke her på senteret,
men inne i byen :) Vet ikke om jeg orker å dra dit i dag, kikke litt her, og hjem å gjøre litt.
Må nok date støvsugeren i kvekd igjen, vi pusser opp stua. Har allerede støvsuget 1gang i dag :)

Her har jeg levert i barnehagen, før fysio-time og jordmorkontroll... Etter litt forsiktig husarbeide, dvs oppvaskmskin, klesvask og litt rydding...har jeg sett en episode med Fødeavdelingen :) :) har sikkert 20 utsette episoder på opptakeren!! Luxus :) :)

Nå pakker jeg til Riga-tur i morgen :) vi skal levere mini hos svigers i kveld og reiser tidlig i morgen!! Gleder meg veldig til voksen-tur, og det blir nok siste på lenge...! Men seks netter borte fra mini da, mammahjertet gråter..... :(

Har vært hos legen, på skolen og hentet noe papirer, lunsj med en venninne og så kjøretime:) no tenkte eg å hvile meg litt før det er handling og middag, og kanskje øvelskjøre litt i kveld:)

Back
Topp