Tirsdag :-)

fru2

Blir kjent med forumet
Da har vi kommet til tirsdag og blåser nesten bort her.
Har ingen stor planer merker jeg begynner å bli litt små kvalm og ingen mat lyst om dagen, pluss veldig mensmuringer , men det er vel noe som hører med.
ønsker alle en fin dag
 
Mitt motto er at symptomer så tidlig er bra - da vet man at det skjer noe med kroppen, og det er litt godt å vite frem til magen popper frem... det tok forresten ikke så lang tid med nummer to

Her blåser det ikke så mye i dag, men det regner som vanlig, og det er kjølig. Har nettopp oppdaget at det er askesky-trøbbel i vente, i alle fall muligens, og setter min lit til at regnet klarer å rydde opp i det der. Sist vi var i bankhuset i Spania gikk vi også og lurte på om turen skulle bli avlyst, men vi kom oss nå både dit og tilbake.

Jeg har vært en tur på jobb, og så skal jeg på vakt igjen klokka to, så jeg er bare hjemom for å sette igang litt klesvask, spise lunsj og ta meg en dusj... bare to dager med jobb, så er det OSLO!!!!!
 
vil se svar
 
Her har det vert en fin dag i dag.. Drømte at jeg var på lønningspils i natt og drakk og var brisen og greier i det klokka ringer.. Så jeg våkna og var superforvirra..! Haha.. Men var edru da jeg gikk på jobb da.. :-P
Ellers så skjer det lite annet enn litt askenedfall.. Bilen er "full" i aske.. Eller askevann.. Deilig.. :-D
I dag i barnehagen hadde brannalarmen gått 3 ganger, og Maren er livredd.. Hun har lagt i hele kveld og ropt på Blalala.. Som betyr brannalarm.. Så jeg måtte sitte med henne og stryke henne på hodet til hun sovna.. Var jo kjempetrøtt stakkar..!
 
Back
Topp