Tirsdag

Mamma til en skatt

Gift med forumet
It's gonna be May 2019
Hallo jenter:)

etter å ha sove lite den siste uken så tror jeg at det er litt bedre nå. Lille har tullet sånn, men i natt så sov han rundt. Sovnet halv åtte i går og sov til 8 idag.
Jeg Har så veldig tannverk, så får ikke sove skikkelig:/ ( må vente på time til operasjon av å trekke en visdomstann) å la han i vogna kl 10, pleier å være en halvtimes hvil da. Men han har nå sovet to timer:)
hvordan har natta deres vært?
å hva finner dere på idag?
Jeg tror jeg må vaske litt hus nå når jeg føler meg mer våken og litt mer energi...:)

Hei sveis.:)
Her ble det en ganske kort natt. Jeg sovna ikke før 3, og skulle egentlig opp igjen kl6. Endte med at vi forsov oss og våkna ti på 8.:p
Kvart på ni var jeg dusja, alle tre kledd på, gutta spist frokost, største levert i bhg og kjøkkenet rydda. Fatter ikke hvordan jeg fikk det til.:p
Nå er jeg ferdig med dagens planer, så vi skal kose oss og ta livet med ro resten av dagen. Er meldt regn fra og med i morra, så må utnytte sola og få tømt kleskurven.

* æpp'n *

Du er en flink nøtt!!! ;-) her har vi vært på biltilsynet og betalt omregistrering. Måtte på jobben til sambo for å hente fakturaen. Hva hadde jeg glemt når jeg kom til biltilsynet og trukket kølapp og var irritert siden det var 30 (!) stk før meg. Hmmf, jo fakturaen. Gaad!!! Ammetåke much?

Men det ordnet seg heldigvis.

Nå sover lille og jeg skal utenfor å beise terrassen i fine været. :-)

Heihei!
Her har vi ikke gjort stort i dag, slappet av og kost ossmed fint vær! :) Har ikke store planene for resten av dagen heller, godt :)

Flinke jenter :) idag er mannen på tur til kristiansand så jeg og lillegull koser oss hjemme. Nå sover hun, så må skyndte meg å skifte på senga og hive på en klesvask!

Her går det litt for fort!!! Vært inne og ordnet en del og trillet tur i solen med de andre jentene:-) koset oss i hele dag. Nå er grøten inntatt og prinsen skal straks i seng:-)

Han er veldig glad i grøt, men får bare en skje i litt morsmelk enda:-) han får pupp etterpå for å bli mett. Idag nektet han å ta flaske!:-/ tror jeg gir opp det prosjektet!

I dag starta lille dagen klokka seks, fikk mat og var klar til å stå opp litt over halv sju. Da kakket mamma (som er på besøk) på døra og lurte på om ho skulle ta lille.. Det fikk ho, og jeg fikk sovet til halv ti :D
Så har vi vært på hsi dag, på gruppe med fysio. Vi tok vekt og lengde i samme slengen da, lille er nå 67 cm og 6330 gram :) etter hs var vi på kaffebesøk til en kollega av fruen, og resten av dagen har vi vært hjemme med mamma/ bestemor :)

Mini er litt urolig for tiden og våkna kl seks(mot halv åtte vanligvis). Siden storebror våknet 04:15(!!!) ba jeg typen min komme seg til sengs for å sove litt før jobb. Leverte storebror i bhg, klippet plenen, rydda et blomsterbed, vaska klær, lagde bordkort(navnefest i helga).. Så var jeg og søster på besøk til svigermor og oppsummerte hva som gjenstår av arbeid før helga. I ettermiddag har vi styra litt i hagen, mn mest har jeg båret på mini som ikke er helt fornøyd om dagen.
Fin dag allikevel da. Håper bare den tanna kommer opp snart

Hei snupper:-) Vært litt fraværende i dag, vi hadde en snartur i bhg, glad jeg ble med for ho er så skeptisk så ho ville ikke smile til fotografen før jeg begynte å tulle bak kamera. Ble kjempefine bilder:-)

Så dro vi på badeplassen og grillet og lekte med masse andre unger. Lille sov i UV-teltet nesten hele tiden. Var der i tre timer ca, så dro vi hjem og spiste is og koste oss til mannen kom hjem,da var jeg skikkelig sliten så jeg fikk legge meg litt mens han tok ungene.

Sto opp igjen da jentene badet, var med på kveldsmat og legging og så dro jeg ut med venninner for å feire bursdagen til ene venninna mi. Kom hjem nå, så nå skal jeg dumpe ned i sofaen og se Carrie:-)

Hørtes ut som om du hadde en fin/ travel dag:-) hva er uv telt? Er det et sånt lite telt som beskytter mot solen? Lurer på om jeg så et sånt i syden, smart da!:-)

Mini er litt urolig for tiden og våkna kl seks(mot halv åtte vanligvis). Siden storebror våknet 04:15(!!!) ba jeg typen min komme seg til sengs for å sove litt før jobb. Leverte storebror i bhg, klippet plenen, rydda et blomsterbed, vaska klær, lagde bordkort(navnefest i helga).. Så var jeg og søster på besøk til svigermor og oppsummerte hva som gjenstår av arbeid før helga. I ettermiddag har vi styra litt i hagen, mn mest har jeg båret på mini som ikke er helt fornøyd om dagen.
Fin dag allikevel da. Håper bare den tanna kommer opp snart

tanna kommet litt opp?? Jeg tror også det er tenner på gang her. Er så annerledes om dagen, og syns han er hovnet opp der tennene skal være

Hørtes ut som om du hadde en fin/ travel dag:-) hva er uv telt? Er det et sånt lite telt som beskytter mot solen? Lurer på om jeg så et sånt i syden, smart da!:-)
Japp:-) Faktor 30+, kjøpt på Ellos:-) Genialt når det er vanskelig å finne skygge til lille:-)

Vi har kjøpt på extra leker, der var det faktor 50 tror jeg.. De har det som vi kjøpte til 150 på barnas hus (billigere enn extra leker faktisk!)

Back
Topp