Tirsdag....

Gladjento

Elsker forumet
Kjekt å lese hva dere gjør på i dag,. Så kan vi lage en ny for vær dag. Tror dere det kan være noe jenter??

Jeg er i 100% jobb men er hjemme med min datter på snart 4 år som er syk. Hadde 40 i natt men no er det i grense land 38. 

Ellers tenkte jeg at jeg og min datter skulle bake boller i dag. Må nok også gjøre litt husarbeid og brette klær stabelen er mega høy.

Jeg er hjemme med to syke barn med feber, 1 år og 3 år... Hun eldste kasta opp også istad!! Hatt det gående en uke nå med vannkopper på minste frøken, så nå gleder jeg meg til å komme tilbake på jobb :-) min kjære har begynt selvstendig 1 januar så han på tjene litt penger før han kan ta seg fri for å være hjemme med sykt barn!

Jeg er hjemme med kvalmen min! Går vel en halvtime før jeg kaster opp igjen :P
Satser på at den går over snart, vil på jobb!! :p

God bedring til barna deres! :)

hjemma idag o =) sjukemeldte denne vekå, så har blitt masse ti på sofaen... hipp hurra for ungkaren på tv ;) hehe... så blir d biff t middag når mannen e ferige å jobba i huse så eg håpe snaaart blir ferigt =) Go tirsdag t alle dåkke =)

Eg e sykmeldt. så i dag har eg faktisk rydda litt ut av et roterom me har. Det vil bli barnerommet til nestemann. Fekk kasta masse og kjørt litt til fretex... fornøyd me dagens innsats

Er faktisk på skolen nå .. :P

Sitter å irriterer meg over de harde vonde stolene.. :S
Definitivt bekkenet som begynner å krangle litt.. 
Skal til legen halv 3, så håper han henviser til fysioterapaut. :)

God bedring til alle med syke barn og til dere som ikke er i form selv. <3

Sykemeldt pga kvalme, så her ble mini levert i bhg og resten av dagen består av å ligge på sofaen til han skal hentes igjen. Ser på alt mulig av "søppel" på tv og slik går dagan he he... Huset ser ikke UT! Skulle ønske jeg hadde magiske evner der jeg kunne rydde med øyne - eller mye heller være i bedre form. Gjerne begge deler:).

I dag sov jeg til kl 11 :) Sto da opp og ordna meg osteloff til frokost, da jeg ikke takler tanken på vanlig brød. Er hjemme med influensaen min jeg da, men begynner å bli bedre nå!
Henta barna tidlig i bhg, så nå sitter vi her da. Barna ser på tv, og jeg her på pc'n. Vet jeg skulle gjort noe furnuftig istedet, men er SÅ trøtt!!! Kansje sette på ei maskin med klær. Begynner visst å hope seg litt opp nå... Klesvask og det som hører til, er nok det kjedeligste jeg gjør av husarbeide. Passer bra det, når man har barn :-P hehehe! Vel vel... 

Jeg er på jobb. Er sååååå trøtt og gleder meg til middagsluren i ettermiddag;-) Tenkte å servere nygrillet kylling (fra butikken) til middag, raskt og enkelt. Mann og barn kan leke og se barnetv, mens jeg sover litt. Tror dere ikke det er en lur plan? 

Her har jeg en velfortjent fridag fra jobb, noe som innebærer opprydning i huset etter helga som var. Klesvask, gulvvask etc. Skikkelig gøy  Fikk meg en god times lur på sofaen etter alt husabeidet så nå er jeg klar til å hente barna litt tidlig i barnehagen.Blir nok en rolig kveld på oss tenker jeg. 

Sitter på jobb med null arbeidslyst!!! Har gjort lite fornuftig i dag, bare svimet rundt på nettet.

Snart på tide å gå i bhg, og deretter hjem. Gleder meg stort til fredag, da er det planleggingsdag i bhg og fridag på meg :) Rolig morgen, masse kos og kanskje en bytur?

Må bare få unna onsdag og torsdag først!!!

Back
Topp